رفتن به بالا
  • سه شنبه - 5 آذر 1398 - 09:07
  • کد خبر : ۵۷۵۴
  • چاپ خبر : عبدالله چمن گلی : جواد سلیمی تنها داور ایرانی در المپیک ۲۰۲۰ است

عبدالله چمن گلی : جواد سلیمی تنها داور ایرانی در المپیک ۲۰۲۰ است

به گزارش یاریزان؛ مجمع انتخاباتی هیات کاراته استان آذربایجان غربی صبح امروز برگزار شد و جواد سلیمی به مدت ۴ سال دیگر به عنوان رئیس این هیات باقی ماند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: جواد سلیمی به عنوان یکی از مفاخر ورزش کشور تنها داور کاراته ایران است که در المپیک ۲۰۲۰ قضاوت خواهدکرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: جواد سلیمی به عنوان یکی از مفاخر ورزش کشور مطرح است و به عنوان تنها داور کاراته ایران در المپیک ۲۰۲۰ قضاوت خواهدکرد.

به گزارش یاریزان به نقل از برنا، عبدالله چمن گلی گفت: جواد سلیمی یکی از مفاخر ورزش کشور است و هم اکنون نیز ریاست هیات کاراته استان را برعهده دارد، با انتخاب فدراسیون جهانی کاراته به عنوان یکی از ۱۴ داور برگزیده شده و به عنوان تنها داور ایرانی، در مسابقات کاراته المپیک ۲۰۲۰ توکیو قضاوت خواهدکرد.

 

------------------------------------

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی افزود: هیات کاراته استان یکی از برترین هیات های استانی در کشور بوده و مسابقات جام وحدت و دوستی نیز هر ساله به میزبانی ارومیه با شایستگی برگزار می شود و سال آینده نیز، شانزدهمین دوره مسابقات طی روزهای ۲۵ تا ۳۱ شهریورماه با حضور برترین های این رشته برگزار خواهدشد.

گفتنی است، برای قضاوت مسابقات کاراته المپیک، ۱۴ داور براساس عملکرد ۲ ساله گذشته در مسابقات محتلف برای قضاوت در المپیک ۲۰۲۰ انتخاب شده اند.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی