رفتن به بالا
  • دوشنبه - 21 بهمن 1398 - 09:40
  • کد خبر : ۶۱۱۴
  • چاپ خبر : مریم هاشمی : کرمانشاه قدرت اول ساندای بانوان در ایران می شود

مریم هاشمی : کرمانشاه قدرت اول ساندای بانوان در ایران می شود

به گزارش یاریزان؛ مریم هاشمی در آخرین دیدار انتخابی برابر سهیلا منصوریان در وزن۷۵ کیلوگرم تیم ملی ووشوی بانوان به برتری دست یافت.

مربی ووشو بانوان استان کرمانشاه: اگر ساندای بانوان کرمانشاه روند کنونی خود را ادامه دهد، در آینده‌ای نزدیک قدرت اول ایران در این رشته خواهیم بود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مربی ووشو بانوان استان کرمانشاه: اگر ساندای بانوان کرمانشاه روند کنونی خود را ادامه دهد، در آینده‌ای نزدیک قدرت اول ایران در این رشته خواهیم بود.

به گزارش یاریزان و به نقل از ایسنا، مریم هاشمی با اشاره به برگزاری رقابت‌های قهرمانی ووشو بانوان کشور و انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات جهانی جوانان، اظهار کرد: در این رقابت‌ها که به مدت سه روز – ۱۳ تا ۱۵ بهمن – به میزبانی بندرماهشهر برگزار شد، هر چهار بانوی اعزامی کرمانشاه به مدال رسیدند.
وی تصریح کرد: درحالی که طی چندسال گذشته تیم ساندای بانوان کرمانشاه در رقابت‌های قهرمانی کشور حتی به یک مدال طلا نرسیده بود، در این دوره از رقابت‌ها سه مدال طلا و یک مدال نقره کسب کردیم.
نایب رئیس هیات ووشو استان کرمانشاه افزود: در این رقابت‌ها، سوگند سلیمی در وزن ۴۸ کیلوگرم، هستی سلیمی در وزن ۵۶ کیلوگرم و آوین مرادی در وزن ۶۰ کیلوگرم هرسه نفر مدال طلا و سوگند محمدی در وزن ۵۲ کیلوگرم مدال نقره گرفتند و توانستیم مقام اول تیمی رقابت‌ها را بدست آوریم.
وی در ادامه عنوان کرد: از آنجایی که برای حضور در این مسابقات هر استان تنها چهار سهمیه در چهار وزن داشت و از سوی دیگر علاوه بر ورزشکاران اصلی که می‌خواستیم اعزام کنیم، چندین سانداکار قدرتمند دیگر هم داشتیم، برای همین با تدبیر رئیس هیات تعدادی از ورزشکارانمان را به استان‌های دیگر دادیم تا آنها هم بتوانند در این رقابت‌ها حضور داشته باشند و به تیم ملی راه پیدا کنند.
هاشمی یادآورشد: خوشخبتانه تمامی بازیکنانی هم که به استان‌های دیگر قرض داده بودیم، در این رقابت‌ها توانستند مدال آوری داشته باشند و در اتفاقی خوشایند هر سه ورزشکاری که در وزن ۴۸ کیلوگرم روی سکو رفتند از استان کرمانشاه بودند.
وی در بخش دیگری از سخنانش بااشاره به روند روبه رشد ساندای بانوان در کرمانشاه، اعلام کرد: در رده سنی نوجوانان طی دو سال گذشته به مقام قهرمانی المپیاد استعدادهای برتر ووشو بانوان ایران رسیده‌ایم و در رده سنی جوانان هم پس از چندین سال به قهرمانی در این رشته دست پیدا کردیم.
دارنده پنج مدال ووشو بانوان جهان تاکید کرد: شرایط ساندای بانوان در کرمانشاه بگونه‌ای است که برای آینده‌ای نزدیک به قدرت اول ووشو بانوان ایران تبدیل خواهیم شد و اگر امروز در ساندای بانوان ایران حرف اول را می‌زنیم حاصل برنامه ریزی و توجهی است که هیات ظرف یک سال گذشته به این بخش داشته است.
وی در ادامه به وضعیت بخش تالو ووشو بانوان هم اشاره کرد و گفت: هرچند در بخش ساندا به خوبی جلو رفته‌ایم، اما در بخش تالو علیرغم زحمات مربیان عقب هستیم و باید کسی را پای کار بیاوریم تا بتواند تالوی بانوان را در کرمانشاه بیدار کند و مربیان این بخش را نیز بروزرسانی کنیم.

 

------------------------------------


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی