رفتن به بالا
  • دوشنبه - 28 تیر 1400 - 14:50
  • کد خبر : ۱۱۱۱۸
  • چاپ خبر : عزیزی خادم: تفاهمنامه راه اندازی آکادمی فوتبال غرب کشور به زودی امضا می‌شود
در آیین مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان همدان؛

عزیزی خادم: تفاهمنامه راه اندازی آکادمی فوتبال غرب کشور به زودی امضا می‌شود

به گزارش یاریزان؛ مجمع عمومی انتخابات فدراسیون فوتبال ایران امروز با حضور چهار کاندیدا در محل سالن اجلاس سران برگزار شد. علی کریمی، شهاب عزیزی خادم، مصطفی آجرلو و کیومرث هاشمی چهار کاندیدایی بودند که برای احراز پست ریاست فدراسیون فوتبال با یکدیگر رقابت کردند که در پایان رای گیری دور اول شهاب عزیزی خادم 35 رای، علی کریمی 9 رای، کیومرث هاشمی 24 رای و مصطفی آجورلو 18 رای به دست آوردند.

شهاب‌الدین عزیزی خادم: همدان به عنوان مرکز استعدادیابی غرب کشور انتخاب شده و به زودی تفاهم‌نامه این انتخاب به زودی امضا می‌شود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

شهاب‌الدین عزیزی خادم: همدان به عنوان مرکز استعدادیابی غرب کشور انتخاب شده و به زودی تفاهم‌نامه این انتخاب به زودی امضا می‌شود.

به گزارش یاریزان؛ شهاب‌الدین عزیزی خادم در آیین مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان همدان گفت: فدراسیون فوتبال با نگاهی عدالت محور و دانش بنیان و بر اساس ظرفیت های موجود، فوتبال را به صورت یکپارچه گسترش می دهد. صعود تیم فوتبال شهرداری همدان به لیگ دسته یک ارزشمند است و حیف است استانی همچون همدان با توجه به نزدیکی به پایتخت تیمی در لیگ دسته یک نداشته باشد.

 

------------------------------------

عزیزی خادم: تفاهمنامه راه اندازی آکادمی فوتبال غرب کشور در همدان به زودی امضا می‌شود

عزیزی خادم با اشاره به اینکه استان همدان توانمندی‌های بالایی در حوزه فوتبال دارد، عنوان کرد: برادران حیدری در حوزه داوری در جامعه بین المللی موجب افتخار ایران هستند.

وی با بیان اینکه استان همدان زیرساخت های مناسبی در این حوزه دارد، تاکید کرد: آقای صوفی که برای چهار سال به عنوان رییس هیات فوتبال این استان انتخاب شد، به واسطه شهردار بودن و کسب اکثریت آرا مسؤولیتی بسیار سنگین در پیش دارد. همدان به عنوان کلانشهری مهم و تاریخی با ظرفیت بسیار، می تواند مرکز استعدادیابی غرب کشور باشد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

رییس فدراسیون فوتبال ایران ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی در حوزه فوتبال بانوان و آقایان چهار یا پنج مرکز استعدادیابی در سطح کشور راه اندازی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همدان ظرفیت بالایی دارد که با توجه به بعد جمعیتی غرب کشور و نزدیکی به پایتخت، این استان به عنوان مرکز استعدادیابی غرب ایران تعیین شود. مرکز استعدادیابی جنوب شرق کشور نیز چندی پیش به مرکزیت استان کرمان راه اندازی شد.

عزیزی خادم اظهار داشت: با برنامه ریزی جدید برای تیم‌های پایه از نادیده گرفته شدن استعدادها جلوگیری می شود و با انتخاب همدان به عنوان مرکز استعدادیابی غرب کشور، استعدادهای این استان و غرب ایران شکوفا می شوند.

وی با بیان اینکه در وضعیتی حساس برای تیم ملی فوتبال کشور قرار داریم، عنوان کرد: همانطور که فوتبال آقایان دیده می‌شود، حداکثر توان خود را به کار گرفتیم تا در مسیر توسعه فوتبال بانوان نیز گام برمی داریم.

عزیزی خادم تصریح کرد: باید در یک ماه آینده و در آستانه مسابقات مقدماتی جام جهانی با اتحاد ملی از لحاظ مادی، معنوی و فضا سازی رسانه ای برای صعود به جام جهانی متحد شویم.

وی افزود: معتقدیم با قدرتمند شدن فوتبال، اعتماد عمومی به فدراسیون بازمی‌گردد و این موضوع باعث هموار شدن رسیدن به اهداف و برنامه های فدراسیون می‌شود.

رییس فدراسیون فوتبال ایران بیان کرد: امروز با افتخار در رابطه با توسعه فوتبال و عدالت یکپارچه در همه مناطق کشور سخن می‌گوییم.

وی گفت: امیدواریم با صعود تیم شهرداری همدان به لیگ فوتبال دسته یک، فوتبال این استان هم متحول شده و به واسطه آن فوتبال غرب کشور متنفع شود.

عزیزی خادم اشاره کرد: تغییر نسل مدیران را در حوزه های مختلف به وفور شاهد هستیم و باید فضا را برای خدمت آن‌ها باز کنیم. توسعه پایدار و متوازن از مهمترین اهداف فدراسیون فوتبال است.

وی ادامه داد: توسعه فوتبال بانوان از دیگر اهداف مهم ماست و امیدواریم استان‌هایی همچون همدان نیز در این مسیر گام‌های ارزشمندی بردارند.

عزیزی خادم بیان کرد: هر چقدر فوتبال بانوان قدرتمند شود، موضوع فوتبال در خانواده نیز بیش از پیش توسعه می‌یابد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی