رفتن به بالا
  • جمعه - 7 مرداد 1401 - 21:50
  • کد خبر : ۱۲۹۳۱
  • چاپ خبر : وریا غفوری به فولاد خوزستان پیوست / کاپیتان سابق آبی ها قرمز پوشید

وریا غفوری به فولاد خوزستان پیوست / کاپیتان سابق آبی ها قرمز پوشید

وریا غفوری فوق ستاره و کاپیتان سنندجی استقلال پس از جدایی از این باشگاه رسما به فولاد خوزستان پیوست. به گزارش یاریزان؛ شاید بدبین‌ترین هواداران استقلال هم تصور نمی‌کردند که وریا غفوری بعد از قهرمانی آبی‌ها در لیگ برتر، توسط باشگاه کنار گذاشته خواهد شد، ولی این اتفاق در نهایت رخ داد تا وریا بعد از چند سال بازی کردن در استقلال، پیراهن این تیم را از تن درآورده و فوتبالش را در تیم دیگری ادامه دهد. از همان زمان گمانه‌زنی‌های مختلفی درخصوص تیم جدید غفوری مطرح شد، ولی فولاد نخستین تیمی بود که به کاپیتان سابق آبی‌ها پیشنهاد داد و حتی جواد نکونام هم در مصاحبه‌ای تأکید کرد که اگر غفوری در استقلال نماند، آن‌ها تمایل به جذب این بازیکن دارند. بر این اساس، وریا غفوری که پس از کنار گذاشته شدن از سوی استقلال مورد توجه فولاد قرار گرفته بود، پس از مذاکرات طولانی با مدیران این باشگاه به جمع شاگردان نکونام ملحق شد. غفوری 34 ساله که پیش‌تر تصویر حضورش در تمرین فولاد منتشر شده بود، فقط یک جلسه در تمرین فولاد حاضر شد و حتی تمرین هم نکرد و فقط یک عکس با پیراهن فولاد گرفت. انتظار می‌رفت او همراه با فولاد به ترکیه برود، ولی غفوری در این سفر غایب بود تا مهم‌ترین بخش تمرینات آماده‌سازی فولاد را از دست بدهد؛ همین اتفاقات هم شایعاتی را ایجاد کرد که باشگاه فولاد مجوز عقد قرارداد با وریا را دریافت نکرده و نمی‌تواند این بازیکن را جذب کند. اما در نهایت مذاکراتش با این تیم به نتیجه رسید و قرارداد را امضا کرد. نکته مهم اینکه حمیدرضا گرشاسبی دلیل تاخیر در انتقال وریا را «مذاکره بر سر مسائل مالی» عنوان کرده و شایعات پیرامون عدم اجازه برای امضای قرارداد او را کذب دانسته بود. وریا از لیگ شانزدهم پیراهن استقلال را برتن داشت و شش فصل در ترکیب این تیم به میدان رفت و اخیرا به عنوان کاپیتان این تیم محبوبیت زیادی را نزد هوادارن داشت.

وریا غفوری فوق ستاره و کاپیتان سنندجی استقلال پس از جدایی از این باشگاه رسما به فولاد خوزستان پیوست.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

وریا غفوری فوق ستاره و کاپیتان سنندجی استقلال پس از جدایی از این باشگاه رسما به فولاد خوزستان پیوست.

به گزارش یاریزان؛ شاید بدبین‌ترین هواداران استقلال هم تصور نمی‌کردند که وریا غفوری بعد از قهرمانی آبی‌ها در لیگ برتر، توسط باشگاه کنار گذاشته خواهد شد، ولی این اتفاق در نهایت رخ داد تا وریا بعد از چند سال بازی کردن در استقلال، پیراهن این تیم را از تن درآورده و فوتبالش را در تیم دیگری ادامه دهد.

 

------------------------------------

از همان زمان گمانه‌زنی‌های مختلفی درخصوص تیم جدید غفوری مطرح شد، ولی فولاد نخستین تیمی بود که به کاپیتان سابق آبی‌ها پیشنهاد داد و حتی جواد نکونام هم در مصاحبه‌ای تأکید کرد که اگر غفوری در استقلال نماند، آن‌ها تمایل به جذب این بازیکن دارند.

بر این اساس، وریا غفوری که پس از کنار گذاشته شدن از سوی استقلال مورد توجه فولاد قرار گرفته بود، پس از مذاکرات طولانی با مدیران این باشگاه به جمع شاگردان نکونام ملحق شد.

غفوری ۳۴ ساله که پیش‌تر تصویر حضورش در تمرین فولاد منتشر شده بود، فقط یک جلسه در تمرین فولاد حاضر شد و حتی تمرین هم نکرد و فقط یک عکس با پیراهن فولاد گرفت. انتظار می‌رفت او همراه با فولاد به ترکیه برود، ولی غفوری در این سفر غایب بود تا مهم‌ترین بخش تمرینات آماده‌سازی فولاد را از دست بدهد؛ همین اتفاقات هم شایعاتی را ایجاد کرد که باشگاه فولاد مجوز عقد قرارداد با وریا را دریافت نکرده و نمی‌تواند این بازیکن را جذب کند. اما در نهایت مذاکراتش با این تیم به نتیجه رسید و قرارداد را امضا کرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

نکته مهم اینکه حمیدرضا گرشاسبی دلیل تاخیر در انتقال وریا را «مذاکره بر سر مسائل مالی» عنوان کرده و شایعات پیرامون عدم اجازه برای امضای قرارداد او را کذب دانسته بود.

وریا از لیگ شانزدهم پیراهن استقلال را برتن داشت و شش فصل در ترکیب این تیم به میدان رفت و اخیرا به عنوان کاپیتان این تیم محبوبیت زیادی را نزد هوادارن داشت.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی