رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 26 خرداد 1401 - 14:27
  • کد خبر : ۱۲۳۸۰
  • چاپ خبر : نفرات برتر تست انتخابی تیم ملی آبهای آرام و پاراکانو مشخص شدند

نفرات برتر تست انتخابی تیم ملی آبهای آرام و پاراکانو مشخص شدند

مرحله اول اردوی تدارکاتی تیم ملی آبهای آرام آقایان زیر۲۳ و جوانان به میزبانی بندر انزلی برگزار می شود.

تست انتخابی تیم ملی آبهای آرام و پاراکانو در بخش بانوان و آقایان در مواد کایاک و کانو با معرفی نفرات برتر برگزار شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

نفرات برتر حاضر در اردوی تیم‌های ملی آبهای آرام و پارکانو تست انتخابی دادند.

به گزارش یاریزان؛ تست انتخابی تیم ملی آبهای آرام و پاراکانو در بخش بانوان و آقایان در مواد کایاک و کانو با معرفی نفرات برتر برگزار شد. ملی‌پوشان حاضر در اردو در مواد ۱۰۰۰، ۵۰۰ و ۲۰۰ متر تست دادند.

 

------------------------------------

مقرر بود این تست در سه مرحله برگزار و قایقرانی که موفق به کسب مقام نخست در ۲ مرحله از ۳ مرحله شود، به عنوان نفر برتر معرفی گردد که در تمام مواد پس از برگزاری دو مرحله، نفر برتر مشخص شد.

در کانوی ۱۰۰۰ متر آقایان رده سنی زیر ۲۳ سال و جوانان محمدنبی رضایی، شایان حسینی، عرفان زنده‌پی، محمد عباسی، سینا شکوری، امیرحسین قالیباف و ارشیا عبدالهی حضور داشتند که در پایان پس از دو مرحله تست، محمدنبی رضایی در جایگاه نخست قرار گرفت.

در کانوی ۱۰۰۰ متر آقایان رده سنی بزرگسالان شاهو ناصری و کیا اسکندانی حضور داشتند که شاهو ناصری موفق به کسب مقام اول شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در کایاک یکنفره ۵۰۰ متر آقایان رده سنی بزرگسالان علی آقامیرزایی، پیمان قویدل، پوریا شریفی، سپهر ساعتچی و صادق زمانی حضور داشتند که در پایان دو مرحله علی آقامیرزایی جایگاه اول را به دست آورد.

در کانوی یکنفره ۵۰۰ متر آقایان رده سنی زیر ۲۳ سال و جوانان محمدنبی رضایی، شایان حسینی، عرفان زنده‌پی، محمد عباسی، سینا شکوری، امیرحسین قالیباف و ارشیا عبدالهی حضور داشتند که در پایان محمدنبی رضایی اول شد.

در کانوی یکنفره ۵۰۰ متر آقایان رده سنی بزرگسالان شاهو ناصری و کیا اسکندانی حضور داشتند که شاهو ناصری در رده اول قرار گرفت.

در کانوی یکنفره ۲۰۰ متر بانوان رده سنی بزرگسالان بزرگسالان هیوا افضلی، مائده شورگشتی، شیما داناپور، هدیه خیرآبادی، پریسا محمدزاده و مریم شورگشتی حضور داشتند که در پایان هیوا افضلی در رده نخست جای گرفت.

در کایاک یکنفره ۵۰۰ متر بانوان رده سنی جوانان و زیر ۲۳ سال الناز شفیعیان، تانیا کارگرپور، کیانا کمال‌زاده، سما یاسمی و ترنم اکبرزاده حضور داشتند که در پایان
الناز شفیعیان اول شد.

در کانوی یکنفره ۲۰۰ متر آقایان رده سنی بزرگسالان کیا اسکندانی و شاهو ناصری حضور داشتند که کیا اسکندانی در رده برتر قرار گرفت.

در کانوی یکنفره ۲۰۰ متر زیر ۲۳ سال و جوانان محمدنبی‌ رضایی، شایان حسینی، عرفان زنده‌پی، محمد عباسی، سینا شکوری، امیرحسین قالیباف و ارشیا عبدالهی حضور داشتند که در مسابقه اول محمدنبی رضایی اول و عرفان زنده‌پی اول و دوم شدند و در مسابقه دوم با انصراف رضایی، عرفان زنده‌پی اول شد.

در بخش پاراکانو نیز مسعود قیصری در KL3 مردان زمان ۴۵.۰۳ ثانیه، اسلام جاهدی در VL2 مردان زمان ۵۹.۶۱ ثانیه، شهلا بهروزی‌راد در KL3 بانوان زمان ۵۱.۵۶ ثانیه، رویا سلطانی در KL2 بانوان زمان ۱:۰۱.۸۴ دقیقه و سارا عبدالملکی در KL1 بانوان زمان ۱:۲۴.۳۱ دقیقه را به ثبت رساندند. در کلاس KL2 مردان نیز آبتین زرجو و سعید حسین‌پور حضور داشتند که در پایان آبتین زرجو در دو مرحله و سعید حسین‌پور در یک مرحله در جایگاه اول قرار گرفتند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی