رفتن به بالا
  • شنبه - 24 خرداد 1399 - 12:24
  • کد خبر : ۶۹۸۲
  • چاپ خبر : شهبازی : مطمئن هستم لیگ برتر فوتبال بانوان برگزار نمی‌شود

شهبازی : مطمئن هستم لیگ برتر فوتبال بانوان برگزار نمی‌شود

هفته دوازدهم رقابت های فوتبال بانوان لیگ برتر باشگاه های کشور روز جمعه با بازی تیم وچان کردستان و سپاهان اصفهان دنبال شد که تیم کردستانی با ۲ گل مهمان خود را شکست داد. + فاطمه صادقی، سرشین کمانگر، فاطمه مخدومی ،زهره جلالی، سمیرا محمودپور، بینا کریمی، زهرا فتاحی فر، هلاله عبدالهی، سمیه خرمی، زهرا خواجوی، زهرا موسی زاده، غزاله بنی طالبی، فاطمه امیری، فاطمه قاسمی، الهام فرهمند، فروغ موری، شیوا فاضلی، فاطمه شبان، آریسا رودباری، ثمین آهنی جان، ریحانه خادمی و فاطمه حاج امینی بازیکنان تیم وچان کردستان هستند.

  سمیه شهبازی سرمربی تیم فوتبال زنان وچان کردستان گفت: سازمان لیگ به‌طور غیرمستقیم عنوان کرد که مسابقات را برگزار نمی‌کند اما نمی‌دانم که چرا هنوز به طور رسمی این موضوع اعلام نشده است. به گزارش یاریزان؛ سمیه شهبازی در گفت و گو با خبرگزاری ایرنا اظهار داشت: مطمئنم که ادامه مسابقات لیگ برتر برگزار […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سمیه شهبازی سرمربی تیم فوتبال زنان وچان کردستان گفت: سازمان لیگ به‌طور غیرمستقیم عنوان کرد که مسابقات را برگزار نمی‌کند اما نمی‌دانم که چرا هنوز به طور رسمی این موضوع اعلام نشده است.

به گزارش یاریزان؛ سمیه شهبازی در گفت و گو با خبرگزاری ایرنا اظهار داشت: مطمئنم که ادامه مسابقات لیگ برتر برگزار نمی‌شود. فدراسیون غیر رسمی اعلام کرده که این مسابقات را برگزار نمی‌کند. نمی دانم چرا به صورت رسمی لغو این رقابت‌ها را اعلام نمی‌کنند.

 

------------------------------------

وی افزود: این تعلل در تصمیم‌گیری و مشخص نکردن قهرمان به بازیکنان، باشگاه‌ها و سرمربیان آسیب می‌رساند. اینک باید به فکر فصل آینده باشیم و برای آن برنامه‌ریزی انجام شود.

سرمربی تیم فوتبال زنان وچان کردستان در خصوص اینکه برخی از باشگاه‌ها هنوز هزینه خوابگاه فوتبالیست‌ها را می‌دهند و بلاتکلیف هستند، گفت: به نظرم باشگاه‌ها هزینه‌ای اکنون برای خوابگاه بازیکنان نمی‌دهند. باشگاهی که در این زمینه به بازیکنان حرفی می‌زند نمی‌خواهد مبلغ قرارداد او را بدهد. در واقع این کار توجیه کردن خودشان است. حداقل می‌دانم که باشگاه وچان، ذوب آهن و سپاهان اینگونه نیستند.

وی ادامه داد: برای فصل بعد هم هنوز هیچ باشگاهی با من صحبت نکرده است و تصمیمی هم نگرفتم. تنها می‌دانم که برخی از تیم‌ها خود را برای لیگ برتر آماده می‌کنند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

شهبازی یادآور شد: در این فصل نقاط قوت زیادی داشتیم و بازیکنان با شور و اشتیاق و استعداد فراوان بدون امکانات و درآمد مالی بازی می‌کردند. اینکه باشگاه‌ها در بخش زنان ۱۲ تیم بدهند؛ در این شرایط بسیار دشوار است. هزینه‌ها و قراردادها سنگین هستند و در هر شهری بر خلاف فوتسال به سختی می‌توان زمین چمن خوب پیدا کرد. در فوتسال می‌توان در هر شهری سالن‌های زیادی پیدا کرد اما در فوتبال اینگونه نیست. علاقه و استعداد بازیکنان این شرایط سخت را آسان‌تر می‌کند. باید از لحاظ امکانات و سخت افزاری شرایط بهتری را در لیگ برتر داشته باشیم.

 

کردستان | خبرنگار: هژیر نیک مهر


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی