رفتن به بالا
  • شنبه - 4 اسفند 1397 - 16:21
  • کد خبر : ۳۹۲۸
  • چاپ خبر : هندبالیست های زاگرس اسلام آباد غرب، آسیایی شدند

هندبالیست های زاگرس اسلام آباد غرب، آسیایی شدند

هفته چهارم از رقابتهای لیگ برتر هندبال مردان ایران با وجود حذف یک تیم از گردونه مسابقات بدون تغییر رتبه بندی تیم ها و صدرنشینی هندبال اسلام آباد برگزار شد

  تیم هندبال زاگرس اسلام آباد غرب در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر هندبال با کسب پیروزی علاوه بر کسب نایب قهرمانی لیگ برتر هندبال ایران، مجوز حضور در مسابقات لیگ باشگاه‌های آسیا را نیز بدست آورد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ سجاد اعظم مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آباد غرب با اشاره به بازی خانگی […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم هندبال زاگرس اسلام آباد غرب در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر هندبال با کسب پیروزی علاوه بر کسب نایب قهرمانی لیگ برتر هندبال ایران، مجوز حضور در مسابقات لیگ باشگاه‌های آسیا را نیز بدست آورد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ سجاد اعظم مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آباد غرب با اشاره به بازی خانگی روز جمعه (سوم اسفند) برابر سربداران سبزوار، گفت: بازیکنان زاگرس اسلام آباد غرب با این پیروزی و کسب نایب قهرمانی لیگ برتر هندبال ایران، به مردم استان کرمانشاه در آستانه سال نو یک عیدی شیرین دادند.

وی گفت : همچنین با کسب این مقام، مجوز حضور در رقابت‌های لیگ باشگاه‌های آسیا را نیز بدست آوردیم.

مدیرعامل باشگاه زاگرس بااشاره به حضور بیش از دو هزار و ۵۰۰ تماشاگر پرشور اسلام آباد غربی در این دیدار، تصریح کرد: باتوجه به اینکه تیم اسلام آباد غرب در هشت بازی از مسابقات لیگ برتر هندبال میزبان تیم‌هایی از دیگر استان‌ها بود و تماشاگران این شهر در تمام بازی‌ها رعایت اخلاق و نهایت احترام را برای تیم‌های حریف قائل بودند، از سوی فدراسیون هندبال تماشاگران این شهرستان به عنوان با اخلاق‌ترین تماشاگران این دوره از لیگ انتخاب شدند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی اضافه کرد: باتوجه به اینکه حضور در لیگ باشگاه‌های آسیا مستلزم بار مالی و هزینه‌های بیشتری است، امیدواریم مسئولان استان همکاری خوبی با این تیم که اکنون از افتخارات کرمانشاه است، داشته باشند.

تیم هندبال زاگرس اسلام آباد غرب هفته آینده در آخرین بازی خود در مسابقات لیگ برتر هندبال یک بازی تشریفاتی برابر تیم ذوب آهن اصفهان خواهد داشت.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی