رفتن به بالا
  • یکشنبه - 22 آبان 1401 - 08:35
  • کد خبر : ۱۴۱۸۷
  • چاپ خبر : فراخوان آگهی مزایده اجاره اماکن ورزشی کردستان منتشر شد

فراخوان آگهی مزایده اجاره اماکن ورزشی کردستان منتشر شد

اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی آگهی فراخوان سرمایه گذاری و مشارکت در پروژه های این استان را منتشر کرد.

دستگاه ورزش و جوانان کردستان مرحله چهارم فراخوان آگهی مزایده ماده (۸۸) اجاره اماکن ورزشی دولتی به بخش خصوصی در سال ۱۴۰۱ را منتشر کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

دستگاه ورزش و جوانان کردستان مرحله چهارم فراخوان آگهی مزایده ماده (۸۸) اجاره اماکن ورزشی دولتی به بخش خصوصی در سال ۱۴۰۱ را منتشر کرد.

به گزارش یاریزان؛ دستگاه ورزش و جوانان استان در راستای واگذاری اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی در چهارچوب قانون (ماده ۸۸) در سال ۱۴۰۱ روزهای شنبه ۲۱ آبان ماه و یکشنبه ۲۲ آبان ماه مرحله چهارم آگهی واگذاری تعداد هشت (۸) مکان ورزشی خود را از طریق روزنامه های ورزشی محلی «کردستان ورزشی» به شماره: ۴۰ و «به هێز» به شماره: ۲۸۵ به صورت مزایده اعلام کرد.

 

------------------------------------

متقاضیان شرکت در این مزایده می توانند متن فراخوان آگهی مزایده اجاره اماکن ورزشی استان کردستان و شرایط واگذاری اماکن ورزشی را از طریق روزنامه ورزشی محلی “به هێز” و “کردستان ورزشی” مشاهده نمایند.

همچنین متقاضیان می توانند جهت اطلاع از شرایط شرکت در مزایده به دبیرخانه ماده ۸۸ مستقر در این اداره کل یا به وب سایت رسمی اداره کل ورزش و جوانان کردستان به آدرس : kurdestan.msy.gov.ir بخش واگذاری اجاره اماکن ورزشی (ماده ۸۸) مراجعه نمایند.

تذکر مهم: کلیه متقاضیان از تاریخ ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ لغایت ۱۴۰۱/۰۸/۲۹ فرصت دارند تا با مراجعه به وب سایت سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس : www.setadiran.ir جهت دریافت فرم شرایط و تشریفات مزایده و برگ پیشنهاد قیمت نسبت به تهیه اسناد فراخوان اقدام نمایند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

نکته مهم: شرکت داوران و مربیان مرتبط با رشته و زمینه فعالیت مکان ورزشی با هر درجه ای بلامانع است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی