رفتن به بالا
  • سه شنبه - 2 آذر 1395 - 14:28
  • کد خبر : ۱۵۶۱
  • چاپ خبر : هفته سوم والیبال لیگ دسته یک ایران، هفته رونمایی از مدعیان
در سومین ایستگاه

هفته سوم والیبال لیگ دسته یک ایران، هفته رونمایی از مدعیان

تغذیه در والیبال

  دیدار های حساس هفته سوم والیبال لیگ دسته یک ایران، چهارشنبه ۳ آذرماه در پیگیری خواهد شد.    ———————————— به گزارش یاریزان، هفته سوم دور رفت بیست و پنجمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک مردان جام «شهدای منا» روز چهارشنبه سوم آذرماه به میزبانی شهرهای مهاباد، آمل، قم و ارومیه پیگیری خواهد […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

دیدار های حساس هفته سوم والیبال لیگ دسته یک ایران، چهارشنبه ۳ آذرماه در پیگیری خواهد شد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان، هفته سوم دور رفت بیست و پنجمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک مردان جام «شهدای منا» روز چهارشنبه سوم آذرماه به میزبانی شهرهای مهاباد، آمل، قم و ارومیه پیگیری خواهد شد.

 

در گروه یک این رقابت ها تیم شهرداری جوان ارومیه که با دو برد و پنج امتیاز صدرنشین است، در هفته سوم میزبان عقاب سبلان خواهد بود. عقاب با یک برد و دو امتیاز در جایگاه ششم این گروه است و شواهد نشان می دهد که رقابت سختی در هفته سوم برابر میزبان خود شهرداری جوان ارومیه خواهد داشت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

تیم های اتحاد جوان همدان و مقاومت فرمانداری مهاباد که به ترتیب با یک برد و ۴ امتیاز و بدون برد و یک امتیاز در رتبه های سوم و هفتم گروه یک این رقابت ها قرار دارند، در هفته سوم و در مهاباد به مصاف یکدیگر می روند. در این جدال میزبان در اندیشه بهبود جایگاه خود است و تیم میهمان نیز برای تثبیت جایگاه سومی خود محکوم به کسب پیروزی است.

 

تیم کریمه قم که بدون برد و یک امتیاز در رتبه هشتم گروه نخست لیگ دسته یک قرار دارد، در هفته سوم این رقابت ها میزبان سپهر الکتریک قزوین است. نماینده قزوین با دو پیروزی و ۴ امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد. کریمه قم برای فرار از قعرنشینی می تواند با استفاده از شرایط میزبانی در این مسابقه، به نخستین پیروزی خود دست یابد.

 

تیم کاله جوان در چهارمین و آخرین مسابقه هفته سوم والیبال لیگ دسته یک در آمل از عقاب تهران پذیرایی خواهد کرد. عقاب تهران (چهار امتیاز) و کاله جوان (سه امتیاز) هر دو یک برد دارند اما با یک امتیاز اختلاف در رتبه های چهارم و پنجم این گروه قرار دارند. فاتح این دیدار رتبه اش در پایان هفته سوم بهتر از دیگری خواهد شد.

کاله جوان که عنوان سومی مشترک سال گذشته را نیز در پرونده کاری خود دارد، با توجه به میزبانی اش امید بیشتری به برد در این مسابقه دارد.

 

برنامه کامل هفته سوم لیگ دسته یک به قرار زیر است:

 

گروه اول:

مهاباد، ساعت ۱۶: مقاومت فرمانداری مهاباد – اتحاد جوان همدان

آمل، ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه: کاله جوان – عقاب تهران

قم، ساعت ۱۶: کریمه قم – سپهر الکتریک قزوین

ارومیه، ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه: شهرداری جوان ارومیه – عقاب سبلان

 

 

جدول مسابقات در پایان هفته دوم گروه اول

 

valibal-mhabad

 

 


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی