رفتن به بالا
  • دوشنبه - 7 تیر 1400 - 15:51
  • کد خبر : ۱۰۶۸۴
  • چاپ خبر : شکستن رکورد ثبت‌نام استعدادیابی در آکادمی پرسپولیس / تست‌گیری از امید و جوانان ادامه دارد
با انتشار فراخوانی اعلام شد؛

شکستن رکورد ثبت‌نام استعدادیابی در آکادمی پرسپولیس / تست‌گیری از امید و جوانان ادامه دارد

یکی از مسئولان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که مدتی در این باشگاه فعالیت می‌کرد و به شهرت عجیبی رسید، یک تخلف پیچیده انجام داده است.

رکورد ثبت‌نام استعدادیابی در آکادمی پرسپولیس شکسته شد اما تست‌گیری از دو رده سنی امید و جوانان ادامه خواهد داشت.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رکورد ثبت‌نام استعدادیابی در آکادمی پرسپولیس شکسته شد اما تست‌گیری از دو رده سنی امید و جوانان ادامه خواهد داشت.

به گزارش یاریزان؛ باشگاه پرسپولیس با انتشار فراخوانی، از استعدادهای فوتبال در رده‌های سنی مختلف دعوت به عمل آورد تا پس از ثبت‌نام در سامانه آکادمی فوتبال پرسپولیس، جهت تست‌گیری به ورزشگاه شهید درفشی‌فر مراجعه کنند.

 

------------------------------------

بر همین اساس، تاکنون بیش از ۴۰ هزار ثبت نام در رده‌های مختلف، طبق برنامه‌ریزی مدونی، انجام شده که یک رکورد تاریخی برای استعدادیابی یک تیم باشگاهی در ایران به حساب می‌آید. جالب اینکه برای ثبت‌نام تنها دو روز تعیین شده بود ولی علاقه وافر نسل بعدی فوتبال ایران برای پوشیدن پیراهن پرسپولیس، باعث رقم خورد یک رکورد جالب توجه شد.

در رده امید، حدود ۹ هزار نفر ثبت‌نام کردند که حدود ۲ هزار نفر جهت انجام تست، پیامک دریافت نمودند. از این تعداد، بیش از ۷۰۰ استعداد طی روز های شنبه و یکشنبه توسط اسماعیل حلالی سرمربی تیم امید پرسپولیس، تست‌گیری شد. به جهت تعداد زیاد ثبت‌نام کنندگان، این آزمون با معیارهای مشخصی که بازیکنان در باشگاه‌های مختلف بازی کرده‌اند، اولویت‌بندی شد. ضمن اینکه این تست‌گیری در روزهای آتی نیز انجام می‌‎شود.

در رده جوانان نیز حدود سه هزار نفر ثبت نام کرده‌اند که تست‌گیری آنها طی روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری خواهد بود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

ادموند بزیک سرمربی تیم جوانان پرسپولیس، این آزمون‌ها را از استعدادهای فوتبال در این رده، برعهده خواهد داشت.

در صورت انتخاب سرمربیان دو تیم نوجوانان و جوانان نیز، در هفته آینده هر رده سنی طی سه روز، مورد تست‌گیری قرار خواهند گرفت.

 

شایان ذکر است؛ ثبت‌نام سیستمی برای حضور در تست‌های استعدادیابی فوتبال پایه پرسپولیس در هر چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امیدها از دوم تیر ماه جاری آغاز شده است و در هفته پیش رو در دو رده جوانان و امید ادامه خواهد داشت. علاقمندان با ارسال عدد ۱ به ۲۰۰۰۶۶۶۶ می‌توانند آمادگی خود برای شرکت در این تست‌ها را اعلام کنند.

بر این اساس، تاکید می‌شود که حضور در آزمون استعدادیابی آکادمی فوتبال باشگاه پرسپولیس، فقط در صورت ثبت اطلاعات درست در سامانه ۲۰۰۰۶۶۶۶ امکان‌پذیر است. در صورت مراجعه به محل تست بدون ثبت نام قبلی یا مغایرت اطلاعات درج شده با اصل مدارک، حضور در تست منتفی خواهد بود.

حضور در تست فقط در صورت دارا بودن بیمه ورزشی معتبر، ممکن است. یکی از راه‌های دریافت بیمه ورزشی، به صورت آنلاین و از طریق سایت فدراسیون پزشکی ورزشی است که نحوه انجام آن را در لینک http://www.ifsm.ir/news/43410 توضیح داده‌اند. همچنین بعضی شرکت‌های بیمه‌ای نیز دارای خدمات ارائه بیمه ورزشی هستند که با مراجعه به آن‌ می‌توانید ازنحوه انجام کار اطلاع حاصل نمایید.

تست آکادمی پرسپولیس | اعلام زمان و نحوه ثبت نام رایگان در رده های پایه


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی