رفتن به بالا
  • دوشنبه - 16 مهر 1397 - 22:22
  • کد خبر : ۳۴۳۰
  • چاپ خبر : مدال برنز بازی های پاراآسیایی به حسن جانفشان تنیسور ملی پوش اشنویه ای رسید
با شکست مقابل حریف کره ای؛

مدال برنز بازی های پاراآسیایی به حسن جانفشان تنیسور ملی پوش اشنویه ای رسید

حسن جانفشان تنیسور ملی پوش اشنویه ای با قبول شکست مقابل حریف کره ای در مرحله نیمه نهایی از رسیدن به فینال بازماند و صاحب گردن آویز برنز شد.

  حسن جانفشان تنیسور ملی پوش اشنویه ای با قبول شکست مقابل حریف کره ای در مرحله نیمه نهایی از رسیدن به فینال بازماند و صاحب گردن آویز برنز شد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ حسن جانفشان تنیسور ملی پوش اشنویه ای امروز در مصاف با چا سویونگ از کره جنوبی با نتیجه سه بر […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

حسن جانفشان تنیسور ملی پوش اشنویه ای با قبول شکست مقابل حریف کره ای در مرحله نیمه نهایی از رسیدن به فینال بازماند و صاحب گردن آویز برنز شد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ حسن جانفشان تنیسور ملی پوش اشنویه ای امروز در مصاف با چا سویونگ از کره جنوبی با نتیجه سه بر صفر شکست خورد. و از راه یابی به فینال رقابت های پاراآسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ بازماند.
در این دیدار سویونگ به ترتیب با نتایج ۱۱-۱، ۱۱-۸ و ۱۱-۶ مقابل جانفشان به برتری رسید و راهی فینال شد.

جانفشان در نخستین دیدار خود مقابل حریفی از کشور میزبان به برتری رسیده بود، ادامه داد: این تنیسور اشنویه ای روز گذشته در دومین دیدار خود با نتیجه سه بر یک مقابل پارک جین سئول از کره جنوبی شکست خورد ولی در ادامه با پشت سر گذاشتن ماتسو میتسوهیرو و مینامی نوبوهیرو (هر ۲ از ژاپن) راهی دیدار نیمه نهایی شد و تنها ورزشکار مدال آور تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در بین پنج ملی پوش ایران لقب گرفت.
حسن جانفشان از سال ۱۳۸۵ عضو تیم ملی تنیس روی میز ایران بوده و تاکنون ۱۸ مدال آسیایی، جهانی و بین المللی برای برای تیم ملی ایران به ارمغان آورده است.

این ورزشکار ملی پوش جانباز با توجه به درخشش در مسابقات جهانی اوپن تایوان و کسب مدال طلای این رشته در بخش انفرادی و همچنین کسب عنوان چهارمی مسابقات آسیایی و اقیانوسیه و بالا بردن رنکینگ جهانی خود از سوی فدراسیون، موفق به کسب سهمیه پاراالمپیک ۲۰۱۲ لندن شده بود.
وی با شایستگی به فینال بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۴ اینچئون کره جنوبی رسیده بود ولی در رقابت فینال نتوانست کیم مینجیو، حریف کره ای خود را شکست دهد و با قبول شکست سه بر صفر به نایب قهرمانی و مدال نقره رسید.
حسن جانفشان در جریان مسابقات جهانی ۲۰۱۶ اندونزی مدال نقره تیمی و برنز انفرادی را بر گردن آویخت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی