رفتن به بالا
  • دوشنبه - 11 فروردین 1399 - 18:04
  • کد خبر : ۶۴۵۲
  • چاپ خبر : سرمربی تیم هندبال زاگرس کرمانشاه : توقف لیگ برتر ۹۸ منطقی است

سرمربی تیم هندبال زاگرس کرمانشاه : توقف لیگ برتر ۹۸ منطقی است

هفته چهارم از رقابتهای لیگ برتر هندبال مردان ایران با وجود حذف یک تیم از گردونه مسابقات بدون تغییر رتبه بندی تیم ها و صدرنشینی هندبال اسلام آباد برگزار شد

به گزارش یاریزان؛ هوشنگ کاکولوند سرمربی تیم هندبال زاگرس اسلام آباد گفت: توقف لیگ برتر در شرایط شیوع ویروس کرونا منطقی است.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

هوشنگ کاکولوند سرمربی تیم هندبال زاگرس اسلام آباد گفت: توقف لیگ برتر در شرایط شیوع ویروس کرونا منطقی است.

به گزارش یاریزان؛ هوشنگ کاکولوند در گفت و گو با ایسنا در مورد پایان رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: توقف لیگ راهی منطقی است. سلامتی بازیکنان برای ما مهمتر است و از طرفی ادامه رقابت‌ها هزینه ها را برای باشگاه‌ها زیاد می کند. در حال حاضر که همه اماکن تا پایان فروردین تعطیل اند. رقابت‌ها حداقل از ۱۵ اردیبهشت استارت خواهد خورد. از طرفی ۲۰ روز زمان نیاز است تا بازیکنان آماده شوند. ۵ بازی مانده که انجام آن‌ها حدود یک ماه طول می کشد. این ها تا آخر خرداد ادامه دار خواهد بود که به لیگ سال بعد هم لطمه می زند.

 

------------------------------------

وی افزود: از آن طرف طبق گذشته باید لیگ ۹۹ از شهریور آغاز شود و زمانی برای ریکاوری بازیکنان نمی ماند، مگر اینکه لیگ ۹۹ آبان و آذر استارت بخورد. ادامه رقابت‌های لیگ برتر به لیگ بعد هم آسیب می زند. از طرفی اردوهای تیم ملی جوانان و نوجوانان نیز باید ادامه داشته باشد که با ادامه لیگ این تیم‌ها هم ضرر خواهند کرد. اگر لیگ با همین نتیجه تمام شود بهتر است.

کاکولوند گفت: ما در حال حاضر ششم جدول رده بندی هستیم. ممکن است در ادامه رقابت‌ها به رده چهارم صعود کنیم اما با این شرایط سلامتی بازیکنان برای ما مهمتر است. تقریبا سه تیم نخست مشخص شدند و ممکن است تنها ذوب آهن روی کاغذ شانس داشته باشد که به رده دوم برسد. از این بابت ممکن است ذوب آهن کمی ضرر کند. البته رییس فدراسیون می خواهد رایزنی کند تا سه تیم به جام باشگاه‌ها بروند که در آن صورت مشکلات حل خواهد شد.

وی در پایان گفت: از مردم می خواهم که به خاطر ویروس کرونا در خانه بمانند و رعایت کنند. خیلی ها به خاطر این ویروس قربانی شدند. در خانه بمانیم تا این ویروس ریشه کن شود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی