رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 8 دی 1395 - 16:46
  • کد خبر : ۱۹۰۴
  • چاپ خبر : عملکرد قابل قبول کشتی گیران جوان کرمانشاهی در مسابقات عمومی کشتی کشور اُپن

عملکرد قابل قبول کشتی گیران جوان کرمانشاهی در مسابقات عمومی کشتی کشور اُپن

  رییس هیئت کشتی استان کرمانشاه گفت: کشتی گیران جوان کرمانشاهی در مسابقات عمومی کشتی کشور (اپن) عملکرد نسبتا خوبی داشتند.    ———————————— به گزارش یاریزان و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدحسین محبی گفت: بعد از آنکه در مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور تیم استان کرمانشاه موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد، تعدادی از […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رییس هیئت کشتی استان کرمانشاه گفت: کشتی گیران جوان کرمانشاهی در مسابقات عمومی کشتی کشور (اپن) عملکرد نسبتا خوبی داشتند.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدحسین محبی گفت: بعد از آنکه در مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور تیم استان کرمانشاه موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد، تعدادی از نفرات اصلی تیم کرمانشاه موفق به کسب سهمیه مستقیم جام تختی شدند.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری مسابقات اپن هم کسب سهمیه حضور در جام تختی بود که استان کرمانشاه چند سهمیه را کسب کرده بود، لذا لزومی نداشت همان نفرات مجددا در این پیکارها رقابت کنند.

رییس هیئت کشتی استان کرمانشاه گفت: بر این اساس ۲۰ نفر از جوانان کرمانشاهی را راهی این مسابقات اپن کردیم که سه نفر از آنها نتوانستند کشتی بگیرند و در نهایت ۱۷ نفر کشتی گرفتند و با توجه به جوانی و تجربه کمی که داشتند، عملکرد نسبتا خوبی داشتند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

محبی خاطرنشان کرد: در این مسابقات که سطح فنی بسیار بالایی داشت، کشتی گیران جوان کرمانشاهی عناوین خوبی کسب کردند.

وی با تاکید بر اینکه کشتی گیران استان کرمانشاه با تمام توان در مسابقات جام تختی حضور خواهند داشت، یادآور شد: در حال حاضر در سنگین وزن دو نفر(یونس جعفری و یدالله محبی)، در وزن ۷۴ کیلوگرم نیز دو نفر(بهمن تیموری و رضا افضلی)، در ۷۰ کیلوگرم حامد رشیدی و در ۶۱ کیلوگرم بهروزی راد را داریم.

رییس هیئت کشتی استان کرمانشاه گفت: در مجموع توان کشتی استان کرمانشاه همین است و ما نیز با تمام توان خود در مسابقات جام تختی حضور خواهیم یافت.

محبی خاطرنشان کرد: پیش از این قرار بود مسابقات جام تختی در مشهد برگزار شود که گویا مسئولین این استان هزینه برگزاری این مسابقات را تقبل نکرده و فعلا معلوم نیست که میزبانی این مسابقات با چه استانی خواهد بود.

کشتی گیران کرمانشاهی حاضر در مسابقات اپن در رشته آزاد در وزن ۶۱ کیلو یک مقام دومی (بهزاد بهروزی راد)، در وزن ۵۷ کیلو گرم یک مقام نهمی(خیراله قهرمانی)، در وزن ۹۷ کیلو یک مقام هشتمی(روزبه محبی) و یک مقام نهمی(کیانوش اعتمادی) و در وزن ۱۲۵ کیلوگرم هم یک مقام هفتمی (ستار بذری) کسب کردند.

در رشته فرنگی نیز کشتی گیران کرمانشاه در وزن ۹۸ کیلو مقام دومی(امیرحسین میری)، در وزن ۷۵ کیلو مقام دهمی (پیمان جلیلیان) و در وزن ۱۳۰ کیلو مقام پنجمی (فرزاد دلیری) را کسب کردند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی