رفتن به بالا
  • سه شنبه - 14 مرداد 1399 - 13:47
  • کد خبر : ۷۲۹۴
  • چاپ خبر : ملی‌پوش فوتبال زنان : شکستن رکورد کلین شیت نیازمند آمادگی بالاست
سنگربان وچان کردستان در پایان لیگ؛

ملی‌پوش فوتبال زنان : شکستن رکورد کلین شیت نیازمند آمادگی بالاست

به گزارش یاریزان؛ زهرا خواجوی گلر ۲۱ سالِ تیم ملی و وچان کردستان در آستانه شکستن رکورد کلین شیت فوتبال ایران است. خواجوی از ۹ سالگی ورزش را با فوتسال آغاز کرده است. در تیم زیر ۱۴ و زیر ۱۶ سال به عنوان بازیکن فعالیت کرده و نخستین حضورش در لیگ برتر با تیم پاس همدان رقم خورده است.

عضو تیم ملی فوتبال زنان گفت: ۹۵۳ دقیقه دروازه خود را در این فصل از لیگ برتر بسته نگه ‌داشتم. اگر فردی بخواهد رکوردم را بشکند باید برنامه‌ریزی قوی و از نظر روحی، روانی و جسمی در سطح فوق آماده باشد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

عضو تیم ملی فوتبال زنان گفت: ۹۵۳ دقیقه دروازه خود را در این فصل از لیگ برتر بسته نگه ‌داشتم. اگر فردی بخواهد رکوردم را بشکند باید برنامه‌ریزی قوی و از نظر روحی، روانی و جسمی در سطح فوق آماده باشد.

به گزارش یاریزان؛ زهرا خواجوی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرگزاری ایرنا اظهار داشت: در این فصل شاهد بازی‌های زیبایی بودیم و هر بار با گذشت زمان لیگ پویایی را تجربه می‌کنیم. بازیکنان خواهان پیشرفت بیشتر در لیگ برتر هستند. همچنین جدای از تمرین با تیم وچان کردستان، تمرینات شخصی هم انجام می‌دهم تا به پیشرفت بیشتری دست یابم. زیباترین بازی لیگ این فصل دیدار وچان و شهرداری بم بود و از کیفیت خیلی بالایی برخوردار بود.

 

------------------------------------

وی افزود: لیگ فوتبال زنان سالم است و تبانی و مسایل دیگر در آن دیده نمی‌شود. همچنین نسبت به رشته‌های دیگر لیگ پویا، جذاب و با برنامه‌ای است و این امر باعث می‌شود برای جوانان و نوجوانان انگیزه ایجاد شود تا سمت فوتبال بیایند. نقطه ضعف لیگ نبود پخش تلویزیونی و حامیان قوی و نیز عدم تیم‌داری باشگاه‌هایی چون استقلال و پرسپولیس است.

ملی‌پوش فوتبال زنان گفت: پس از گذشت چهار ماه تکلیف لیگ برتر مشخص شد اما از سازمان لیگ خواهش می‌کنم تا هر چه زودتر تکلیف لیگ فصل بعد را مشخص کند تا بتوانیم برای قرارداد با باشگاه‌ها زودتر اقدام کنیم. زیرا نمی‌توانیم وارد مذاکره با باشگاه‌ها شویم. سازمان لیگ زنان به برنامه‌ریزی بهتر نیاز دارد، هر چند به آنان به دلیل شیوع بحران کرونا حق می‌دهیم زیرا کرونا فدراسیون فوتبال و خیلی از رشته‌های دیگر را از برنامه اصلی دور کرده است.

وی ادامه داد: وچان کردستان با وجود آنکه تازه تشکیل شده بود، با یک حامی دیگر وارد لیگ شد. بیشتر بازیکنانش از تیم‌های دیگر بودند اما باز هم ثابت کرد اگر با همین روند ادامه دهد می‌تواند حتی به قهرمانی لیگ برسد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

خواجوی خاطرنشان کرد: هنوز تصمیمی برای ماندن یا رفتن از وچان کردستان نگرفته‌ام چون هنوز تکلیف لیگ فصل آینده مشخص نشده است. جایی می‌مانم یا می‌روم تا به پیشرفت فوتبالم کمک کند. تاکنون از باشگاه‌های دیگر پیشنهاد داشتم اما وارد مذاکره با آنان نشدم تا تکلیف لیگ برتر زنان مشخص شود.

وی همچنین گفت: حدود یکسال است که خبری از اردوهای تیم ملی نیست. از نظر ما تیم ملی بزرگسال ویترین فوتبال زنان ایران است اما نمی‌دانم چرا فدراسیون در این مدت اردویی برای ملی‌پوشان نگذاشته است.

ملی پوش فوتبال زنان عنوان کرد: ۹۵۳ دقیقه دروازه خود را در این فصل بسته نگه ‌داشتم. این رکورد برای شکستن است. همانطور که رکورد یک دروازه‌بان دیگر را شکستم مطمینم که رکورد من هم شکسته خواهد شد. اگر کسی بخواهد رکورد من را بشکند باید برنامه‌ریزی قوی داشته باشد و از نظر روحی، روانی و جسمی در سطح فوق آماده خود باشد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی