رفتن به بالا
  • جمعه - 20 مهر 1397 - 16:11
  • کد خبر : ۳۴۵۳
  • چاپ خبر : سیامند رحمان در بازی های آسیایی باز هم رکورد شکست و طلا گرفت
به میزبانی جاکارتا؛

سیامند رحمان در بازی های آسیایی باز هم رکورد شکست و طلا گرفت

سیامند رحمان ورزشکار اشنویه ای یکی از سه نماینده دسته به علاوه 107 کیلوگرم پاراوزنه برداری ایران موفق به کسب مدال طلا بازی های پارآسیایی 2018 اندونزی شد.

  سیامند رحمان ورزشکار اشنویه ای یکی از سه نماینده دسته به علاوه ۱۰۷ کیلوگرم پاراوزنه برداری ایران موفق به کسب مدال طلا بازی های پارآسیایی ۲۰۱۸ اندونزی شد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ در ادامه رقابت های پاراوزنه برداری بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۸، سیامند رحمان ورزشکار اشنویه ای و نماینده دسته بعلاوه ۱۰۷ کیلوگرم ایران […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سیامند رحمان ورزشکار اشنویه ای یکی از سه نماینده دسته به علاوه ۱۰۷ کیلوگرم پاراوزنه برداری ایران موفق به کسب مدال طلا بازی های پارآسیایی ۲۰۱۸ اندونزی شد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ در ادامه رقابت های پاراوزنه برداری بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۸، سیامند رحمان ورزشکار اشنویه ای و نماینده دسته بعلاوه ۱۰۷ کیلوگرم ایران به مصاف ۴ وزنه بردار از کشورهای عراق، قرقیزستان، عربستان و ژاپن رفت و موفق به کسب مدال طلا این دسته شد.

سیامند رحمان در نخستین حرکت وزنه ۲۷۳ کیلوگرمی را مهار کرد. وی در دومین حرکت نیز وزنه ۲۹۳ کیلوگرمی را به راحتی بالا برد تا علاوه بر قطعی شدن مدال طلایش رکورد آسیا و بازی های پاراآسیایی را که در اختیار خودش بود بشکند. او برای سومین حرکت وزنه ۲۹۵ را انتخاب کرد که با مهار این وزنه بار دیگر رکورد آسیا و بازیهای پاراآسیایی را ارتقا داد.

تیم ۱۰ نفره پاراوزنه برداری کشورمان موفق به کسب ۴ مدال طلا (صلحی پور، جعفری، رستمی و رحمان)، ۴ نقره (یوسفی، مرادی، غریب شی و پورمیرزایی) و ۲ برنز (محمدی و رضی) شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

کاروان ایران در سومین دوره بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا که همچنان در حال پیگیری است تا کنون بیش از ۸۰ مدال رنگارنگ کسب کرده است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی