رفتن به بالا
  • یکشنبه - 15 آبان 1401 - 16:38
  • کد خبر : ۱۳۹۸۷
  • چاپ خبر : صعود قابل توجه جایگاه نمایندگان تکواندو ایران در رنکینگ المپیکی

صعود قابل توجه جایگاه نمایندگان تکواندو ایران در رنکینگ المپیکی

در پایان رقابت های انتخابی تیم ملی تکواندو در گروه بانوان، هشت نفر برتر هر وزن به ترکیب نهایی راه یافتند. به گزارش یاریزان؛ مرحله نهایی رقابتهای انتخابی تیم ملی تکواندو بانوان امروز شنبه 23 مهرماه با قضاوت داوران رسمی فدراسیون و با نظارت اعضای کمیته فنی و در حضور مربیان تیم ملی برگزار شد. در پایان این مسابقات و با نظر مینو مداح سرمربی تیم ملی و همکاران وی، 8 نفر برگزیده جهت حضور در قابت های قهرمانی جهان مشخص شد اما با صلاحدید کادر فنی این امکان وجود دارد که در برخی اوزان، اعزام به این رقابت ها انجام نشود. اسامی نفرات راه یافته به ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان ایران و اعزامی به رقابت های قهرمانی جهان به شرح ذیل است: وزن 46- کیلوگرم: مهلا مومن زاده وزن 49- کیلوگرم: غزل سلطانی وزن 53- کیلوگرم: ناهید کیانی وزن 57- کیلوگرم: نرگس میرنوراللهی وزن 62- کیلوگرم: کوثر اساسه (کرمانشاه) وزن 67- کیلوگرم: زینب اسماعیلی وزن 73- کیلوگرم: زهرا پوراسماعیل وزن 73+ کیلوگرم: اکرم خدابنده گفتنی است هدایت تیم ملی تکواندو بانوان برعهده مینو مداح به عنوان سرمربی است؛ ندا زارع و مهروز ساعی به عنوان مربی وی را همراهی می کنند. بیست و پنجمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی جهان 22 تا 29 آبان ماه به میزبانی مکزیک برگزار خواهد شد.

جدیدترین رده بندی برترین های تکواندو جهان در ماه نوامبر از سوی فدراسیون جهانی تکواندو با صعود قابل توجه جایگاه نمایندگان تکواندو ایران همراه شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

جدیدترین رده بندی برترین های تکواندو جهان در ماه نوامبر از سوی فدراسیون جهانی تکواندو با صعود قابل توجه جایگاه نمایندگان تکواندو ایران همراه شد.

به گزارش یاریزان؛، وبسایت رسمی فدراسیون جهانی تکواندو طبق روال هر ماه اقدام به انتشار رنکینگ المپیکی تکواندوکاران کرد که جایگاه تکواندوکاران کشورمان با تغییراتی همراه بود.

 

------------------------------------

در رنکینگ جدید ماه نوامبر، امتیازات تورنمنت های بین المللی از جمله تورنمنت آزاد لبنان و رقابت های گرندپری لحاظ شده و جایگاه نمایندگان ایران در جدول صعود قابل توجهی داشته است.

 

صعود قابل توجه جایگاه نمایندگان تکواندو ایران در جدیدترین رنکینگ المپیکی منتشر شده از سوی فدراسیون جهانی به شرح زیر است:

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در وزن ۵۸- کیلوگرم گروه آقایان، مهدی حاجی موسائی با ۱۰۳.۵۰ امتیاز و ۳ پله صعود در جایگاه ۲۳ ایستاد. آرمین هادی پور با ۸۵.۰۱ امتیاز و ۵ پله صعود در رده ۳۱ قرار دارد و محمد صادق دهقانی نیز با کسب ۶۱.۸۲ امتیاز به رده ۵۴ رفت. حسین لطفی نیز بدون تغییر در رده هشتاد ایستاد.

در وزن ۶۸- کیلوگرم، سروش احمدی که مدتی است در رویدادی شرکت نکرده است با ۹۷.۶۵ به رتبه بیست و هفتم رفت. امیرمحمد بخشی با ۳ پله صعود و با ۷۴.۸۸ امتیاز رتبه ۳۸ ایستاد. محمد مهدی عمادی با ۵۰.۵۰ امتیاز در جایگاه ۶۸ قرار گرفت.

در وزن ۸۰- کیلوگرم، میرهاشم حسینی با کسب ۹۴.۷۰ امتیاز در رده ۲۸ جای گرفت؛ دانیال بزرگی با ۴۹.۲۲ امتیاز به رده ۶۴ رفت. محمدحسین یزدانی با صعود ۱۵ پله ای و کسب ۳۸.۳۲ در رده ۷۷ ایستاد.

در وزن ۸۰+ کیلوگرم، سجاد مردانی با ۱۲۷.۹۸ امتیاز و ۲ پله صعود نسبت به ماه گذشته به رتبه ۱۵ رسید؛ علی احمدی با ۶۸.۴۰ امتیاز در رده سی و پنجم قرار گرفت. علیرضا نادعلیان با کسب ۶۰.۷۰ امتیاز در جایگاه ۴۰ ایستاد. مهران برخورداری در رنکینگ جدید وزن ۸۰+ با ۱۵ پله صعود و کسب ۵۲ امتیاز در جایگاه ۵۱ قرار گرفت؛ علی نجفی نیز با کسب ۴۶.۹۰ و ۶ پله صعود به رده ۵۶ رفت.

در گروه بانوان و در وزن ۴۹- کیلوگرم، مبینا نعمت زاده سقوط یک پله ای داشت و ۱۵۷.۰۲ امتیاز به رده ۱۲ رفت. غزل سلطانی با کسب ۸۰.۶۵ امتیاز و ۵ پله صعود در جایگاه ۳۶ قرار گرفت. در همین وزن سعیده نصیری با ۷۳.۵۵ امتیاز و ۱۹ پله صعود در رده ۴۲ ایستاد و نگار اسماعیلی نیز با یک پله صعود و ۵۲.۲۰ به جایگاه ۶۷ رده بندی رسید.

در وزن ۵۷- کیلوگرم، ناهید کیانی با کسب ۱۵۰.۲۰ امتیاز و یک پله سقوط نسبت به ماه گذشته در رده دوازدهم جای گرفت. زهرا شیدایی نیز با ۸ پله صعود و ۹۸.۱۴ امتیاز در رتبه ۳۲ ایستاد؛ نسترن ولی زاده نیز با کسب ۷۲.۷۰ امتیاز در جایگاه ۴۷ قرار گرفت.

ملیکا میرحسینی در وزن ۶۷- کیلوگرم که به دلیل مصدومیت چند وقتی است از مبارزات دور شده، با ۸۷.۴۴ و یک پله سقوط در رده ۲۷ وزن خود قرار گرفته است؛ کوثر اساسه با ۷۰.۹۷ امتیاز در رتبه ۴۰ ایستاد و سیده نرگس میرنواللهی نیز با کسب ۶۲.۷۵ امتیاز و ۷ پله صعود به جایگاه ۴۶ رفت. زینب اسماعیلی با ۳۲ پله صعود و ۳۰.۴۲ امتیاز به رده ۷۸ رسید.

در وزن ۶۷+ کیلوگرم، اکرم خدابنده دارنده با ۷۲.۱۳ امتیاز و یک پله سقوط در رتبه ۳۶ قرار گرفت و زهرا پوراسماعیل نیز با یک رتبه سقوط و ۵۳.۴۹ امتیاز به رده ۴۵ رنکینگ المپیکی رفت.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی