رفتن به بالا
  • یکشنبه - 22 آبان 1401 - 15:14
  • کد خبر : ۱۴۲۱۴
  • چاپ خبر : نحوه صعود و سقوط تیم ها در لیگ های مختلف فوتبال ایران اعلام شد

نحوه صعود و سقوط تیم ها در لیگ های مختلف فوتبال ایران اعلام شد

زاگرس مریوان با پیروزی مقابل شاهو کامیاران در فینال لیگ برتر فوتبال نوجوانان استان کرستان بعنوان قهرمان این مسابقات شناخته شد. به گزارش یاریزان؛ فینال رقابت های لیگ برتر فوتبال نوجوانان استان کردستان با شرکت دو تیم زاگرس مریوان و شاهو کامیاران در ورزشگاه آزادی کامیاران برگزار شد. دو تیم با انجام یک بازی نزدیک در پایان ۹۰ دقیقه به تساوی بدون گل رسیدند، این در حالی بود که شاهو کامیاران در دقیقه ۳۵ صاحب یک ضربه پنالتی شد که این ضربه با بی دقتی بازیکن این تیم، به بیرون رفت. تلاش دو تیم در ۳۰ دقیقه وقت اضافه نیز گلی در بر نداشت تا مریوانی ها در ضیافت پنالتی ها موفق به پیروزی ۴ بر ۲ مقابل میزبان خود شوند و جام قهرمانی این فصل لیگ برتر فوتبال نوجوانان استان کردستان را بالای سر ببرند. بر این اساس، تیم زاگرس مریوان بعنوان تیم قهرمان لیگ برتر فوتبال نوجوانان استان کردستان به مسابقات لیگ مناطق ایران در فصل پیش رو راه خواهد یافت.

سازمان لیگ فدراسیون فوتبال ایران، نحوه صعود و سقوط تیم ها در لیگ دسته یک، دسته دوم و دسته سوم فوتبال ایران را در فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اعلام کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

نحوه صعود و سقوط تیم ها در لیگ های دسته یک، دسته دوم و دسته سوم فوتبال ایران اعلام شد.

به گزارش یاریزان؛ سازمان لیگ فدراسیون فوتبال ایران، نحوه صعود و سقوط تیم ها در لیگ دسته یک، دسته دوم و دسته سوم فوتبال ایران را در فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اعلام کرد.

 

------------------------------------

 

نحوه صعود و سقوط تیم ها در لیگ های رده های مختلف به شرح زیر است:

 

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

لیگ دسته اول:
۱- در پایان مسابقات دو تیم رده اول و دوم جدول رده بندی به مسابقات لیگ برتر در فصل آینده صعود می کنند.
۲- در پایان مسابقات سه تیم رده های شانزدهم، هفدهم و هجدهم به مسابقات لیگ دسته دوم کشور در فصل آینده سقوط می کنند.

 

لیگ دسته دوم:
۱- در پایان مسابقات تیم های اول در جداول رده بندی (مجموعا ۲ تیم) به صورت مستقیم به مسابقات لیگ یک در فصل آتی صعود می کنند.
۲- در پایان مسابقات تیم های دوم جداول رده بندی به مسابقات پلی آف راه پیدا می کنند و مسابقات پلی آف به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد و در پایان این ۲ دیدار تیم برتر به مسابقات لیگ یک فصل آتی صعود خواهد کرد.
۳- از هر گروه تیم های سیزدهم و چهاردهم جداول رده بندی( مجموعا ۴ تیم) به مسابقات لیگ دسته سوم کشور در فصل آتی سقوط می کنند.

 

لیگ دسته سوم:
۱- در پایان مسابقات مرحله اول تیم های اول و دوم جداول رده بندی نهایی گروه های پنجگانه (جمعا ۱۰ تیم) جواز حضور در مرحله دوم مسابقات را کسب می کنند.
۲- در پایان مسابقات مرحله اول، تیم های سوم و چهارم و پنجم گروه های پنجگانه (جمعا ۱۵ تیم) جواز حضور در مرحله اول لیگ دسته سوم باشگاه های کشور در فصل آینده را کسب خواهند کرد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی