رفتن به بالا
  • دوشنبه - 13 بهمن 1399 - 08:23
  • کد خبر : ۹۴۱۴
  • چاپ خبر : ورزشکاران دو و میدانی در استان ایلام باید تا پایان سال آتی دوبرابر شوند
رییس فدراسیون دو و میدانی ایران:

ورزشکاران دو و میدانی در استان ایلام باید تا پایان سال آتی دوبرابر شوند

رییس فدراسیون دو و میدانی کشورمان در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی هیات دو و میدانی استان ایلام گفت: ورزشکاران دو و میدانی باید در این استان افزایش یابند. به گزارش یاریزان؛ هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی ایران در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی هیات دو و میدانی استان ایلام که روز گذشته برگزار شد گفت: با توجه به شرایط و پتانسیل دو و میدانی در استان ایلام می‌باسیت تا پایان سال ۱۴۰۰ تعداد ورزشکاران فعال در رشته پایه و مادر در این استان دوبرابر شود تا از این طریق شاهد رشد و گسترش دو و میدانی باشیم.

رییس فدراسیون دو و میدانی کشورمان در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی هیات دو و میدانی استان ایلام گفت: ورزشکاران دو و میدانی باید در این استان افزایش یابند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رییس فدراسیون دو و میدانی کشورمان در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی هیات دو و میدانی استان ایلام گفت: ورزشکاران دو و میدانی باید در این استان افزایش یابند.

به گزارش یاریزان؛ هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی ایران در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی هیات دو و میدانی استان ایلام که روز گذشته برگزار شد گفت: با توجه به شرایط و پتانسیل دو و میدانی در استان ایلام می‌باسیت تا پایان سال ۱۴۰۰ تعداد ورزشکاران فعال در رشته پایه و مادر در این استان دوبرابر شود تا از این طریق شاهد رشد و گسترش دو و میدانی باشیم.

 

------------------------------------

وی افزود: همچنین باید به بحث آموزش مربیان توجه بسیار زیادی کرد زیرا زمانی که تعداد ورزشکار افزایش یابد اما مربی‌های توانمد و مسلط بر علم روز وجود نداشته باشند نمی‌توان مسیر پیشرفت را به خوبی طی نمود.

در ادامه این جلسه حسین رحمتی عضو هیات رییسه فدراسیون بیان کرد:فدراسیون دو و میدانی در صورت ساخت و افتتاح خانه پرتاب‌ها در استان ایلام این مجموعه را برای استفاده ورزشکاران تجهیز خواهد کرد.

مظفر علی‌شائی مدیر کل ورزش‌و جوانان استان ایلام نیز در سخنانی اظهار داشت: استان ایلام این آمادگی را دارد که در سال آتی میزبان یکی از رویدادهای داخلی دو و میدانی باشد، همچنین یک تیم باشگاهی را برای شرکت در رقابت‌های باشگاهی نوجوانان‌و جوانان روانه مسابقات خواهیم کرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

علی شائی اضافه کرد؛ زمین مناسب برای ساخت خانه پرتاب‌های استان ایلام را از طرف اداره‌کل ورزش و جوانان به هیات دو و میدانی اختصاص خواهیم داد و در بحث تجهیز آن با فدراسیون همکاری کامل خواهیم نمود.

امروز همچنین رییس فدراسیون دو و میدانی به همراه مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام از پیست دو و میدانی ورزشگاه عدالت بازدید کردند و از نزدیک در جریان کمبودها و مشکلات آن قرار گرفتند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی