رفتن به بالا
  • یکشنبه - 3 مهر 1401 - 16:27
  • کد خبر : ۱۳۶۰۶
  • چاپ خبر : مهدی خدابخشی مدال طلای لیگ جهانی کاراته وان را کسب کرد
در وزن ۸۴- آقایان؛

مهدی خدابخشی مدال طلای لیگ جهانی کاراته وان را کسب کرد

تیم ملی کاراته ایران در مجموع مردان و بانوان و با درخشش ورزشکاران کرمانشاهی و ایلامی، عنوان نایب قهرمانی لیگ جهانی اتریش را از آن خود کرد.

مهدی خدابخشی کاراته کای کرمانشاهی در وزن ۸۴- آقایان موفق به کسب مدال طلای لیگ جهانی کاراته وان شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مهدی خدابخشی کاراته کای کرمانشاهی در وزن ۸۴- آقایان موفق به کسب مدال طلای لیگ جهانی کاراته وان شد.

به گزارش یاریزان؛ مهدی خدابخشی با ۷ پیروزی مقتدرانه صاحب مدال طلا وزن ۸۴- آقایان در لیگ جهانی کاراته وان سری آ کوجالی ۲۰۲۲ شد.

 

------------------------------------

مهدی خدابخشی در وزن ۸۴- آقایان در دور اول مسابقات با نتیجه ۸ بر ۳ یوناتان فروند از استرالیا را شکست داد و در دومین دیدار خود ۲ صفر جولیان نوبه از هلند را شکست داد. همچنین در سومین دیدار خود ملوس گاشی از کوزو را ۴ یک پشت سر گذاشت.

این ورزشکار کرمانشاهی در چهارمین دیدار خود با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل زکی سامه از مصر مقتدرانه به پیروزی رسید و در پنجمین مسابقه و فینال جدول خود مقابل عیسا لردجوم از فرانسه با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید و راهی دیدار نیمه نهایی شد.

مهدی خدابخشی در دیدار نیمه نهایی با نتیجه ۳ بر یک والری سونیخ از اوکراین را شکست داد و راهی فینال شد. وی در دیدار نهایی با نتیجه ۳ بر صفر حسن ارسلان از ترکیه را شکست داد و صاحب مدال طلا وزن ۸۴- آقایان در لیگ جهانی کاراته وان سری آ کوجالی ۲۰۲۲ شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

سومین مرحله از مسابقات لیگ‌جهانی کاراته وان سری آ در سال ۲۰۲۲ از یک مهر به میزبانی کوجالی ترکیه آغاز و تا پایان امروز سوم مهر ماه ادامه خواهد داشت.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی