رفتن به بالا
  • سه شنبه - 25 اردیبهشت 1403 - 00:05
  • کد خبر : ۱۷۸۳۹
  • چاپ خبر : نتایج رقابت های مرحله چهارم لیگ آبهای آرام در دریاچه آزادی مشخص شد

نتایج رقابت های مرحله چهارم لیگ آبهای آرام در دریاچه آزادی مشخص شد

با اعلام فدراسیون قایقرانی، دومین مرحله اردوی تیم ملی آبهای آرام بانوان بزرگسالان جهت حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک توکیو 2020 از 12 اردیبهشت ماه به میزبانی دریاچه آزادی برگزار می شود.

در پایان رقابت های مرحله چهارم لیگ آبهای آرام پس برگزاری رقابت‌های مسافت ۱۰۰۰، ۵۰۰ و ۲۰۰ متر در دریاچه آزادی نتایج نهایی مشخص شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

در پایان رقابت های مرحله چهارم لیگ آبهای آرام پس برگزاری رقابت‌های مسافت ۱۰۰۰، ۵۰۰ و ۲۰۰ متر در دریاچه آزادی نتایج نهایی مشخص شد.

به گزارش یاریزان؛ لیگ آبهای آرام امروز با برگزاری ۱۶ دور مسابقه مرحله چهارم در مسافت ۱۰۰۰، ۵۰۰ و ۲۰۰ متر در دریاچه آزادی دنبال شد.

 

------------------------------------

در این رقابت‌ها تیم‌های نوین البرز، پترو پالایش تجهیز سما، پارس جنوبی، عقاب نهاجا، بحر گستر پارس و نوین تهران در بخش بانوان و عقاب نهاجا، میداف بوشهر، ملوان نداجا، پارس جنوبی و کارن کاسپین در بخش مردان رقابت کردند.

 

نتایج رقابت های مرحله چهارم لیگ آبهای آرام در مسافت ۱۰۰۰ و ۵۰۰ متر به شرح ذیل مشخص شد:

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

در کایاک یکنفره ۱۰۰۰ متر مردان پیمان قویدل از میداف بوشهر با زمان ۳:۵۸.۹۸۰ دقیقه، عباس حسینی از ملوان نداجا با زمان ۳:۵۹.۷۶۰ دقیقه و صادق زمانی از پارس جنوبی با زمان ۴:۰۲.۵۲۰ دقیقه اول تا سوم شدند.

در کانوی یکنفره ۱۰۰۰ متر مردان محمدنبی رضایی از ملوان نداجا با زمان ۴:۰۹.۴۲۰ دقیقه اول، سینا شکوری از پارس جنوبی با زمان ۴:۱۷.۰۸۰ دقیقه دوم و سهیل بیاتی از میداف بوشهر با زمان ۴:۲۵.۸۹۰ دقیقه سوم شدند.

در کایاک یکنفره ۵۰۰ متر بانوان الناز شفیعیان از بحر گستر پارس با زمان ۱:۵۸.۶۲۰ دقیقه مقام اول، ترنم اکبرزاده از پارس جنوبی با زمان ۲:۰۲.۴۶۰ دقیقه مقام دوم و مریم آقایی از عقاب نهاجا با زمان ۲:۰۳.۶۰۰ دقیقه مقام سوم را به دست آوردند.

در کانوی یکنفره ۵۰۰ متر بانوان هدیه خیرآبادی از بحر گستر پارس با زمان ۲:۲۱.۰۳۰ دقیقه، مائده شورگشتی از عقاب نهاجا با زمان ۲:۲۵.۹۶۰ دقیقه و زهرا اصلانی از پارس جنوبی با زمان ۲:۲۷.۹۰۰ دقیقه مقام اول تا سوم را به دست آوردند.

در کایاک دونفره ۵۰۰ متر مردان یزدان زراعت‌کار و پیمان قویدل از میداف بوشهر با زمان ۱:۳۶.۰۰ دقیقه اول، امیر آقامیرزایی و عباس حسینی از ملوان نداجا با زمان ۱:۳۶.۴۳ دقیقه دوم و امیررضا برزگر و علیرضا خمسه از پارس جنوبی با زمان ۱:۳۷.۵۶ دقیقه سوم شدند.

در کانوی دونفره ۵۰۰ متر مردان محمد عباسی و محمدنبی رضایی از ملوان نداجا با زمان ۱:۴۷.۳۵ دقیقه، عادل مجللی و شایان حسینی از پارس جنوبی با زمان ۱:۵۵.۰۰ دقیقه و کیا اسکندانی و شاهو ناصری از میداف بوشهر با زمان ۱:۵۵.۶۲ دقیقه اول تا سوم شدند.

در کایاک دونفره ۵۰۰ متر بانوان الناز شفیعیان و تانیا کارگرپور از بحر گستر پارس با زمان ۱:۵۱.۵۵ دقیقه، پرنیان شیری و مریم آقایی از عقاب نهاجا با زمان ۱:۵۶.۰۲ دقیقه و هلیا طالبی و صوفیا پاکروان از پارس جنوبی با زمان ۱:۵۶.۲۴ دقیقه اول تا سوم شدند.

در کانوی دونفره ۵۰۰ متر بانوان هدیه خیرآبادی و زهرا مطهر از بحر گستر پارس با زمان ۲:۱۹.۶۱۰ دقیقه مقام اول، آوا قدیانی و دنیا جوکار از نوین البرز با زمان ۲:۲۷.۳۲۰ دقیقه مقام دوم و اسما عاشوری و باران جعفری از نوین تهران با زمان ۲:۴۳.۱۳ دقیقه مقام سوم را به دست آوردند.

 

نتایج رقابت های مرحله چهارم لیگ آبهای آرام در مسافت ۲۰۰ متر به شرح ذیل مشخص شد:

 

در کایاک چهارنفره ۲۰۰ متر مردان تیم ملوان نداجا با ترکیب امیر آقامیرزایی، علی آقامیرزایی، عباس حسینی و داریوش محمدی با زمان ۳۱.۹۳ ثانیه، پارس جنوبی با ترکیب پوریا شریفی، صادق زمانی، علیرضا خمسه و سپهر ساعتچی با زمان ۳۲.۷۹ ثانیه و میداف بوشهر با ترکیب علیرضا جهان‌نما، یزدان زراعت‌کار، پیمان قویدل و محمدرضا پیشگاهی با زمان ۳۳.۶۴ ثانیه اول تا سوم شدند.

در مسابقه امدادی ۴ در ۲۰۰ متر بانوان تیم پارس جنوبی با ترکیب گلناز غضنفریان، هستی ناصری، هیوا افضلی و ترنم اکبرزاده با زمان ۳:۲۴.۷۵۰ دقیقه، تیم بحر گستر پارس با ترکیب ارشین رضانژاد، کیانا گلبندها، زهرا مطهر و نسترن خیرالهی با زمان ۳:۳۰.۸۵۰ دقیقه و عقاب نهاجا با ترکیب مریم آقایی، مهرناز صدیق فرشیان، مائده شورگشتی و بهار تنها با زمان ۳:۳۵.۲۰۰ دقیقه رده‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در کایاک یکنفره ۲۰۰ متر مردان علی آقامیرزایی از ملوان نداجا با زمان ۳۷.۸۷۰ ثانیه، محمد میرزایی از عقاب نهاجا با زمان ۳۸.۴۵۰ ثانیه و علیرضا خمسه از پارس جنوبی با زمان ۳۸.۶۵۰ ثانیه اول تا سوم شدند.

در کانوی یکنفره ۲۰۰ متر مردان عادل مجللی از پارس جنوبی با زمان ۴۰.۴۰۰ ثانیه اول، کیا اسکندانی از میداف بوشهر با زمان ۴۱.۱۴۰ ثانیه دوم و محمد عباسی از ملوان نداجا با زمان ۴۴.۱۷۰ ثانیه سوم شدند.

در کایاک یکنفره ۲۰۰ متر بانوان گلناز غضنفریان از پارس جنوبی با زمان ۴۵.۳۹ ثانیه مقام اول، تانیا کارگرپور از بحر گستر پارس باز مان ۴۶.۳۱ ثانیه مقام دوم و آیناز گرامی از پترو پالایش تجهیز سما با زمان ۴۷.۷۳ ثانیه مقام سوم را به دست آوردند.

در کانوی یکنفره ۲۰۰ متر بانوان هیوا افضلی از پارس جنوبی با زمان ۴۹.۷۴ ثانیه اول، زهرا مطهر از بحر گستر پارس با زمان ۵۴.۱۰ ثانیه دوم و مهناز صدیق فرشیان از عقاب نهاجا با زمان ۵۷.۴۶ ثانیه سوم شدند.

در مسابقه امدادی ۴ در ۲۰۰ متر مردان تیم پارس جنوبی با ترکیب پوریا شریفی، عادل مجللی، شایان حسینی و سپهر ساعتچی با زمان ۲:۴۷.۷۰ دقیقه در رده اول قرار گرفتند، تیم ملوان نداجا با ترکیب علی آقامیرزایی، محمدنبی رضایی، کمیل خزائی و داریوش محمدی با زمان ۲:۵۴.۷۸ دقیقه دوم شدند و تیم میداف بوشهر با ترکیب کیا اسکندانی، شاهو ناصری، محمدرضا پیشگاهی و محراب آسایش خورشید با زمان ۲:۵۶.۰۰ دقیقه در رده سوم قرار گرفتند.

در کایاک چهارنفره ۲۰۰ متر بانوان تیم پارس جنوبی با ترکیب صوفیا پاکروان، هلیا طالبی، گلناز غضنفریان و ترنم اکبرزاده با زمان ۴۰.۰۵۰ ثانیه مقام اول، تیم بحر گستر پارس با ترکیب الناز شفیعیان، تانیا کارگرپور، کیانا گلبندها و ارشین رضانژاد با زمان ۴۰.۹۴۰ ثانیه مقام دوم و عقاب نهاجا با ترکیب پرنیان شیری، عسل کاظمی، مهسا گرجی و فاطمه موسوی با زمان ۴۲.۷۹۰ ثانیه مقام سوم را به دست آوردند.

بر این اساس در پایان مرحله چهارم رقابت‌ها در بخش بانوان بحر گستر پارس با ۳۵۰ امتیاز، پارس جنوبی با ۲۹۵ امتیاز و عقاب نهاجا با ۲۵۹ امتیاز در رده‌های اول تا سوم قرار دارند و در بخش مردان ملوان نداجا با ۳۴۹ امتیاز صدرنشین است و پارس جنوبی با ۲۸۸ امتیاز و میداف بوشهر با ۲۷۸ امتیاز جایگاه دوم و سوم را در اختیار دارند


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی