رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 18 بهمن 1397 - 22:56
  • کد خبر : ۳۷۹۰
  • چاپ خبر : گفتگوی ویژه یاریزان با علیرضا رخ چکا سرمربی جدید تیم فوتبال موکریان مهاباد

گفتگوی ویژه یاریزان با علیرضا رخ چکا سرمربی جدید تیم فوتبال موکریان مهاباد

در پایان هفته هفتم مرحله نهایی لیگ دسته سوم فوتبال ایران و پس از استعفای سرمربی تیم موکریان مهاباد، عصر امروز سرمربی جدید این تیم معرفی شد در گفتگویی کوتاه با علیرضا رخ چکا سکان دار جدید این تیم آشنا خواهیم شد.

  در پایان هفته هفتم مرحله نهایی لیگ دسته سوم فوتبال ایران و پس از استعفای سرمربی تیم موکریان مهاباد بدلیل مشغله کاری و شخصی، با نظر هیات مدیره باشگاه عصر امروز سرمربی جدید این تیم معرفی شد. در گفتگویی اختصاصی با سکاندار جدید این تیم آشنا خواهیم شد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ در […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

در پایان هفته هفتم مرحله نهایی لیگ دسته سوم فوتبال ایران و پس از استعفای سرمربی تیم موکریان مهاباد بدلیل مشغله کاری و شخصی، با نظر هیات مدیره باشگاه عصر امروز سرمربی جدید این تیم معرفی شد. در گفتگویی اختصاصی با سکاندار جدید این تیم آشنا خواهیم شد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ در پایان هفته هفتم مرحله نهایی لیگ دسته سوم فوتبال ایران تیم پر هوادار موکریان مهاباد در در رده دهم جدول رده بندی این مسابقات قرار گرفت. هیات مدیره تیم موکریان با استعفای انور ابراهیم اذر سرمربی این تیم که یکی از بانیان اصلی تشکیل تیم موکریان بود به دلیل مشکلات و مشغله کاری خارج از فوتبال موافقت کرد.

پس از تشکیل جلسات مدیران این تیم، تصمیم بر بخدمت گرفتن یک مربی با کارنامه موفق و شرایط مورد انتظار باشگاه موکریان، گرفته شد. در نهایت از علیرضا رُخ چکا مربی سابق چوکای تالش دعوت به عمل آمد تا بعنوان سرمربی جدید در تمرینات این تیم شرکت کند.

 

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

گفتگوی خواندنی ذیل شرح مختصری از بیوگرافی علیرضا روخ چکا مهاجم سال های گذشته سپیدرود، استقلال رشت، سایپا و تیم ملی المپیک ایران است؛

 

علیرضا رُخ چکا هستم، متولد ۱۳۴۸ در کوچصفهان از توابع رشت. شروع فوتبالم از سال ۶۶-۶۵ و تیم استقلال رشت بود که در آن زمان امید هرندی به تازگی سربازی خودش را تمام کرده بود و تیم واقعا مقتدر و خوبی را داشتیم. بعد از آن در زمانی که سید علی محمدی از سپیدرود به ایرانمهر رشت آمد به این تیم پیوستم و در لیگ دو قهرمان شدیم و آمدیم لیگ یک یا همان لیگ برتر فعلی.

 

با تیم ملی جوانان ایران در مسابقات آسیایی در امارات شرکت کردیم و وقتی برگشتم باشگاه عقاب تهران من را خواست و یک سال از خدمت سربازی را در سال های آخرین بازی علی پروین در این تیم بازی کردم و سال دوم سربازی را هم با قرارداد همکاری که مابین سپیدرود و عقاب وجود داشت به رشت برگشتم و از سال ۶۸ تا سال ۷۱ را در این تیم توپ زدم.سال های بعد را در سایپا، ذوب آهن اصفهان و ملوان بازی کردم.

در دوره ای که در سپیدرود بودم به تیم ملی المپیک ایران دعوت شدم تا با بزرگان فوتبال ایران همبازی شوم.

کلاس درجه D را زیر نظر آقای رجبی نیا در رشت و C زیر نظر آقای پورنعمت در انزلی گذراندم. برای کلاس B به تهران رفتم و امثال مرحوم ناصر حجازی، فیروز کریمی، فرهاد کاظمی، علی دایی و … در آن حضور داشتند.

در دوره مربیگری در تیم های شهرداری لاهیجان، چوکای تالش و دانشگاه آزاد لنگرود در لیگ دسته دوم ایران حضور داشتم که در هر سه آنها موفقیت های خوبی حاصل شد و با تیم دانشگاه آزاد لنگرود قهرمانی را نیز در کارنامه دارم.

طی تماسی از طرف مدیرعامل تیم با بنده، مقرر شد تا با بعنوان سرمربی جدید در خدمت تیم موکریان باشم. لازم میدانم توضیح دهم در هر تیمی بوده ام قراردادم مشروط بوده و اولین شرطم این است که تیم نتیجه بگیرد و در هر تیمی حضور داشته ام توانسته ام این امر را محقق کنم. همچنین برای تمرکز بیشتر دومین خواسته ام برآورده شدن مطالبات مالی بازیکنان برای بوجود آمدن تمرکز بیشتر تیم بوده است.

با توجه به اینکه تیم موکریان در گروه شمال لیگ سه حضور دارد از دور و نزدیک جویای کار این تیم بوده ام و میدانم مهاباد هم مردم خون گرمی دارد هم هواداران پر شور و با دانشی دارد از طرفی هم شاکله این تیم را نیروهای بومی تشکیل داده اند. بنده در سال اول مربیگریم در چوکای تالش در لیگ دو از ۹ بازیکن غیر بومی استفاده میکردم که در سال دوم این رقم را به فقط ۳ نفر کاهش دادم. در معرفی مهاباد عنوان شد که قطب فوتبال استان بوده و این امر برای آینده تیم موکریان بسیار عالیست.

امروز اولین جلسه تمرین را برگزار کردیم که بیشتر معارفه و آشنایی بود و مشخص شد بستر برای انجام فعالیت وجود دارد و اینکه مسولان باشگاه با بتوانند شرایط مالی را بهبود ببخشند امیدوارم موکریان را با انسجام بیشتر و میل به پیروزی بیشتر به جایگاه واقعی آن برسانم.

 

 

 

 


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی