رفتن به بالا
  • جمعه - 25 تیر 1400 - 12:06
  • کد خبر : ۱۱۰۳۵
  • چاپ خبر : مسابقات رده های سنی پارکور قهرمانی آذربایجان غربی به پایان رسید
با معرفی نفرات برتر؛

مسابقات رده های سنی پارکور قهرمانی آذربایجان غربی به پایان رسید

به گزارش یاریزان؛ رقابتهای قهرمانی پارکور استان در سه رده سنی زیر ۹ سال، زیر ۱۲ سال و زیر ۱۴ سال با حضور بیش از۹۰ پارکور کار از شش شهرستان ارومیه، پیرانشهر، بوکان، خوی و اشنویه به میزبانی شهرستان نقده برگزار شد. در رده سنی زیر ۹ سال آرتین نیرومند از پیرانشهر مقام اول، یونس فتح اله زاده و آیهان صادق زاده از نقده به ترنیب مقام دوم و سوم را کسب کردند. در رده سنی زیر ۱۲ سال ابوالفضل رشادت از نقده اول شد و رضا راد از ارومیه به مقام دوم رسید و میلان احمدی از پیرانشهر به مقام سوم دست یافت. محمد مهدی عظیمی از نقده قهرمان رده سنی زیر ۱۴ سال شد و محمدرضا ساعدی از اشنویه به مقام دوم دست یافت و محمدرضا نژادعلی از نقده در جایگاه سوم این رده ایستاد.

مسابقات رده های سنی پارکور قهرمانی آذربایجان غربی به میزبانی شهرستان نقده با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مسابقات رده های سنی پارکور قهرمانی آذربایجان غربی به میزبانی شهرستان نقده با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

به گزارش یاریزان؛ رقابتهای قهرمانی پارکور استان در سه رده سنی زیر ۹ سال، زیر ۱۲ سال و زیر ۱۴ سال با حضور بیش از۹۰ پارکور کار از شش شهرستان ارومیه، پیرانشهر، بوکان، خوی و اشنویه به میزبانی شهرستان نقده برگزار شد.

 

------------------------------------

در رده سنی زیر ۹ سال آرتین نیرومند از پیرانشهر مقام اول، یونس فتح اله زاده و آیهان صادق زاده از نقده به ترنیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

در رده سنی زیر ۱۲ سال ابوالفضل رشادت از نقده اول شد و رضا راد از ارومیه به مقام دوم رسید و میلان احمدی از پیرانشهر به مقام سوم دست یافت.

محمد مهدی عظیمی از نقده قهرمان رده سنی زیر ۱۴ سال شد و محمدرضا ساعدی از اشنویه به مقام دوم دست یافت و محمدرضا نژادعلی از نقده در جایگاه سوم این رده ایستاد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در مراسم اختتامیه این رقابتها که با حضور آیدین بابایی رئیس هیات انجمن های ورزشی استان، فرشاد ضیایی رئیس کمیته پارکور استان آذربایجان غربی برگزار شد به نفرات برتر تندیس، حکم قهرمانی، مدال و بالغ بر ۲۰ میلیون ریال جوایز نقدی اهدا شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی