رفتن به بالا
  • سه شنبه - 8 آبان 1397 - 12:40
  • کد خبر : ۳۴۹۷
  • چاپ خبر : طاها غفاری قهرمان مریوانی دوومیدانی ایران و آسیا، برای امرار معاش کولبری میکند
در گفتگو باتسنیم؛

طاها غفاری قهرمان مریوانی دوومیدانی ایران و آسیا، برای امرار معاش کولبری میکند

  طاها غفاری دوومیدانی‌کار مریوانی که در لیگ سال جاری حضور داشت و چندین مدال کشوری و آسیایی را در کارنامه دارد، کار «کولبری» را برای کسب درآمد انتخاب کرده است.    ———————————— به گزارش یاریزان و به نقل از خبرگزاری تسنیم، یکی دو روزی است عکسی از یک ورزشکار کردستانی در فضای مجازی منتشر […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

طاها غفاری دوومیدانی‌کار مریوانی که در لیگ سال جاری حضور داشت و چندین مدال کشوری و آسیایی را در کارنامه دارد، کار «کولبری» را برای کسب درآمد انتخاب کرده است.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان و به نقل از خبرگزاری تسنیم، یکی دو روزی است عکسی از یک ورزشکار کردستانی در فضای مجازی منتشر شده و سروصدای زیادی هم به پا کرده است. طاها غفاری دونده استقامت کشورمان که در سال ۹۷ در لیگ باشگاه‌های کشور در ترکیب تیم مقاومت حضور داشت، تصویری از خودش در اینستاگرام در حین انجام «کولبری» را منتشر کرد.

وی که سابقه قهرمانی در مسابقه دوی صحرانوردی جوانان کشور در سال ۹۲ و همچنین عنوان نایب قهرمانی تیمی در مسابقات جوانان آسیا در سال ۲۰۱۴ در کشور ژاپن را کارنامه دارد، در ۲۳ سالگی و در کنار تمریناتش تلاش می‌کند که منبع درآمدی هم داشته باشد و برای این هدف کار کولبری را انتخاب کرده است.

غفاری که اهل مریوان در استان کردستان است، درخصوص کولبری‌اش گفت: شرایطم واقعاً سخت است و این کار را از بی‌بضاعتی انجام می‌دهم. من هر روز ۵ ساعت وسایل مختلفی از جمله پوشاک را کولبری می‌کنم و به ازای آن ۱۶۰ هزار تومان پول می‌گیرم. کولبری یکی از کارهای بسیار سخت است که در آن مرگ و میر هم وجود دارد و باید وسایل را در ارتفاع ۲۵۰۰ متری جابه‌جا کنم. واقعاً تصور این کار هم بسیار سخت است، چه برسد به انجام دادنش.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی در پاسخ به این سوال که چرا این کار را انتخاب کرده است؟ عنوان کرد: هیچ کاری برایم عار نیست. ضمن اینکه کولبری با توجه به سختی‌هایی که دارد، از مشاغل شریف محسوب می‌شود. می‌خواهم دستم را جلوی هیچ‌کس دراز نکنم و برای این کار دست به هر کار با شرافتی می‌زنم که کولبری یکی از این کارها است. سعی می‌کنم زمان کولبری را با تایم تمریناتم هماهنگ کنم تا از آمادگی بدنی دور نشوم.

غفاری درباره این موضوع که پس از انتشار عکسش آیا تماسی با مسئولان داشته است یا خیر؟ اظهار داشت: با مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان و همچنین رئیس هیئت دوومیدانی صحبت کرده‌ام. تنها خواسته من این است که شرایطی برایم ایجاد شود بتوانم با خیال راحت‌تری تمریناتم را پیگیری کنم و پرچم کشورم را بالا ببرم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی