رفتن به بالا
  • جمعه - 5 خرداد 1396 - 19:46
  • کد خبر : ۲۲۲۶
  • چاپ خبر : هفته هشتم لیگ دسته دوم فوتسال ؛ شکست ساکا پخش سقز و شاهین کرمانشاه
نیمه راه لیگ دو

هفته هشتم لیگ دسته دوم فوتسال ؛ شکست ساکا پخش سقز و شاهین کرمانشاه

  رقابت های هفته هشتم لیگ دسته دوم فوتسال در چهار گروه و با شرکت تیم هایی از کرمانشاه، ایلام، سقز، ارومیه و تکاب برگزار شد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ لیگ دسته دوم فوتسال کشور که در هفته های اخیر به اوج هیجان خود رسیده است عصر روز جمعه، پنجم خردادماه در ایستگاه هشتم […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رقابت های هفته هشتم لیگ دسته دوم فوتسال در چهار گروه و با شرکت تیم هایی از کرمانشاه، ایلام، سقز، ارومیه و تکاب برگزار شد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ لیگ دسته دوم فوتسال کشور که در هفته های اخیر به اوج هیجان خود رسیده است عصر روز جمعه، پنجم خردادماه در ایستگاه هشتم با شکست تیم های صدرنشین در گروه های دوم و چهارم برگزار شد.

پنج تیم از چهار استان آذربایجان غربی، ایلام، کردستان و کرمانشاه حضور دارند و در پایان هفته هشتم، فقط تیم قایقران تکاب خود را مدعی صعود به مرحله بالاتر نمی بیند.

 

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

نتایج هفته هشتم گروه دو

سقز با شکست خانگی صدر را از دست داد/ارومیه تکاب را برد و به صدر نزدیکتر شد

ساکا پخش سقز در خانه مغلوب نماینده تبریز شد تا سقزی ها صدرنشینی خود را از دست دهند و یک پله نزول داشته باشند. در دیگر دیدار نماینده زنجان و بناب به مصاف یکدیگر رفتندکه در انتها با برتری میزبان همراه شد تا بنابی ها در انتهای جدول شراایط سختی داشته باشند.

شهید کیان پارس آباد در خانه ی هم استانی خود دهقانی نیا؛ دربی اردبیل را برگزار کرد و در انتها دو تیم به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند تا داربی اردبیل برنده نداشته باشد. در تکاب، قایقران این شهر در کمال ناباوری مغلوب ارومیه شد تا امیدهایش برای ماندن به هفته های آینده دوخته شود.

در این گروه همکنون شهید کیان پارس آباد با ۱۷ امتیاز در صدر است و تیم های ساکا پخش سقز و اروم آلیاژ بترتیب با ۱۶ و ۱۴ امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند.

 

قایقران تکاب ۱ – ۵ اروم آلیاژ ارومیه
دهقانی نیا اردبیل ۲ – ۲ پارس آباد اردبیل
ساکا پخش سقز ۱ – ۴ مهیان تبریز
خالص سازان زنجان ۳ – ۲ بناب

 

 

نتایج هفته هشتم گروه چهار

شادگان اولین باخت شاهین کرمانشاه را رقم زد/ ایلامی ها باختند اما امیدشان به صعود هنوز باقیست

در اهواز دانشگاه آزاد شادگان توانست شاهین کرمانشاه را در دیداری پر گل و جذاب شکست دهد تا فاصله صدرنشین و رتبه دوم کاهش یابد. در دیگر دیدار داربی خوزستان میان و بهبهان و نماینده اهواز در حالی که تا دقایق انتهایی به سود اهورایی ها بود در نهایت بد شانسی این تیم با تساوی به اتمام رسید.

در خرم آباد معجزه رخ داد تیم همیشه بازنده اندیمشک توانست راه و شهرسازی مدعی را در خانه اش شکست دهد و ضمن کسب سه امتیاز کمی به آینده امیدوار شود. در دزفول نیز نماینده این شهر توانست شهدای ایلام را در خانه خود شکست دهد.

در این گروه شاهین کرمانشاه با ۱۷ امتیاز در صدر است و تیم اهورا بهبان با ۱۵ امتیاز در ردهی دوم قرار دارد، تیم شهدا ایلام نیز به لطف نتایج خوب گذشته خود با ۱۰ امتیاز در جایگاه ششم گروه ایستاده است.

 

دانشگاه آ. شادگان ۶ – ۵ شاهین کرمانشاه
اهورا بهبهان ۳ – ۳ فرهادی اهواز
شهرسازی لرستان ۰ – ۲ علم و ادب اندیمشک
دزفول ۵ – ۳ شهداء ایلام

هفته هشتم لیگ دسته دوم فوتسال / هفته هشتم لیگ دسته دوم فوتسال / هفته هشتم لیگ دسته دوم فوتسال


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی