رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 18 آذر 1395 - 20:58
  • کد خبر : ۱۷۸۶
  • چاپ خبر : شکست تلخ بعثت کرمانشاه مقابل اروند خرمشهر/جدایی مهرپیما از بعثت
در هفته چهاردهم لیگ دسته دوم فوتبال

شکست تلخ بعثت کرمانشاه مقابل اروند خرمشهر/جدایی مهرپیما از بعثت

  در آغاز دور برگشت و هفته چهاردهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور تیم فوتبال بعثت کرمانشاه مقابل اروند خرمشهر با نتیجه دو بر یک متحمل شکست شد تا به نوعی از غافله مدعیان نیز جا بماند. به گزارش یاریزان؛ تیم های فوتبال بعثت کرمانشاه و اروند خرمشهر عصر امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

در آغاز دور برگشت و هفته چهاردهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور تیم فوتبال بعثت کرمانشاه مقابل اروند خرمشهر با نتیجه دو بر یک متحمل شکست شد تا به نوعی از غافله مدعیان نیز جا بماند.

به گزارش یاریزان؛ تیم های فوتبال بعثت کرمانشاه و اروند خرمشهر عصر امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه انقلاب کرمانشاه به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان این تیم خرمشهری بود که با سه امتیاز شیرین زمین مابقه را ترک کرد.
تیم بعثت که امید زیادی به پیروزی در این دیدار خانگی داشت تا بازهم به جمع مدعیان بازگردد با قبول این شکست اختلاف امتیازی خود با صدر جدول را به عدد هشت افزایش داد.
دیدار رفت دو تیم نیز در خرمشهر با برتری چهار بر یک تیم اروند پایان یافته بود.

 

------------------------------------

شکست بعثت کرمانشاه مقابل اروند خرمشهر باعث شد تا این تیم خرمشهری با این پیروزی ارزشمند ۲۷ امتیازی شود و همچنان با قدرت به صدرنشینی خود ادامه دهد، در طرف مقابل بعثت نیز با ۱۹ امتیاز در همان رده ششم جدول باقی ماند تا در ادامه کار بسیار سختی پیش رو داشته باشد.
عنایت قوچ کانلو با کمک های میثم جعفری و محمد جمالی قضاوت دیدار تیم های بعثت و اروند را برعهده داشت.
پس از باخت خانگی بعثت کرمانشاه مقابل اروند خرمشهر گفته می شود مهرپیما و مدیریت باشگاه بر روی جدایی توافق کرده اند تا مهرپیما در این فصل سومین سرمربی باشد که از بعثت کرمانشاه جدا می شود.

تیم بعثت کرمانشاه در هفته پانزدهم روز دوشنبه آینده ۲۲ آذر در اصفهان به مصاف گیتی پسند این شهر خواهد رفت.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی