رفتن به بالا
  • شنبه - 28 دی 1398 - 15:46
  • کد خبر : ۵۹۹۱
  • چاپ خبر : ورزشکار کرمانشاهی با ثبت ۵ هزار و ۹۴۶ حرکت رکورد میل باستانی ایران را شکست

ورزشکار کرمانشاهی با ثبت ۵ هزار و ۹۴۶ حرکت رکورد میل باستانی ایران را شکست

رضا درکه ورزشکار کرمانشاهی با ثبت ۵ هزار و ۹۴۶ حرکت در آیتم میل باستانی در مدت یکساعت توانست نام خود را در کتاب رکورد های ملی ایران ثبت کند.

  رضا درکه ورزشکار کرمانشاهی با ثبت ۵ هزار و ۹۴۶ حرکت در آیتم میل باستانی در مدت یکساعت توانست نام خود را در کتاب رکورد های ملی ایران ثبت کند. به گزارش یاریزان؛ هادی رضایی مسئول ثبت رکورد فدراسیون ورزش های همگانی که به عنوان داور در این رکورد گیری حضور داشت تصریح کرد: […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رضا درکه ورزشکار کرمانشاهی با ثبت ۵ هزار و ۹۴۶ حرکت در آیتم میل باستانی در مدت یکساعت توانست نام خود را در کتاب رکورد های ملی ایران ثبت کند.

به گزارش یاریزان؛ هادی رضایی مسئول ثبت رکورد فدراسیون ورزش های همگانی که به عنوان داور در این رکورد گیری حضور داشت تصریح کرد: رضا درکه درخواست بیشترین تعداد میل زدن با میل های ۵ کیلوگرمی در یکساعت را داده بودند که قبلاً این رکورد با ۵ هزار و ۴۰۰ حرکت بود، که در سال ۹۲ در مسابقات کشوری بهشهر ثبت شده بود و در اختیار ورزشکاری از استان مازندران بود و امروز رضا درکه با ارتقا آن به ۵ هزار و ۹۳۶ حرکت این رکورد را شکست.

 

------------------------------------

وی افزود : اگر تا پایان سال ۹۸ این رکورد توسط شخص دیگری شکسته نشود نام آقای درکه به عنوان رکورددار ملی آیتم میل باستانی در کتاب رکوردهای ملی فدراسیون ورزش های همگانی ایران ثبت خواهد شد.

رضایی با اشاره به مراجعه برخی ورزشکاران به موسساتی که ادعای ثبت رکوردها را دارند، تاکید کرد: تنها مرجع ثبت رکوردهای ورزشکاران، فدراسیون ورزش های همگانی است و این موسسات و شرکت ها که به بهانه های مختلف از جمله سود جویی و سواستفاده اقدام به ثبت رکورد کرده اند به هیچ عنوان مرجعیت ندارند و باید وزارت ورزش در این باره ورود پیدا کند.

وی در مورد تعداد رکورداران کرمانشاه افزود حدود ۶۰۰ رکورد در کتاب ثبت رکورد های ایران ثبت می شود که از این تعداد حدود ۳۰ رکورد که سطح خیلی خوبی دارند و تا کنون شکسته نشده اند مربوط به ورزشکاران کرمانشاهی است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی تصریح کرد؛ از نکات قابل توجه این است که جوانترین و پیشکسو‌ت ترین رکورداران ایران کرمانشاهی هستند، که خانم بی آزار با ۸۴ سال سن در آیتم پلانک به عنوان مسن‌ترین و خانم تارا اصغری هم با ۷ سال سن در آیتم اولاهو به عنوان جوانترین رکوردداران ایران ثبت شده اند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی