رفتن به بالا
  • سه شنبه - 22 بهمن 1398 - 00:08
  • کد خبر : ۶۱۲۰
  • چاپ خبر : ندا شهسواری : موفقیت‌های چند سال اخیر پینگ‌پنگ روزنه امیدی برای سال‌های آینده است

ندا شهسواری : موفقیت‌های چند سال اخیر پینگ‌پنگ روزنه امیدی برای سال‌های آینده است

ندا شهسواری ملی پوش تنیس روی میز بانوان ایران گفت: با حضور در لیگ ترکیه سطح کارمان را بالا می‌بریم و این اتفاق می‌تواند شروعی برای لژیونر شدن ما و دیگر دختران ایرانی باشد.

ندا شهسواری : انتخاب مجدد علیقارداشی یک روزنه امید خیلی خوبی برای سال‌های آینده است تا بتوانیم حرفی برای گفتن در پینگ‌پنگ آسیا و جهان داشته باشیم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز بانوان گفت: انتخاب مجدد علیقارداشی یک روزنه امید خیلی خوبی برای سال‌های آینده است تا بتوانیم حرفی برای گفتن در پینگ‌پنگ آسیا و جهان داشته باشیم.

به گزارش یاریزان و به نقل از خبرگزاری برنا، ندا شهسواری کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز بانوان طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص انتخاب مجدد مهرداد علیقارداشی به عنوان رییس فدراسیون بیان کرد: باتوجه به موفقیت این رشته در سال‌های اخیر که نتایج خیلی خوب، مطلوب و غیر قابل تکراری داشتیم و همه در دوران علیقارداشی بود. یعنی برای اولین بار مقام‌های آسیایی که هیچ وقت در پینگ‌پنگ ممکن نبود را به دست آوردیم، بعد از ۶۰ سال مقام‌های تیمی و انفرادی کسب شد و مقام انفرادی و سهمیه‌های زیادی کسب شد. به نظر من یک روزنه امید خیلی خوبی برای سال‌های آینده است تا بتوانیم حرفی برای گفتن در پینگ پنگ آسیا و جهان داشته باشیم.

 

------------------------------------

وی در رابطه با لیگ برتر ۹۸ افزود: لیگ امسال خوب بود، بازیکنان در سه تیم پخش شده بودند و از نظر امتیاز دهی تقریبا مثل لیگ آقایان شده بود. به نظر من اگر سال آینده به صورت رفت و برگشتی باشد، خیلی بهتر است، اما از نظر اقتصادی به مشکل برخواهیم خورد چون قرار داد لیگ‌ها را نمی‌توانند زیاد بالا ببرند. الان مسابقات به صورت فشرده برگزار می‌شود و یک مقداری سنگین است.

شهسواری اظهار داشت: چندتا از بازیکنان هستند مثل خانم حنانه امیدی از اصفهان که توانست مهشید اشدری را شکست دهد، او هنوز وارد تیم ملی نشده است اما در لیگ توانست خوب بازی کند. الان خیلی از جوانان بازی درخشانی می‌کنند مثل فرناز اسکندری از اهواز، با این که هنوز ملی‌پوش نشدند، خیلی خوب کار می‌کند، استعداد خود را نشان می‌دهند و پشتکار تمرینی دارند. در جریان تمرینانشان هستیم و استان‌هایشان به آن‌ها بها می‌دهند و می‌توانند جزو ملی‌پوش‌های آینده باشند.

کاپیتان تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان در پایان گفت: تیم شهر بابک کرمان در لیگ امسال تعداد بازیکنانش خیلی زیاد است و قطعا باید اول شوند. اما ما هم خیلی خوب رقابت می‌کنیم داریم، در تیم ما در حال حاضر فقط من ملی پوش هستم. رستمی، جمالی‌فر و رحیمی که هنوز در رده سنی هوپس قرار دارد، در ترکیب تیم ما هستند. تعداد ما کم است اما خیلی خوب رقابت می‌کنیم. خانم رحیمی در بازی لیگ توانست شیما صفایی و کیمیا رستمی را شکست دهد. اگر بتوانیم منسجم‌تر کار کنیم و دو دور پلی اف حریفان خود را شکست دهیم، می‌توانیم اول شویم. کار خیلی سختی است چون شهر بابک تعداد بازیکنانشان زیاد هستند و جا برای مانور در ارنج تیم خود دارند اما ما راه برای مانور دادن نداریم. تیم مانا هم تیم خوبی است و می‌توانند عالی کار کنند، ما سه تیم رقابت نزدیکی را با هم داریم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی