رفتن به بالا
  • شنبه - 2 اسفند 1399 - 11:02
  • کد خبر : ۹۶۵۴
  • چاپ خبر : نمایندگان آذربایجان غربی و کردستان از صعود به لیگ برتر فوتسال جوانان ایران بازماند
در پایان روز هفتم؛

نمایندگان آذربایجان غربی و کردستان از صعود به لیگ برتر فوتسال جوانان ایران بازماند

لیگ برتر فوتسال استان کردستان با حضور شش تیم و میزبانی شهرهای سنندج، مریوان و دهگلان آغاز به کار می کند.

تیم های اروم آلیاژ ارومیه و آروین سقر نبعنوان نمایندگان آذربایجان غربی و کردستان در لیگ دسته یک فوتسال جوانان ایران در روز پایانی این مسابقات از صعود به لیگ برتر بازماند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم های اروم آلیاژ ارومیه و آروین سقر نبعنوان نمایندگان آذربایجان غربی و کردستان در لیگ دسته یک فوتسال جوانان ایران در روز پایانی این مسابقات از صعود به لیگ برتر بازماند.

به گزارش یاریزان؛ رقابت های لیگ دسته اول فوتسال جوانان کشور که از روز ۲۵ بهمن ماه در دو گروه و به صورت متمرکز در شهرهای لاهیجان و زابل آغاز به کار کرده بود عصر روز جمعه با معرفی تیم های برتر هر گروه در مرحله نخست به کار خود پایان داد.

 

------------------------------------

در بازی های گروه نخست که به میزبانی لاهیجان برگزار شد تیم آروین سقز نماینده کردستان با نتیجه ۲ بر ۱ از تیم منصوری شاد کاشان شکست خورد و از صعود به مرحله نهایی و لیگ برتر بازماند.

تیم آلیاژ ارومه ۴ بر ۲ قاضی جهان آذرشهر را شکست داد، آراز ورامین با نتیحه ۶ بر ۳ آکادمی بی غم را گلباران کرد، کیامیدان لاهیجان در آخرین دیدار به مصاف شهرداری نمین رفت و ۴ بر ۲ پیروز شد.

به این ترتیب در پایان مسابقات این گروه، آراز ورامین و منصوری شاد کاشان به عناوین اول و دوم گروه خود دست یافتند و راهی مرحله نهایی شدند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در زابل و بازی های گروه دوم نیز نماینده رودسر با نتیجه ۷ بر ۲ پرواز بندرعباس را گلباران کرد و صدرا شیراز ۴ بر ۲ مقاومت البرز را شکست داد، تکاور زابل و میثاق اصفهان نیز در آخرین دیدار به مصاف یکدیگر رفتند و به تساوی بدون گل دست یافتند.

بر این اساس از این گروه نیز تکاور زابل و صدرا شیراز به مرحله بعد صعود کردند.

تیم آروین سقز که به نمایندگی از استان کردستان در این مسابقات حضور پیدا کرده بود با ۲ تساوی، سه بُرد و ۲ باخت و کسب ۱۱ امتیاز جایگاه پنجم جدول گروه نخست را بدست آورد و توانست سهمیه لیگ دسته اولی خود را حفظ کند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی