رفتن به بالا
  • یکشنبه - 14 مرداد 1397 - 12:57
  • کد خبر : ۳۲۸۹
  • چاپ خبر : محمد مبین عظیمی کشتی گیر سقزی بر سکوی نخست رقابت های نونهالان قهرمانی آسیا ایستاد
با غلبه بر تمامی حریفان؛

محمد مبین عظیمی کشتی گیر سقزی بر سکوی نخست رقابت های نونهالان قهرمانی آسیا ایستاد

  محمد مبین عظیمی کشتی گیر سقزی در فینال مسابقات با غلبه بر ورزشکار ژاپن نشان زرین طلا را بر گردن آویخت و با اقتدار سکوی نخست آسیا را تصاحب کرد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ نخستین دوره رقابت های کشتی آزاد و فرنگی نونهالان قهرمانی آسیا شامگاه روز جمعه ۱۲ مردادماه با معرفی نفرات […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

محمد مبین عظیمی کشتی گیر سقزی در فینال مسابقات با غلبه بر ورزشکار ژاپن نشان زرین طلا را بر گردن آویخت و با اقتدار سکوی نخست آسیا را تصاحب کرد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ نخستین دوره رقابت های کشتی آزاد و فرنگی نونهالان قهرمانی آسیا شامگاه روز جمعه ۱۲ مردادماه با معرفی نفرات و تیم های برتر در البرز پایان یاقت.

در این رقابت ها کشتی گیرانی از کشورهای ایران، هند، ژاپن، قزاقستان، قرقیزستان، ترکمنستان، پاکستان، سنگاپور، عراق و بنگلادش در سالن مجموعه ورزشی انقلاب کرج به مصاف هم رفتند.

 

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

محمد مبین عظیمی کشتی گیر سقزی با پشت سر نهادن اردوهای فشرده تیم ملی به عنوان کشورمان در وزن ۸۵ کیلوگرم در این پیکارها به میدان رفت.

عظیمی در این دوره از مسابقات با غلبه بر آزادکارانی از کشورهای ژاپن، قرقیزستان و هند برای کسب نشان طلا به فینال راه یافت.

این ورزشکار کردستانی در دیدار نهایی مجددا در برابر حریف ژاپنی خود قرار گرفت و توانست با نتیجه سه بر صفر در مقابل این کشتی گیر سر سخت پیروز شود و ضمن کسب نشان زرین طلا با اقتدار سکوی نخست آسیا را تصاحب کند.

 

علی عظیمی پدر این کشتی گیر خوش آتیه سقزی در کنار مربیان تیم ملی به عنوان یک مربی موثر محمد مبین عظیمی را در این رقابت ها هدایت و همراهی کرد.

تیم های کشتی آزاد و فرنگی نونهالان کشورمان با کسب ۱۲ مدال طلا، یک نقره و ۷ برنز قهرمانی نخستین دوره رقابت های کشتی نونهالان آسیا در کرج را به دست آوردند.

 

در رشته کشتی فرنگی تیم ایران با کسب ۷ مدال طلای میلاد ولی زاده، محمد حاجی وند، علی حاجی وند، سعید اسماعیلی، حجت رضایی، احمد صلح دوست و ابوالفضل پایدار در اوزان   ۳۸، ۴۱، ۴۴، ۵۲، ۶۲، ۷۵ و ۸۵ کیلوگرم و ۳ مدال برنز مهرداد مظهری، دانیال سهرابی و علیرضا ظهیر شاه آبادی در اوزان ۴۸، ۵۷ و ۶۸ کیلوگرم با کسب ۲۲۰ امتیاز بعنوان قهرمانی رسید و تیم های قزاقستان، هند و قرقیزستان به ترتیب با ۱۹۴، ۱۵۴ و ۱۳۰ امتیاز دوم تا چهارم شدند.

در کشتی آزاد نیز تیم ایران با ۵ مدال طلای ابراهیم خواری، محمدرضا شاکری، سید امیرمهدی حسینی، سیدرضا هاشمی و محمدمبین عظیمی در اوزان  ۳۸، ۴۱، ۶۸، ۷۵ و ۸۵ کیلوگرم، یک مدال نقره عرفان انصاری در وزن ۴۴ کیلوگرم و ۴ مدال برنز امیرحسام محبی، علی کبودتبار، علی سلیمی و شایان میربک در اوزان ۴۸، ۵۲، ۵۷ و ۶۲ کیلوگرم و کسب ۲۰۵ امتیاز بعنوان قهرمانی رسید و تیم های ژاپن، هند، قزاقستان و قرقیزستان به ترتیب با کسب ۱۸۰، ۱۶۹، ۱۵۱ و ۱۰۰ امتیاز دوم تا پنجم شدند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی