رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 12 خرداد 1400 - 16:47
  • کد خبر : ۱۰۴۲۳
  • چاپ خبر : شهناز یاری: حق سایپا نرسیدن به قهرمانی نبود / داوران برخی بازی‌ها کوچک بودند
در پایان لیگ برتر فوتسال بانوان؛

شهناز یاری: حق سایپا نرسیدن به قهرمانی نبود / داوران برخی بازی‌ها کوچک بودند

شهناز یاری، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: طبق برنامه ریزی که انجام داده بودیم، قرار بود تا از سوم مرداد ماه اردوهای انتخابی خود را برگزار کنیم. اما با توجه به شرایط موجود، مقرر شد تا اردوهای تیم ملی فوتسال از شهریور ماه آغاز شود.

  شهناز یاری: در برخی بازی ها، داوران برای آن مسابقه کوچک بودند و در برخی دیدارها نیز داوران ضعیف عمل کردند و تا این جا سکوت کردیم و در خیلی از بازی ها اشتباهاتی را دیدیم ولی سعی کردیم رسانه ای نشود و فقط به کمیته داوران انتقال دهیم. به گزارش یاریزان و به […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

شهناز یاری: در برخی بازی ها، داوران برای آن مسابقه کوچک بودند و در برخی دیدارها نیز داوران ضعیف عمل کردند و تا این جا سکوت کردیم و در خیلی از بازی ها اشتباهاتی را دیدیم ولی سعی کردیم رسانه ای نشود و فقط به کمیته داوران انتقال دهیم.

به گزارش یاریزان و به نقل از خبرگزاری ایسنا، شهناز یاری پس از شکست تیمش در هفته پایانی لیگ برتر فوتسال بانوان کشور مقابل ملی حفاری، اظهارکرد: بازی در اهواز و آبادان برای تیم ما و نفت، حکم فینال را داشت که تیم ما علی رغم شایستگی هایی که در جریان بازی به ویژه نیمه دوم داشتیم، شکست خورد. در بازی امروز برای جبران گل های خورده، دست به پاورپلی زدیم که به گل رسیدیم و به خاطر استفاده از همین سیستم هم یک گل دریافت کردیم. بازی در نیمه دوم کلا روی دروازه ملی حفاری بود و البته گاهی توپ به حفاری هم می رسید و ضد حمله می زد.

 

------------------------------------

وی افزود: من فکر می کنم بازیکنانم در زدن ضربات پایانی بی دقت بودند. هر چند بازی همین است. به تیم آبادان هم بابت قهرمانی اش تبریک می گویم. همچنین به سایر تیم ها که در مرحله نهایی حاضر بودند و جانانه جنگیدند و بازی کردند نیز تبریک می گویم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان سایپا گفت: با توجه به این که دو بازی اهواز و آبادان از حساسیت بالایی برخوردار بود، ما می توانستیم با یک برد یک بر صفر هم قهرمان شویم اما از ابتدای لیگ تاکنون مشکلات بسیاری داشتیم. چیدمان داوری ها در حد بازی ها نبودند و باتوجه به صحبت هایی که از دوستان مان در سالن آبادان شنیدیم، داوری در آن بازی نیز بسیار پراشتباه و ضعیف بوده است. این بازی سه اخراج داشت و حتی داور در ثانیه پایانی برای آبادان پنالتی یک اعلام کرده بود.

وی عنوان کرد: من فکر می کنم نیاز به کار بیشتری داریم و باید بازنگری اساسی در فوتسال شود. بازیکنان بسیار خوب و شایسته ای داریم و لیگ ما دارد پیشرفت می کند اما یکسری مسائل در کنار لیگ، مثل داوری ها پیشرفت نمی کند. در همین بازی امروز ما و حفاری، داور خطای مشهود ملی حفاری را در صحنه ای ندید یا نخواست ببیند که من نمی دانم و داور را قضاوت نمی کنم. در برخی بازی ها، داوران برای آن مسابقه کوچک بودند و در برخی دیدارها نیز داوران ضعیف عمل کردند. تا این جا سکوت کردیم و در خیلی از بازی ها اشتباهاتی را دیدیم و سعی کردیم رسانه ای نشود و فقط به کمیته داوران انتقال دهیم. اما در هر دو دیدار اهواز و آبادان، فکر می کنم داوری جالب نبود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

یاری درباره ادامه همکاری با سایپا نیز گفت: فعلا از این باخت ناراحتم و برای فصل بعدی نیز برنامه ای ندارم. حق سایپا نرسیدن به قهرمانی نبود. ما یکی از تیم هایی بودیم که کمترین بازیکن را داشتیم، در حالی که همین امروز حفاری از چهار ملی پوش بهره می برد ولی از سه ملی پوشی که داشتیم، دو نفر از آن ها را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و بازیکنی نبود که جذب کنیم و با همین تیم دست و پا شکسته تا این جا آمدیم که به بازیکنانم خسته نباشید می گویم. اگر همه بازیکنان و ابزار در اختیارمان بود، قطعا نتیجه دیگری رقم می خورد.

 

 


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی