رفتن به بالا
  • جمعه - 7 آبان 1400 - 12:52
  • کد خبر : ۱۱۹۷۷
  • چاپ خبر : مسابقات او-اسپرت ایران با قهرمانی کردستان به کار خود پایان داد
در دو بخش آقایان و بانوان؛

مسابقات او-اسپرت ایران با قهرمانی کردستان به کار خود پایان داد

مسابقات او-اسپرت قهرمانی ایران در دو بخش آقایان و بانوان با قرار گرفتن تیم کردستان کردستان بر سکوی نخست پایان یافت. به گزارش یاریزان؛ بیست و نهمین دوره مسابقات قهرمانی او-اسپرت ایران (جام بازی های بشردوستی) با هدف انتخابی تیم های آقایان و بانوان در رشته های ورزش های با مانع، هنری، آبی، ذهنی، تمرکزی، توپی و مبارزه ای با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و در فضای باز به میزبانی منطقه گردشگری منوچهری همدان برگزار شد. در پایان این دوره از پیکارها و در مجموع گروه آقایان و بانوان، کردستان با کسب 20 مدال طلا، 10 مدال نقره، 10 برنز به مقام قهرمانی دست یافت. اردبیل با 11 مدال طلا، 4 مدال نقره، 2 مدال برنز نایب قهرمان شد، اصفهان با 10 مدال طلا،13 نقره ، 13 برنز در جایگاه سوم قرار گرفت. جدول رده بندی رقابت های کشوری او- اسپرت به شرح ذیل است:

مسابقات او-اسپرت قهرمانی ایران در دو بخش آقایان و بانوان با قرار گرفتن تیم کردستان کردستان بر سکوی نخست پایان یافت.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مسابقات او-اسپرت قهرمانی ایران در دو بخش آقایان و بانوان با قرار گرفتن تیم کردستان کردستان بر سکوی نخست پایان یافت.

به گزارش یاریزان؛ بیست و نهمین دوره مسابقات قهرمانی او-اسپرت ایران (جام بازی های بشردوستی) با هدف انتخابی تیم های آقایان و بانوان در رشته های ورزش های با مانع، هنری، آبی، ذهنی، تمرکزی، توپی و مبارزه ای با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و در فضای باز به میزبانی منطقه گردشگری منوچهری همدان برگزار شد.

 

------------------------------------

در پایان این دوره از پیکارها و در مجموع گروه آقایان و بانوان، کردستان با کسب ۲۰ مدال طلا، ۱۰ مدال نقره، ۱۰ برنز به مقام قهرمانی دست یافت. اردبیل با ۱۱ مدال طلا، ۴ مدال نقره، ۲ مدال برنز نایب قهرمان شد، اصفهان با ۱۰ مدال طلا،۱۳ نقره ، ۱۳ برنز در جایگاه سوم قرار گرفت.

جدول رده بندی رقابت های کشوری او-اسپرت به شرح ذیل است:

مسابقات او-اسپرت قهرمانی ایران در دو بخش آقایان و بانوان با قرار گرفتن تیم کردستان کردستان بر سکوی نخست پایان یافت. به گزارش یاریزان؛ بیست و نهمین دوره مسابقات قهرمانی او-اسپرت ایران (جام بازی های بشردوستی) با هدف انتخابی تیم های آقایان و بانوان در رشته های ورزش های با مانع، هنری، آبی، ذهنی، تمرکزی، توپی و مبارزه ای با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و در فضای باز به میزبانی منطقه گردشگری منوچهری همدان برگزار شد. در پایان این دوره از پیکارها و در مجموع گروه آقایان و بانوان، کردستان با کسب 20 مدال طلا، 10 مدال نقره، 10 برنز به مقام قهرمانی دست یافت. اردبیل با 11 مدال طلا، 4 مدال نقره، 2 مدال برنز نایب قهرمان شد، اصفهان با 10 مدال طلا،13 نقره ، 13 برنز در جایگاه سوم قرار گرفت. جدول رده بندی رقابت های کشوری او-اسپرت به شرح ذیل است: او-اسپرت برند تجاری ورزش های پارسیان اصیل است که از مخفف واژه ی اوریجنال پرشین اسپرت یعنی ورزش های پارسیان اصیل آمده است که در سال 1378 توسط برادران منوچهری ملی پوشان و قهرمانان اسبق ایران و جهان پایه گذاری شده و تحت عنوان انجمن او-اسپرت ایران فعالیت می کند

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

او-اسپرت برند تجاری ورزش های پارسیان اصیل است که از مخفف واژه ی اوریجنال پرشین اسپرت یعنی ورزش های پارسیان اصیل آمده است که در سال ۱۳۷۸ توسط برادران منوچهری ملی پوشان و قهرمانان اسبق ایران و جهان پایه گذاری شده و تحت عنوان انجمن او-اسپرت ایران فعالیت می کند.

بر اساس سیاستهای کلی فدراسیون جهانی او-اسپرت و توسعه همه جانبه این رشته پرطرفدار مدرن در تمامی اقشار و گروه ها، این رشته ورزشی در سازمانهای عضو جنبش المپیک، آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (وادا)، دادگاه بین المللی حکمیت ورزشی (کاس)، انجمن جهانی ورزش برای همه (تافیسا) و ۳۲ کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش کشورهای مربوطه در قاره های مختلف عضویت دارد.

انجمن او-اسپرت ایران نیز در راستای سیاستهای جهانی این رشته در فدراسیون ورزش های کارگری تحت عنوان انجمن او-اسپرت کارگران کشور، در دانشگاه پیام نور تحت عنوان انجمن دانشجویان کشور و در فدراسیون ورزش های رزمی تحت عنوان انجمن او-اسپرت کشور دارای فعالیت قانونمند می باشد.

توسعه او-اسپرت در فدراسیون ورزش های دانش آموزی، فدراسیون ورزش های دانشجویی، فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، فدراسیون ورزش ناشنوایان و نیروهای مسلح از اهم برنامه های توسعه همه جانبه این رشته ورزشی است که در سند چشم انداز و راهبردی انجمن او-اسپرت کشور لحاظ گردیده است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی