رفتن به بالا
  • یکشنبه - 29 فروردین 1400 - 14:03
  • کد خبر : ۱۰۰۲۹
  • چاپ خبر : فریدون قنبری قهرمان اسبق کشتی آزاد جهان و آسیا درگذشت
آسمانی شدن کشتی گیر کرمانشاهی؛

فریدون قنبری قهرمان اسبق کشتی آزاد جهان و آسیا درگذشت

فریدون قنبری قهرمان سابق کشتی جوانان جهان به دلیل بیماری پانکراتیت حاد (التهاب لوزالمعده) شنبه 28 فروردین ماه 1400 در کرمانشاه درگذشت. به گزارش یاریزان؛ فریدون قنبری، دارنده مدال‌های طلای کشتی آزاد جوانان جهان ۱۹۹۷ و طلای بزرگسالان آسیا ۲۰۰۴ بود و چند روز قبل در محل زادگاهش یعنی کرمانشاه تحت عمل جراحی قرار گرفته بود و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بود. این کشتی‌گیر کرمانشاهی به دلیل بیماری لوزالمعده از اول فروردین در بیمارستان بستری شد و بیستم همین ماه هم تحت عمل جراحی قرار گرفت اما بعد از چند روز تحمل بیماری درگذشت.

فریدون قنبری قهرمان سابق کشتی جوانان جهان به دلیل بیماری پانکراتیت حاد (التهاب لوزالمعده) شنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۰ در کرمانشاه درگذشت.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

فریدون قنبری قهرمان سابق کشتی جوانان جهان به دلیل بیماری پانکراتیت حاد (التهاب لوزالمعده) شنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۰ در کرمانشاه درگذشت.

به گزارش یاریزان؛ فریدون قنبری، دارنده مدال‌های طلای کشتی آزاد جوانان جهان ۱۹۹۷ و طلای بزرگسالان آسیا ۲۰۰۴ بود و چند روز قبل در محل زادگاهش یعنی کرمانشاه تحت عمل جراحی قرار گرفته بود و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بود.

 

------------------------------------

این کشتی‌گیر کرمانشاهی به دلیل بیماری لوزالمعده از اول فروردین در بیمارستان بستری شد و بیستم همین ماه هم تحت عمل جراحی قرار گرفت اما بعد از چند روز تحمل بیماری درگذشت.

محمدحسین محبی در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا، با اشاره به درگذشت فریدون قنبری کشتی گیر مطرح کرمانشاهی به دلیل بیماری، اظهارکرد: خبر فوت فریدون قنبری خبری بسیار ناگوار و تلخ برای کشتی ایران و بویژه جامعه کشتی کرمانشاه بود.

وی تصریح کرد: فریدون قنبری کشتی گیری مطرح بود که قهرمانی جوانان جهان، قهرمانی بزرگسالان آسیا و قهرمانی کشور را در کارنامه خود داشت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه افزود: قنبری در دوران قهرمانی خود ثابت کرد که از تکنیک بالایی برخوردار است، اما متاسفانه این کشتی گیر علیرغم شایستگی هایی که داشت به آن چیزی که می خواست نرسید و مشکلاتی پیش رویش قرار گرفت که مانع مدال آوری های بیشتر او شد.

محبی ادامه داد: فریدون قنبری به آن جایگاهی که شایستگی آن را در کشتی داشت و به حقش در این رشته نرسید.

وی در پایان اعلام کرد: هیات کشتی کرمانشاه که این روزها عزدار درگذشت مرحوم “کوهدره ای” از بزرگان کشتی استان بود، اکنون نیز داغ تازه ای دید و به سوگ یکی از کشتی گیران سابق خود نشست.

فریدون قنبری کشتی‌گیر آزادکار تیم ملی ایران در سال ۱۹۹۷ در هلسینکی فنلاند قهرمان جوانان جهان شد و مدال طلای قهرمانی بزرگسالان آسیا را در سال ۲۰۰۴ به دست آورد.

فریدون قنبری از معدود کشتی گیرانی بود که توانست دو بار خوئل رومرو کشتی‌گیر مطرح کوبایی را شکست دهد. قنبری در سال ۲۰۰۵ در مسابقات جهانی مجارستان عضو تیم ملی کشتی آزاد ایران بود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی