رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 28 آبان 1399 - 21:43
  • کد خبر : ۸۴۴۲
  • چاپ خبر : وریا غفوری ؛ محبوبیت تمام نشدنی از دل یک زندگی سخت
به بهانه سی و سه سالگی کاپیتان استقلال؛

وریا غفوری ؛ محبوبیت تمام نشدنی از دل یک زندگی سخت

پس از بثمر رساندن گل وریا غفوری در دقیق 58 برابر مس رفسنجان گمانه زنی های بسیاری در خصوص مخاطب شادی گل کاپیتان استقلال مطرح شده است.

کاپیتان آبی ها تولد ۳۳ سالگی اش را جشن گرفت تا صفحه جدیدی در زندگی اش ورق بخورد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

کاپیتان آبی ها تولد ۳۳ سالگی اش را جشن گرفت تا صفحه جدیدی در زندگی اش ورق بخورد.

به گزارش یاریزان و به نقل از ورزش سه، وریا غفوری در مدت زمان کمی تبدیل به یکی از محبوب ترین بازیکنان این باشگاه شد. بازیکنی که روزگاری با گل راه دور و میانه میدانش به مهدی رحمتی چهره شد و همه وریا را با آن شوت وحشتناکش به خاطر می آوردند.

 

------------------------------------

اشک های غفوری پس از دربی ۸۶ که با تک گل علیپور به پایان رسید، چهره او را در اذهان به ثبت رساند و شاید آن تصویری که از صورت اشکبار غفوری در رسانه ها بازتاب پیدا کرد، منجر به افزایش انگیزه این بازیکن برای جبران آن بازی تلخ بود.

در دربی برگشت همان سال، وریا غفوری تک گل ۳ امتیازی دربی را وارد دروازه بیرانوند کرد و به محبوبیت قابل توجهی در نزد هواداران استقلال دست یافت. فعالیت های کاپیتان استقلال در خارج از زمین نیز، باعث شد تا او در کانون توجهات قرار گرفته و به محبوبیت باورنکردنی ای برسد.

وریا غفوری متولد ۲۷ آبان ۱۳۶۶ است ولی پدر و مادر او هم به رسم آن زمان که میان متولدین دهه شصت مرسوم بود، شناسنامه او را قبل از مهر ماه نوشتن تا او زودتر راهی مدرسه شود. به همین دلیل است که تاریخ تولد او در شناسنامه اش ۲۹ شهریور ۱۳۶۶ نوشته شده است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

پدر وریا سنندجی و مادرش ایلامی است. پدر و مادری با مذهب های متفاوت که ثمره آن باعث تولد ببر کورد کوهستان شد. لقبی که به وریا نسبت داده شده است. وریا یک اسم کُردی و به معنی هوشیار است. در مناطق کرد نشین و بخصوص کرستان، اغلب از نام های کردی برای نامگذاری فرزندانشان استفاده می کنند که وریا نیز از این قاعده مستثنی نیست. اغراق نیست اگر بگوییم این اسم برازنده بازیکنی است که اهل مطالعه است.

پدر وریا در ابتدا مخالف بازی کردنش بوده ولی حتی مخالفت های پدر هم باعث نشد او از انگیزه و اهدافش دست بکشد. او با پشتکاری مثال زدنی، از استانی که فوتبالیست انگشت شماری به فوتبال مملکت معرفی کرده آمد و اکنون کاپیتان یکی از بزرگترین تیم های ایران و آسیاست.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی