رفتن به بالا
  • شنبه - 7 اردیبهشت 1398 - 19:08
  • کد خبر : ۴۶۹۶
  • چاپ خبر : پیروزی مقتدرانه اما بی تاثیر؛ نوش داروی جوانان پس از مرگ موکریان + جدول

پیروزی مقتدرانه اما بی تاثیر؛ نوش داروی جوانان پس از مرگ موکریان + جدول

هفته هفدهم لیگ دسته سوم فوتبال ایران در شهر های مختلف پیگیری شد تا تکلیف تیم های صعود و سقوط کننده مشخص شود. در این میان موتور تیم فوتبال موکریان بسیار دیر روشن شد و در ایستگاه ماقبل پایانی توانست با اختلاف میهمان خود را شکست دهد.

  هفته هفدهم لیگ دسته سوم فوتبال ایران در شهر های مختلف پیگیری شد تا تکلیف تیم های صعود و سقوط کننده مشخص شود. در این میان موتور تیم فوتبال موکریان بسیار دیر روشن شد و در ایستگاه ماقبل پایانی توانست با اختلاف میهمان خود را شکست دهد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ در هفته […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

هفته هفدهم لیگ دسته سوم فوتبال ایران در شهر های مختلف پیگیری شد تا تکلیف تیم های صعود و سقوط کننده مشخص شود. در این میان موتور تیم فوتبال موکریان بسیار دیر روشن شد و در ایستگاه ماقبل پایانی توانست با اختلاف میهمان خود را شکست دهد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ در هفته هقدهم لیگ دسته سوم فوتبال ایران، تیم موکریان مهاباد در گروه اول این رقابت ها میزبان تیم شهروند فریدونکنار بود که در پایان این دیدار موکریانی ها موفق شدند با نتیجه چهار بر یک حریف حود را شکست دهند.

در این دیدار محمدطاهر امینی و سالار عباسی هرکدام دوبار موفق به گلزنی شدند تا تیم فوتبال موکریانی دومین پیروزی خود را در مرحله نهایی لیگ دسته سوم جشن بگیرد هرچند که این پیروزی را می توان بی تاثیر نامید زیرا سقوط این تیم به مرحله اول از پیش رقم خورده است.

البته نکته بسیار حایز اهمیت میدان دادن به جوانانی بود که پیراهن این تیم را پوشیدند، این نکته زمانی درخشان می شود که به سن دو بازیکنی که امروز موفق به گلزنی شدند نگاه کنیم. هر دو ایشان زیر بیست سال سن دارند و حداقل ۷ بازیکن ثابت این تیم نیز زیر ۲۵ سال هستند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

از این رو می توان به آینده این تیم امیدوار بود اگر مسئولان امکان حضور این تیم و جوانان پر استعدادش را در آغاز لیگ جدید که از مرداد ماه آغاز خواهد شد فراهم کنند و به اهداف دراز مدت بیاندیشند.

تیم شهرداری آستار از چند هفته قبل صعود خود را به لیگ دسته دوم ایران قطعی کرده و در پایان نتایج امروز تیم های میلاد مهر تهران، پاس گیلان، شهرداری نوشهر و شهید مولایی قائمشهر شانس خود را برای صعود به لیگ دسته دوم ایران حفظ کردند.

 

نتایج کامل دیدار های این گروه:

شهید مولایی قائمشهر ۳ پاس گیلان  ۰

مکریان مهاباد ۴ شهروند فریدونکنار ۱

میلاد مهر تهران ۱ شهرداری نوشهر ۱

شهرداری اردبیل ۱ تازان تهران ۱

شهرداری آستارا ۱ شهدای دهنو آران و بیدگل ۰

جدول لیگ دسته سوم فوتبال ایران

جدول لیگ دسته سوم فوتبال ایران


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی