رفتن به بالا
  • جمعه - 3 تیر 1401 - 17:48
  • کد خبر : ۱۲۴۰۷
  • چاپ خبر : سروه ضرغامیان: پس از ۵ سال اولین حضور دختران در آسیا را تجربه می‌کنیم

سروه ضرغامیان: پس از ۵ سال اولین حضور دختران در آسیا را تجربه می‌کنیم

به گزارش یاریزان؛ سروه ضرغامیان سرمربی تیم ملی بسکتبال نوجوانان زیر ۱۶ سال دختران ایران طی گفتگو با سایت فدراسیون بسکتبال در خصوص وضعیت تیم اظهار داشت: اردوهای تیم ملی از ۱۷ خرداد ماه به صورت، متداوم و فشرده‌ی ۱۰ روزه آغاز شد. در ۶ بهمن استعداد یابی در کل کشور داشتیم و حدود ۱۴۰ بازیکنان را رصد کردیم و توانستیم از این تعداد ۴۰ بازیکن مستعد را گزینش کنیم. با ۲۰ تا از این بازیکن‌ها تیم را در سطح A تشکیل دادیم و پس از آن ۱۲ بازیکن منتخب از سراسر کشور تمریناتمان را به صورت فشرده آغاز کردیم. او ادامه داد: آخرین اعزام تیم ملی نوجوانان زیر ۱۶ ساله دختران ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا پنج سال پیش انجام شده است. در سال ۹۷ تیم نوجوانان دختران به این رقابت‌ها اعزام شده بود، در این پنج سال اعزامی در رده‌های سنی پایه نداشتیم و این اولین بار است که بعد از ۵ سال تیم نوجوانان دختران به رقابت‌های آسیایی می‌رود. امیدوارم این اتفاق، نویدبخش فصل نوین در بخش بانوان باشد. ضرغامیان در پایان عنوان کرد: ما در این رقابت‌ها در گروه B با تیم‌های اردن که میزبان این رقابت‌ها است، قزاقستان و لبنان هم گروه هستیم، امیدواریم که بتوانیم از گروه خود صعود کنیم. دو سال به دلیل شیوع ویروس کرونا این رقابت‌ها برگزار نشده است به همین دلیل ما نتوانستند تیم‌ها و بازیکنان را رصد کنیم که در چه سطحی هستند. در نهایت امیدوارم که اتفاق خوبی برای بسکتبال بانوان بیافتد.

سروه ضرغامیان سرمربی تیم ملی بسکتبال نوجوانان زیر ۱۶ سال دختران ایران گفت: اولین بار است که بعد از ۵ سال تیم نوجوانان دختران به رقابت‌های آسیایی می‌رود

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سروه ضرغامیان سرمربی کوردستانی تیم ملی بسکتبال نوجوانان زیر ۱۶ سال دختران ایران گفت: اولین بار است که بعد از ۵ سال تیم نوجوانان دختران به رقابت‌های آسیایی می‌رود، امیدوارم این اتفاق، نویدبخش فصل نوین در بخش بانوان باشد.

به گزارش یاریزان؛ سروه ضرغامیان سرمربی تیم ملی بسکتبال نوجوانان زیر ۱۶ سال دختران ایران طی گفتگو با سایت فدراسیون بسکتبال در خصوص وضعیت تیم اظهار داشت: اردوهای تیم ملی از ۱۷ خرداد ماه به صورت، متداوم و فشرده‌ی ۱۰ روزه آغاز شد. در ۶ بهمن استعداد یابی در کل کشور داشتیم و حدود ۱۴۰ بازیکنان را رصد کردیم و توانستیم از این تعداد ۴۰ بازیکن مستعد را گزینش کنیم. با ۲۰ تا از این بازیکن‌ها تیم را در سطح A تشکیل دادیم و پس از آن ۱۲ بازیکن منتخب از سراسر کشور تمریناتمان را به صورت فشرده آغاز کردیم.

 

------------------------------------

او ادامه داد: آخرین اعزام تیم ملی نوجوانان زیر ۱۶ ساله دختران ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا پنج سال پیش انجام شده است. در سال ۹۷ تیم نوجوانان دختران به این رقابت‌ها اعزام شده بود، در این پنج سال اعزامی در رده‌های سنی پایه نداشتیم و این اولین بار است که بعد از ۵ سال تیم نوجوانان دختران به رقابت‌های آسیایی می‌رود. امیدوارم این اتفاق، نویدبخش فصل نوین در بخش بانوان باشد.

ضرغامیان در پایان عنوان کرد: ما در این رقابت‌ها در گروه B با تیم‌های اردن که میزبان این رقابت‌ها است، قزاقستان و لبنان هم گروه هستیم، امیدواریم که بتوانیم از گروه خود صعود کنیم. دو سال به دلیل شیوع ویروس کرونا این رقابت‌ها برگزار نشده است به همین دلیل ما نتوانستند تیم‌ها و بازیکنان را رصد کنیم که در چه سطحی هستند. در نهایت امیدوارم که اتفاق خوبی برای بسکتبال بانوان بیافتد.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی