رفتن به بالا
  • سه شنبه - 14 اسفند 1397 - 19:37
  • کد خبر : ۴۱۰۰
  • چاپ خبر : مدال های رنگارنگ رقابت های دو و میدانی جام فجر بر گردن دوندگان کردستانی و ایلامی

مدال های رنگارنگ رقابت های دو و میدانی جام فجر بر گردن دوندگان کردستانی و ایلامی

چهار ورزشکار و یک مربی از استان کردستان به رقابت های دو و میدانی جام بین المللی فجر دعوت شدند.

  دوندگان کردستانی و ایلامی در رقابت های دو و میدانی جام فجر که در تهران برگزار شد در مدال های رنگی را بر گردن آویختند. به گزارش یاریزان؛ مسابقات بین المللی دوومیدانی داخل سالن ۲۰۱۹ تهران تحت عنوان جام فجر طی روز های ۱۲ و ۱۳ اسفندماه به میزبانی تهران برگزار شد.  ———————————— تیم […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

دوندگان کردستانی و ایلامی در رقابت های دو و میدانی جام فجر که در تهران برگزار شد در مدال های رنگی را بر گردن آویختند.

به گزارش یاریزان؛ مسابقات بین المللی دوومیدانی داخل سالن ۲۰۱۹ تهران تحت عنوان جام فجر طی روز های ۱۲ و ۱۳ اسفندماه به میزبانی تهران برگزار شد.

 

------------------------------------

تیم کردستان با چهار ورزشکار و یک مربی در قالب تیم ملی ایران حضور پیدا کرد و توانست در ماده ۶۰ متر با مانع یک نشان برنز را کسب کند و به همراه تیم ملی ایران در جایگاه قهرمانی تیمی این رقابت ها قرار گیرد.
در نتایج انفرادی ماده دو ۶۰ متر با مانع میلاد سیار دونده صاحب عنوان کردستانی موفق شد با ثبت رکورد ۸.۰۳ موفق به کسب جایگاه سوم و نشان برنز شد و یعقوب الیوها از کویت با رکورد ۷.۶۳ و محمد الخفاجی از عراق با رکورد ۷.۹۵ به ترتیب در رده اول و دوم جای گرفتند.
دو ورزشکار ایلامی به نام های خلیل و جلیل ناصری با درخشش در ماده دوی ۳ هزار متر با اختلاف چشم گیر نسبت به حریفان بترتیب با رکورد ۸:۲۳ و ۸:۲۵ در رده های اول و دوم این مسابقات قرار گرفتند. ایسلام تاسکی از ترکیه با رکورد ۹:۰۵ در جایگاه سوم ایستاد.
شایان ذکر است، این رقابت ها که با حضور ورزشکارانی از کشورهای ایران، عراق، افغانستان، عمان، سوریه، کویت، ترکیه و مالزی در مجموعه آفتاب انقلاب برگزار شد شرکت کنندگان در مواد پرش ارتقاع، دوی ۴۰۰ متر، دوی ۸۰۰ متر، پرتاب وزنه، دوی ۳ هزار متر، دوی ۶۰ متر مانع، پرش طول، ۴در ۴۰۰ متر و هفتگانه در دو بخش آقایان و بانوان با یکدیگر به رقابت پرداختند.
در نتایج تیمی این مسابقات،تیم ایران با هفت طلا، هشت نقره و هفت برنز بر سکوی قهرمانی قرار گرفت، ترکیه با دو طلا، دو برنز دوم شد و تیم عراق با یک طلا و سه نقره، دو برنز مقام سوم را به خود اختصاص داد.
گفتنی است، با اعلام فدراسیون دو و میدانی کشور، ورزشکاران برتر مسابقات بین المللی دو و میدانی جام فجر به اردوی آماده سازی تیم ملی بزرگسالان ایران جهت حضور در مسابقات قهرمانی دو و میدانی ۲۰۱۹ آسیا دعوت می شوند. رقابت های قهرمانی دو ومیدانی ۲۰۱۹ آسیا سال آینده به میزبانی قطر برگزار می شود.
درخشش دوندگان کردستانی و ایلامی


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی