رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 16 بهمن 1399 - 23:04
  • کد خبر : ۹۴۵۳
  • چاپ خبر : مجهزترین آکادمی پزشکی ورزشی ایران در کرمانشاه افتتاح می شود
با حضور دکتر سلطانی فر و دکتر نوروزی؛

مجهزترین آکادمی پزشکی ورزشی ایران در کرمانشاه افتتاح می شود

به گزارش یاریزان؛ با حضور دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و دکتر غلامرضا نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی مجهزترین آکادمی پزشکی ورزشی کشور روز جمعه ۱۷ بهمن ماه در کرمانشاه افتتاح می شود. صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: بزرگترین و مجهزترین آکادمی پزشکی ورزشی به مساحت ۱۵۰۰ متر و به منظور ارائه خدمات توانبخشی و فیزیوتراپی، درمانی، مشاوره های تغذیه و روانشناسی، ارتوپدی، تست های ورزشی در در حوزه ورزش قهرمانی و همگانی احداث شده است و در اختیار هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه قرار خواهد گرفت.

با حضور دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و دکتر غلامرضا نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی مجهزترین آکادمی پزشکی ورزشی کشور روز جمعه ۱۷ بهمن ماه در کرمانشاه افتتاح می شود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

با حضور وزیر ورزش و جوانان، مجهزترین آکادمی پزشکی ورزشی ایران در کرمانشاه افتتاح خواهد شد.

به گزارش یاریزان؛ با حضور دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و دکتر غلامرضا نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی مجهزترین آکادمی پزشکی ورزشی کشور روز جمعه ۱۷ بهمن ماه در کرمانشاه افتتاح می شود.

 

------------------------------------

صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: بزرگترین و مجهزترین آکادمی پزشکی ورزشی به مساحت ۱۵۰۰ متر و به منظور ارائه خدمات توانبخشی و فیزیوتراپی، درمانی، مشاوره های تغذیه و روانشناسی، ارتوپدی، تست های ورزشی در در حوزه ورزش قهرمانی و همگانی احداث شده است و در اختیار هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه قرار خواهد گرفت.

این پروژه با زیربنای ۱۴۰۰ مترمربع تکمیل شده و فردا به بهره برداری خواهد رسید.

فرهمند سال افزون مسئول دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اعتبار صرف شده برای اجرای پروژه آکادمی پزشکی ورزشی کرمانشاه را چهار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: برای تکمیل این پروژه به حدود دو میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز داریم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی تصریح کرد: این پروژه یکی از بزرگترین و مجهزترین پروژه‌های پزشکی ورزشی کشور است که در سه حوزه درمان ورزشکاران، آموزش و پژوهش ورزشی فعالیت خواهد داشت.

وی درخصوص آخرین وضعیت پروژه خانه جوان کرمانشاه هم گفت: این پروژه قرار بود سال گذشته افتتاح شود، اما به دلیل عدم تخصیص به موقع اعتبار تکمیل آن به تعویق افتاد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی