رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 22 فروردین 1398 - 10:10
  • کد خبر : ۴۵۱۲
  • چاپ خبر : ایران قهرمان مسابقات تنیس روی میز جانبازان و معلولین جهان شد

ایران قهرمان مسابقات تنیس روی میز جانبازان و معلولین جهان شد

مسابقات تور جهانی تنیس روی میز معلولین اردن با حضور ورزشکارانی از 16 کشور در بخش انفرادی به کار خود پایان داد و نمایندگان کشورمان در کلاس های متفاوت پس از 2 روز رقابت با کسب سه مدال طلا افتخار آفرینی کردند.

  ایران در مجموع بین ۱۶ کشور جهان به مقام نخست مسابقات تنیس روی میز جانبازان و معلولین جهان دست یافت.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ مسابقات تور جهانی تنیس روی میز معلولین اردن با حضور ورزشکارانی از ۱۶ کشور در دو بخش انفرادی و تیمی با قهرمانی تیم ملی کشورمان به کار خود پایان […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

ایران در مجموع بین ۱۶ کشور جهان به مقام نخست مسابقات تنیس روی میز جانبازان و معلولین جهان دست یافت.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ مسابقات تور جهانی تنیس روی میز معلولین اردن با حضور ورزشکارانی از ۱۶ کشور در دو بخش انفرادی و تیمی با قهرمانی تیم ملی کشورمان به کار خود پایان داد.

 

در مسابقات انفرادی: حسن جانفشان در کلاس ۲ با غلبه بر ۲ بازیکن از کشور تایلند کشورهای اردن و مجارستان نایل به کسب مدال طلا گردید. مهدی معصومی در کلاس ۴ با غلبه بر حریفانی از کشورهای نروژ، مجارستان و در فینال با غلبه بر بازیکن اندونزی مدال طلا کسب کردند. سید امیرحسین حسینی پور در کلاس ۸ موفق شد حریفانی از کشور نروژ، هند، مجارستان، تایلند، نروژ و در فینال با غلبه بر بازیکن نیجریه نایل به کسب مدال طلا گردد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در مسابقات تیمی: حسن جانفشان و مجید عربی با ادغام کلاس ۲ و ۳ موفق به شکست ۲ تیم از اردن و یک تیم از کشور تایلند شدند و در نهایت نایل به کسب مدال طلا شدند.

مهدی معصومی و یار تیمی خود آستان از اندونزی با ادغام کلاس ۴ و ۵ با شکست اردن، نیجریه، نروژ و الجزایز موفق به کسب مدال طلا شدند. محمد قنبری، سعید صفدریان و سید امیرحسین حسینی پور با ادغام کلاس های ۶ ، ۷ و ۸ با شکست تیم های هند، الجزایر و تایلند موفق به کسب مدال برنز شدند. ناصر دهقانپور، یوسف بچاری و سجاد مایلی در کلاس ۹ با شکست تیم های هند، مجارستان و هلند موفق به کسب مدال برنز شدند.

 

شایان ذکر است سرپرستی و سرمربیگری کل کاروان تنیس روی میز کشورمان در این مسابقات بر عهده مهدی آرمندنیا بود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی