رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 6 شهریور 1398 - 11:20
  • کد خبر : ۵۴۱۶
  • چاپ خبر : مرحله اول لیگ دسته سوم فوتبال از ۱۲ شهریور آغاز می شود

مرحله اول لیگ دسته سوم فوتبال از ۱۲ شهریور آغاز می شود

مرحله اول رقابت های فوتبال لیگ دسته سوم ایران در حالی برگزار می شود که رقابت برای کسب سهمیه صعود به مرحله بالاتر بسیار هیجان انگیز شده و تیم کاویان نقده یکی از بخت های اصلی حضور در مرحله بعدی به حساب می آید.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته سوم از تغییر تاریخ شروع مرحله اول مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال خبر داد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته سوم از تغییر تاریخ شروع مرحله اول مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال خبر داد.

به گزارش یاریزان؛ امیرحسین فراهانی مسئول برگزاری رقابت های لیگ دسته سوم کشور در گفتگو با دی اسپورت در خصوص آخرین وضعیت برگزاری لیگ دسته سوم اظهار کرد: در هفته های اخیر کمیته مسابقات سازمان لیگ با صدور اطلاعیه ای موعد مقرری را برای ثبت نام ۱۴ بازیکن در سامانه عضویت فدراسیون فوتبال تعیین کرده و به باشگاه ها نیز این موضوع را با ارسال نامه ای اطلاع داده بود اما علارغم اعلام سازمان لیگ تیم هایی چون راه آهن ، مقاومت نوین تهران ، صبای قم و غلامی کرمانشاه به دلیل عدم تکمیل مدارک و ثبت نام اسامی بازیکنان و کادرفنی در موعد مقرر از جدول مسابقات حذف شده و سازمان لیگ بزودی ۴ تیم دیگر را تا قبل از شروع مسابقات جایگزین این تیم ها خواهد کرد.

 

------------------------------------

فراهانی در خصوص تاریخ دقیق شروع مسابقات مرحله اول بیان داشت : با توجه به برگزاری مرحله دوم جام حذفی که قرار است روز شنبه ۹ شهریورماه برگزار گردد مجبور شدیم تاریخ شروع مسابقات را بار دیگر تغییر دهیم و مسابقات را از ۱۲ شهریور آغاز کنیم.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ سه کشور افزود : تمامی تیم تنها با داشتن آیدی کارت بازیکنان و اعضای کادرفنی مجاز به انجام بازی خواهند بود و در غیر اینصورت از انجام بازی این تیم ها جلوگیری خواهد شد.

فراهانی ادامه داد : در خصوص تیم هایی که مدارک خود را در سامانه ثبت کرده اما به فدراسیون تحویل نداده اند تصمیم گیری خواهد شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

ایشان در پایان در خصوص آخرین تیم هایی که در جدول گروه بندی با حروف انگلیسی x نشان شده است گفت : این تیم ها در گروه اول شهدای ساری و غفاری قزوین در گروه دوم شاهین فرابرد زنجان در گروه سوم شاهین کوثر اردبیل در گروه چهارم کشکان رود پلدختر ودر گروه پنجم‌ سپاهان خورموج خواهند بود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی