رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 2 تیر 1400 - 21:05
  • کد خبر : ۱۰۶۲۰
  • چاپ خبر : مرتضی صالحی به عنوان رئیس جدید هیات تیراندازی با کمان آذربایجان غربی انتخاب شد
در پایان مجمع انتخاباتی؛

مرتضی صالحی به عنوان رئیس جدید هیات تیراندازی با کمان آذربایجان غربی انتخاب شد

به گزارش یاریزان؛ غلامرضا شعبانی‌بهار رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در حاشیه این مجمع افزود: با حمایت اداره کل ورزش و جوانان این استان و فدراسیون و تلاش هیات، شاهد عملکرد قابل قبول و درخشان آذربایجان‌غربی در بین جوانان، نوجوانان و حتی معلولان خواهیم بود. وی اظهار کرد: در حال حاضر یک نماینده در بخش آقایان المپیک داریم و در پارالمپیک نیز هم‌اکنون ۶ سهمیه در بخش آقایان داریم و در چند روز آینده برای کسب یک سهمیه در بخش بانوان راهی رقابت‌های انتخابی خواهیم شد و تلاش خواهیم کرد بتوانیم در المپیک و پارالمپیک نتایج خوب و درخشانی کسب کنیم هر چند ظرفیت کسب سهمیه‌های بیشتری برای المپیک باشیم که موفق نشدیم.

  در مجمع انتخاباتی هیات تیراندازی با کمان استان آذربایجان غربی، مرتضی صالحی به عنوان رئیس جدید این هیات برگزیده شد. به گزارش یاریزان؛ غلامرضا شعبانی‌بهار رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در حاشیه این مجمع افزود: با حمایت اداره کل ورزش و جوانان این استان و فدراسیون و تلاش هیات، شاهد عملکرد قابل قبول و […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

در مجمع انتخاباتی هیات تیراندازی با کمان استان آذربایجان غربی، مرتضی صالحی به عنوان رئیس جدید این هیات برگزیده شد.

به گزارش یاریزان؛ غلامرضا شعبانی‌بهار رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در حاشیه این مجمع افزود: با حمایت اداره کل ورزش و جوانان این استان و فدراسیون و تلاش هیات، شاهد عملکرد قابل قبول و درخشان آذربایجان‌غربی در بین جوانان، نوجوانان و حتی معلولان خواهیم بود.

 

------------------------------------

وی اظهار کرد: در حال حاضر یک نماینده در بخش آقایان المپیک داریم و در پارالمپیک نیز هم‌اکنون ۶ سهمیه در بخش آقایان داریم و در چند روز آینده برای کسب یک سهمیه در بخش بانوان راهی رقابت‌های انتخابی خواهیم شد و تلاش خواهیم کرد بتوانیم در المپیک و پارالمپیک نتایج خوب و درخشانی کسب کنیم هر چند ظرفیت کسب سهمیه‌های بیشتری برای المپیک باشیم که موفق نشدیم.

رییس فدراسیون تیراندازی با کمان درخصوص تاثیر کرونا بر این رشته ورزشی نیز بیان کرد: در دوران همه گیری کرونا، به همه هیات‌های استانی، تجهیزات تیراندازی با کمان اهدا شد و مهم‌ترین عملکرد ما تکمیل زیرساخت‌های این رشته نظیر خوابگاه تیراندازی با کمان، مجهز کردن سالن‌های ورزش و بدنسازی و همچنین آغاز تکمیل ساختمان اداری فدراسیون بوده است.

شعبانی‌بهار افزود: هم‌اکنون اردوی معلولان در حال برگزاری است ضمن اینکه از فردا اردوی ۱۰ روزه تیم‌های نوجوانان و جوانان کامپوند و ریکرو با حضور ۲۴ ورزشکار آغاز و اواسط تیرماه، مسابقات جایزه بزرگ برگزار خواهدشد و نفرات برتر در مسابقات قهرمانی جهان در لهستان که اواسط مردادماه خواهدبود، حضور خواهندیافت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در مجمع انتخاباتی هیات تیراندازی با کمان آذربایجان‌غربی، مرتضی صالحی با کسب همه ۱۳ رای ماخوذه برای چهار سال به عنوان رئیس هیات انتخاب شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی