رفتن به بالا
  • سه شنبه - 24 فروردین 1400 - 17:01
  • کد خبر : ۹۹۴۲
  • چاپ خبر : صرافی متین بانه در رقابت های فوتسال لیگ مناطق ایران به مرحله نیمه نهایی صعود کرد
در گروه سوم؛

صرافی متین بانه در رقابت های فوتسال لیگ مناطق ایران به مرحله نیمه نهایی صعود کرد

تیم فوتسال صرافی متین بانه نماینده استان کردستان در رقابت های لیگ مناطق بزرگسالان کشور که میزبانی این مسابقات را نیز برعهده داشت توانست همراه با تیم کشاورز کتوند خوزستان به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند. به گزارش یاریزان؛ رقابت های گروه سوم فوتسال قهرمانی لیگ مناطق رده سنی بزرگسالان کشور که از روز سه شنبه 17 فروردین ماه به میزبانی شهرستان بانه آغاز شده بود عصر روز دوشنبه 23 فروردین ماه با معرفی دو تیم برتر صعود کننده به مرحله نیمه نهایی به کار خود پایان داد. تیم صرافی متین بانه به عنوان نماینده استان کردستان در این رقابت ها حضور دارد و در گروه سوم به مصاف حریفان خود رفت.

  تیم فوتسال صرافی متین بانه نماینده استان کردستان در رقابت های لیگ مناطق بزرگسالان کشور که میزبانی این مسابقات را نیز برعهده داشت توانست همراه با تیم کشاورز کتوند خوزستان به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند. به گزارش یاریزان؛ رقابت های گروه سوم فوتسال قهرمانی لیگ مناطق رده سنی بزرگسالان کشور که از […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم فوتسال صرافی متین بانه نماینده استان کردستان در رقابت های لیگ مناطق بزرگسالان کشور که میزبانی این مسابقات را نیز برعهده داشت توانست همراه با تیم کشاورز کتوند خوزستان به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند.

به گزارش یاریزان؛ رقابت های گروه سوم فوتسال قهرمانی لیگ مناطق رده سنی بزرگسالان کشور که از روز سه شنبه ۱۷ فروردین ماه به میزبانی شهرستان بانه آغاز شده بود عصر روز دوشنبه ۲۳ فروردین ماه با معرفی دو تیم برتر صعود کننده به مرحله نیمه نهایی به کار خود پایان داد.

 

------------------------------------

تیم صرافی متین بانه به عنوان نماینده استان کردستان در این رقابت ها حضور دارد و در گروه سوم به مصاف حریفان خود رفت.

سامرند صالحی سرمربی تیم صرافی متین بانه پس از صعود به دور دوم لیگ‌مناطق بزرگسالان به خبرنگار ما گفت: شهرستان بانه برای اولین بار تیمی را در لیگ مناطق فوتسال کشور دارد که در همین بار اول هم میزبانی مسابقات را بر عهده داشتیم و کمی سخت بنظر می رسید اما توانستیم به نحو احسن آن را انجام دهیم.

وی تصریح کرد: از بازیکنان خوب و با استعدادی بهره بردیم که متاسفانه بعلت شرایط کرونایی نتوانستیم تمرینات خوبی را قبل از شروع لیگ برگزار کنیم و همین موضوع باعث شد در بعضی از دیدارها به راحتی گل دریافت کنیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

صالحی خاطرنشان کرد: قطعا در دور برگشت نقاط ضعف خود را برطرف خواهیم کرد و با تمام وجود برای صعود به لیگ دسته دوم کشور تلاش میکنیم.

مسابقات فوتسال گروه سوم لیگ مناطق بزرگسالان کشور با حضور هفت تیم از استان های : بوشهر، خوزستان، کردستان و کرمانشاه در سالن ورزشی مجموعه تختی شهرستان بانه برگزار شد و در پایان تیم کشاورز کتوند خوزستان از این گروه با کسب ۱۶ امتیاز به عنوان تیم نخست و تیم صرافی بانه با ۱۳ امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله نیمه نهایی این مسابقات صعود کردند.

گفتنی است؛ تیم صرافی شهرستان بانه نماینده کردستان برای نخستین بار است که در رقابت های لیگ فوتسال مناطق کشور حضور پیدا می کند و در پایان روز هفتم با چهار پیروزی، یک تساوی و یک شکست و کسب ۱۳ امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله نیمه نهایی لیگ مناطق بزرگسالان راه پیدا کرد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی