رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 6 تیر 1397 - 20:31
  • کد خبر : ۳۱۶۸
  • چاپ خبر : سه ورزشکار کرمانشاهی و مهابادی به اردوی تیم ملی قطع عضو جهت حضور در جام جهانی دعوت شدند
با اعلام فدراسیون؛

سه ورزشکار کرمانشاهی و مهابادی به اردوی تیم ملی قطع عضو جهت حضور در جام جهانی دعوت شدند

  سرمربی تیم ملی فوتبال قطع عضو کشورمان از دعوت سه ورزشکار کرمانشاهی و مهابادی جهت برگزاری اولین اردوی انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی مکزیک خبر داد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ مهدی غفاری در این باره گفت: گفت: این اردو با حضور جمعی از بازیکنان منتخب مسابقات قهرمانی کشور که اخیرا […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سرمربی تیم ملی فوتبال قطع عضو کشورمان از دعوت سه ورزشکار کرمانشاهی و مهابادی جهت برگزاری اولین اردوی انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی مکزیک خبر داد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ مهدی غفاری در این باره گفت: گفت: این اردو با حضور جمعی از بازیکنان منتخب مسابقات قهرمانی کشور که اخیرا به میزبانی تهران برگزار شد و همچنین تعدادی از ورزشکارانی که از گذشته عملکرد آنها مورد توجه کادر فنی قرار داشته، برگزار می شود و قطعا در پایان با ریزش مواجه خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه به غیر از مسابقات قهرمانی کشورکه اردیبهشت ماه برگزار شد، مسابقات و اردوی دیگری دراین رشته برگزار نشده، سنجش بازیکنان در اردوی انتخابی چه از نظر فنی و چه از نظر آمادگی جسمانی، بر اساس شرایط موجود صورت می گیرد .

سرمربی تیم ملی افزود: نفرات دعوت شده به اردوی انتخابی ترکیبی از بازیکنان جوان و بازیکنان با تجربه است و بیشتر از توجه به سن، عملکرد و بازدهی بازیکنان مورد توجه کادر فنی قرار می گیرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی گفت: تا زمان اعزام به مسابقات قهرمانی جهان که مهر ماه سال جاری برگزار می شود، شش تا هفت مرحله اردو پیش بینی شده که به تدریج برگزار و برنامه های کادر فنی به ترتیب در اردوها پیاده می شود.

غفاری تصریح کرد: مسابقات جهانی مهم ترین رویداد در رشته فوتبال قطع عضو است و امیدواریم بتوانیم نتایج خوبی از آن کسب کنیم. البته هنوز مشخصات دقیقی از تعداد تیم های شرکت کننده و رقیبان احتمالی اعلام نشده اما قطعا بهترین تیم های جهان در این رویداد شرکت می کنند.

 

اسامی تیم ملی با حضور سه ورزشکار کرمانشاهی و مهابادی به شرح ذیل است:

ایمان زاج فروش‌ها، جعفر علیزاده باروق، علی ظفری، قاسم خوش‌تراش، اکبر لطفی(تهران)، صادق سعیدی، مهدی سعیداوی، سلطان جنامی، محمدرضا میراحمدی، رحمان کرمی، سیامک دودانگه، سید مجید موسوی‌نور، مهدی نصیری(خوزستان)، رسول عبودی، مظفر کرامتی، ریحان یاری، عباس کشاورز، محمد رمضانی، علی نظری (فارس)، حسن صیاد، ایمان مهدی‌پور، صادق امین طهماسبی (گیلان)، علی کرمانی (اصفهان)، حسن صفری، رسول پرنداخ (کرمانشاه)، محمدرضا دماوندی، رحیم نیک‌جوئیان (آذربایجان غربی)، ابراهیم ابراهیمی، حمیدرضا خالقی (کرمان)، ورزشکاران دعوت شده به این اردو هستند که از ۸ تیر ماه وارد تهران می شوند.

مهدی غفاری به عنوان سرمربی با همراهی داود برزگر صفت و حسن فریح زاده، مربیان تیم ملی، بر تمرینات این مرحله نظارت دارند و جعفر عسگری نیز سرپرستی این اردو را که از ۹ تا ۱۴ تیر ماه برگزار می شود، عهده دار است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی