رفتن به بالا
  • شنبه - 22 مرداد 1401 - 13:28
  • کد خبر : ۱۳۱۳۲
  • چاپ خبر : علی هاشمی: برای مسابقات جهانی آماده می شوم
ملی پوش ایلامی وزنه برداری ایران؛

علی هاشمی: برای مسابقات جهانی آماده می شوم

به گزارش یاریزان؛ علی هاشمی پس از اوت کردن در المپیک درباره این رقابت ها گفت: وزنه که روی سینه ام بود، نمی دانستم دارم چه کار می کنم. در حرکت آخر عضله چهار سرم کش آمد. تمام زورم را زدم اما نشد. هاشمی در پاسخ به این سوال که انتخاب وزنه‌ها برایش سنگین نبود و آیا نمی شد با وزنه های پایین تر شروع کرد تا در جدول بماند، گفت: در المپیک ریو هفتم شدم. اگر با ۲۲۲ شروع می کردم و باز هفتم می شدم، چطور؟ اینجا اگر همین وزنه ۲۲۶ را مهار کرده بودم، مدال بود. اگر وزنه پایین تر انتخاب می کردم، شاید بدنم سرد می شد. به نظر خودم شرایط بدن با من یار نبود. از هاشمی سوال کردیم که آیا دیر اضافه شدن شما به کاروان المپیک یکی از دلایل این ناکامی بود که عنوان کرد: بیست روز قبل از المپیک تاند‌ون پایم کش آمده بود. عضله ام پاره شده بود و اصلا به دلیل همین مصدومیت به قهرمانی آسیایی نرفتم. از ۲۳ فروردین همه چیز تازه برای من شروع شد. وی افزود: برای المپیک فقط سه ماه تمرین کردم. اگر سه هفته بیشتر تمرین می کردم، اوضاع فرق می کرد. فکر می کنم قسمت من این است که در المپیک مدال نگیرم. علی هاشمی با بیان اینکه احتمالا این آخرین المپیکش در دوران حرفه‌ای وزنه برداری بود، اظهار داشت: هنوز المپیک ریو را که در آن هفتم شدم، هضم نکرده ام. حالا اینجا را نمی دانم چه کار کنم. گفتم شاید قسمتم نیست. احتمالا این آخرین المپیکی بود که در آن شرکت می کردم.

علی هاشمی ملی پوش ایلامی دسته ۱۰۲ کیلوگرم وزنه برداری ایران، در کنار سایر ملی پوشانی که به اردو بازگشته اند، خود را برای مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان آماده می کند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

علی هاشمی ملی پوش ایلامی دسته ۱۰۲ کیلوگرم وزنه برداری ایران، در کنار سایر ملی پوشانی که به اردو بازگشته اند، خود را برای مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان آماده می کند.

به گزارش یاریزان؛ پس از اعزام گروه نخست ملی پوشان کشور به مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی، اردوی تیم ملی بزرگسالان ایران از آکادمی ملی المپیک به کمپ تمرین آزادی منتقل شد تا وزنه برداران تمرینات خود را جهت آماده سازی حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ادامه دهند اما در این میان تعدادی از ملی پوشان از جمله هاشمی، هدف اصلی خود را حضور در مسابقات جهانی کلمبیا و کسب سهمیه المپیک قرار داده اند.

 

------------------------------------

هاشمی که در کنار علی داودی، تنها نمایندگان ایران در المپیک ۲۰۲۱ توکیو بودند، در خصوص حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی بحرین اظهارداشت: «این مسابقات قرار بود در فروردین ماه در چین برگزار شود که به دلیل شیوع مجدد کرونا برنامه کاملا تغییر یافت و به تازگی اعلام شد که از ۶ تا ۱۶ اکتبر در بحرین برگزار می شود.

این که مسابقات آسیایی ناگهان بین دو رویداد مهم یعنی کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی گنجانده شد، برنامه اردوها و آماده سازی تیم را تحت تاثیر قرار داده و همه افراد تقریبا تا زمان مسابقات در اردو خواهند بود.»

ملی پوش دسته ۱۰۲ کیلوگرم کشور که سال گذشته در دسته ۱۰۹ کیلو در بازی های المپیک توکیو حضور داشت، در خصوص آسیب دیدگی کتف خود در آن زمان توضیح داد: «به تازگی PRP انجام داده و درخواست MRI کردم. آسیب دیدگی برای ورزشکار قابل پیش بینی نیست. ممکن است در طول سه سال هم هیچ مصدومیتی اتفاق نیفتد یا یک آسیب دیدگی کاملا ناگهانی باشد. در هر صورت با بررسی MRI مشخص می شود که چه وضعیتی دارم و چه عضلاتی باید قوی شوند.»

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی در خاتمه تصریح کرد: «من برای حضور در مسابقات آسیایی تابع نظر کادر فنی هستم و صد در صد توانم را برای کسب سهمیه و موفقیت در مسابقات جهانی خواهم گذاشت.»


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی