رفتن به بالا
  • یکشنبه - 20 خرداد 1397 - 11:38
  • کد خبر : ۳۱۰۵
  • چاپ خبر : سیامند رحمان: برای رکوردزنی و درخشش در بازی های آسیایی جاکارتا آمادگی دارم
عضو تیم ملی وزنه برداری؛

سیامند رحمان: برای رکوردزنی و درخشش در بازی های آسیایی جاکارتا آمادگی دارم

  عضو تیم ملی وزنه برداری معلولان ایران و قوی ترین مرد معلول جهان گفت: مهمترین هدفم درخشش در بازی های آسیایی جاکارتاست و برای رکوردزنی در این مسابقات آمادگی دارم.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ سیامند رحمان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با تاکید بر اینکه کمیته ملی پارالمپیک در مورد […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

عضو تیم ملی وزنه برداری معلولان ایران و قوی ترین مرد معلول جهان گفت: مهمترین هدفم درخشش در بازی های آسیایی جاکارتاست و برای رکوردزنی در این مسابقات آمادگی دارم.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ سیامند رحمان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با تاکید بر اینکه کمیته ملی پارالمپیک در مورد افزایش رکوردها تصمیم می گیرد، افزود: من نیز تابع تصمیم های به جای این کمیته هستم.

وی به در پیش رو بودن المپیک ۲۰۲۰ توکیو ( ۰۳ الی ۱۹ مرداد ۱۳۹۹) و رقابت های کسب سهمیه آن نیز اشاره کرد و ادامه داد: مهمترین مسابقات پیش رو پس از بازی های آسیایی جاکارتا، مسابقات ورودی المپیک ۲۰۲۰ است که با همه وجود برای کسب مدال طلا در آن رقابت ها تلاش می کنم.

دارنده دو مدال المپیک با تاکید بر اینکه تمریناتش را به صورت مستمر و پس از کسب مدال طلای مسابقات جهانی مکزیک ادامه داده است، افزود: در حال حاضر به دلایلی تمریناتم را در شهرستان اشنویه انجام می دهم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

سیامند رحمان متولد سال ۱۳۶۷ اشنویه از توابع آذربایجان غربی است و در سال ۱۳۸۷ برای نخستین بار به اردوی وزنه برداری معلولان ایران دعوت شد؛ وی ۱۴ مدال طلا در مسابقات جهانی و المپیک را در کارنامه خود دارد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی