رفتن به بالا
  • دوشنبه - 25 فروردین 1399 - 13:29
  • کد خبر : ۶۵۸۵
  • چاپ خبر : نوری : برگزاری هر ۴ روز مسابقه مصدومیت ها را زیاد می کند/کاهش دستمزد؟ چرا که نه

نوری : برگزاری هر ۴ روز مسابقه مصدومیت ها را زیاد می کند/کاهش دستمزد؟ چرا که نه

محمد نوری هافبک پارس جنوبی جم می‌گوید نظر دادن بازیکنان درباره لغو یا ادامه لیگ اشتباه است چرا که مسوولان باید بنشینند و یک تصمیم جدی بگیرند.

محمد نوری گفت: فشردگی مسابقات تبعات خاصی دارد و باید ببینیم بازیکنان با ۱۵ روز تمرین توان دارند ۳-۴ روز یک بار مسابقه بدهند؟

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

محمد نوری کاپیتان تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: فشردگی مسابقات تبعات خاصی دارد و باید ببینیم بازیکنان با ۱۵ روز تمرین توان دارند ۳-۴ روز یک بار مسابقه بدهند؟

به گزارش یاریزان و به نقل از خبرگزاری فارس، محمد نوری در گفت‌وگو با برنامه تهران ورزشی و در خصوص ایام قرنطینه، اظهار داشت: باید در قرنطینه خودمان را سرگرم کنیم و امیدوارم هر چه زودتر از شر این ویروس منحوس خلاص شویم و به کارهای روزمره‌مان برسیم. منتظر خبر جدید هستیم. دیروز اعلام کردند که تمرینات تا ۱۰ اردیبهشت تعطیل است و ما منتظریم تعیین تکلیف کنند چون بلا تکلیفیم ولی اولویت سلامت جامعه است و تابع دستورات ستاد مقابله با ویروس کرونا هستیم.

 

------------------------------------

نوری در مورد اینکه آیا راضی است که این لیگ ادامه پیدا کند، عنوان کرد: اگر هم ادامه پیدا کند واقعا زیاد راضی نیستم که انجام شود. باید طوری شود که به لیگ بعدی صدمه نزند. با توجه به بودجه کمی که بعضی باشگاه‌ها دارند، بازیکنان دو ماه است تمرین نکرده‌اند و باید دوباره بدنسازی کنند و امکان مصدومیت وجود دارد. اگر بخواهند هر ۴ روز یک بار مسابقه بدهند مصدومیت‌ها زیاد می‌شود. باشگاه‌ها بودجه ندارند و امیدوارم فکر اساسی کنند که لیگ سال بعد ضرر نکند. البته نظر فدراسیون و سازمان لیگ مهم است و آنها طبق معیارهای فیفا باید تصمیم بگیرند. هر تصمیمی بگیرند امیدوارم به صلاح فوتبال و سلامتی باشد.

کاپیتان پارس جنوبی جم در خصوص اینکه ممکن است مسابقات لیگ در اوایل خرداد و به صورت فشرده از سر گرفته شود، گفت:‌ فشردگی تبعات خاصی دارد. باید ببینیم می‌خواهند متمرکز کنند یا نه یا می‌خواهند دو سه شهر را انتخاب کنند. آیا بازیکنان با ۱۵ روز تمرین توان دارند ۳-۴ روز یک بار مسابقه بدهند؟ به هرحال ما تابع دستورات ستاد مقابله با کرونا هستیم. قبل از شروع مسابقات باید یک زمان ۱۵ تا ۲۰ روزه به باشگاه‌ها بدهند. لیگ سال بعد هم نباید متضرر شود. می‌توانند آن را ۱۸ تیمی برگزار کنند. فقط بحث قهرمانی مطرح است که پرسپولیس با ۱۰ امتیاز در صدر و رسیدن به این تیم سخت است. نمی‌شود بدون قهرمان لیگ را تعطیل کنند. اگر هم بخواهند لیگ جدید را ۱۸ تیمی برگزار کنند مشکلاتی در لیگ یک خواهیم داشت. در کل کار گره خورده و نیاز به خرد جمعی دارد. کارشناسان باید بنشینند و طبق معیارهای فیفا تصمیم بگیرند.

وی در خصوص اینکه ممکن است بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار شود، اظهار داشت:‌ جذابیت فوتبال به حضور تماشاگران است. اگر قرار است مسابقات بدون تماشاگر باشد باید طوری باشد که لیگ جدید هم بدون تماشاگر نباشد و درگیر این بیماری تا ۶-۷ ماه نباشیم. با توجه به این شرایط، لیگ سال بعد هم بدون تماشاگر خواهد بود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

نوری در مورد تمریناتی که در قرنطینه انجام می‌دهند،‌گفت: ما تمرینات را به صورت آنلاین پیگیری می‌کنیم اما در یک اتاق ۳ در ۴ نمی‌شود کاری انجام داد. توان هوازی نیاز به چمن وفضای باز دارد. ورزشگاه‌ها هم که تعطیل هستند.

کاپیتان پارس جنوبی در مورد کاهش دستمزد بازیکنان با توجه به شرایط فعلی گفت: ما هنوز دستمزدی نگرفته‌ایم.از برج ۹ که پولی بابت نیم فصل دادند هنوز پرداختی نداشتیم. باشگاه پرداختی اکثر ما را به ۵۰ درصد رسانده البته به جز ماساژورها و تدارکات تیم، بخش اعظمی از بدهی‌های پارسال هم پرداخت شده و تنها بخش کمی از آن مانده اما اگر بحث کم کردن دستمزد باشد چرا که نه. فوتبالیست‌ها هم در این جامعه هستند. اما باور کنید پرداختی نداشتیم. بازیکن برزیلی ما مصدوم است و با این وضع کرونا نمی‌تواند به خانواده‌اش سر بزند. هنوز باشگاه موفق به تهیه بلیت برای او نشده است. یک ماه است او با پای مصدوم در قرنطینه است و نمی‌تواند به برزیل برود و به خانواده‌اش سر بزند.

وی در مورد بخشیدن اجاره مغازه‌اش عنوان کرد: ما هم در جامعه هستیم و هر کاری از دستمان بر‌آید دریغ نمی‌کنیم. با اینکه پولی از باشگاه نگرفته‌ایم اما اولویت را به مستاجرم دادم و باز هم با او همکاری می‌کنم و اگر کاری از دستم برآید انجام می‌دهم. به هر حال پاساژها جزو اماکن پرخطر هستند و تعطیلند. انصاف نیست از کسی که درآمدی نداشته اجاره بگیریم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی