رفتن به بالا
  • شنبه - 28 فروردین 1400 - 11:55
  • کد خبر : ۹۹۹۵
  • چاپ خبر : سرمربی تیم ملی فوتسال زنان: تیم مقتدری امسال خواهیم ساخت
در راه تعامل با فدراسیون جدید فوتبال ایران؛

سرمربی تیم ملی فوتسال زنان: تیم مقتدری امسال خواهیم ساخت

به گزارش یاریزان؛ شهناز یاری مربی کرمانشاهی پس از پایان نشست اعضای کمیته فنی و توسعه فوتسال که با حضور مهدی تاج برگزار گردید بعنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب شد.

سرمربی تیم ملی فوتسال زنان گفت: به طور قطع سال ۱۴۰۰ شروع خوبی برای تیم ملی فوتسال خواهد بود، زیرا در جریان لیگ هستیم و می‌توانیم در کنارش، تیم ملی مقتدری را بسازیم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سرمربی تیم ملی فوتسال زنان گفت: به طور قطع سال ۱۴۰۰ شروع خوبی برای تیم ملی فوتسال خواهد بود، زیرا در جریان لیگ هستیم و می‌توانیم در کنارش، تیم ملی مقتدری را بسازیم.

به گزارش یاریزان و به نقل از ۲٠۲٠، شهناز یاری درباره شرایط تیم ملی گفت: تیم ملی در سال گذشته بازی و اردویی نداشت و قطعا سال خوبی برای ما نبود اما خوشبختانه لیگ آغاز شد. به طور قطع سال ۱۴۰۰ شروع خوبی برای تیم ملی فوتسال ما خواهد بود زیرا در جریان لیگ هستیم و می‌توانیم در کنارش یک تیم ملی مقتدر را بسازیم.

 

------------------------------------

وی افزود: زمان زیادی از آخرین اردوی ما می‌گذرد اما امیدوارم دوباره روزهای خوب برای فوتسال زنان با برنامه ریزی و مدیریت خوب و نایب رییس جدید از راه برسد.

سرمربی تیم ملی فوتسال زنان خاطرنشان کرد: ابتدای سال ۹۹ برای فوتسال زنان هرگز خوب نبود و انتهای این سال مثمر ثمر بود و فوتسال ما دوباره اوج گرفت.

وی یادآور شد: حرف‌های خود را به نایب رییس جدید فدراسیون فوتبال منتقل کردیم و طبعا مشکلات فوتبال و فوتسال را در بحث داوری، آموزش، مدرسان، برگزاری کلاس‌ها و استعدادیابی با وی درمیان گذاشتیم. حتی راه حل‌های لازم هم پیشنهاد دادیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

یاری اضافه کرد: امیدوارم نایب رییس جدید بداند که همه ما کنار وی هستیم و قطعا هدف همه ما کمک به رشد و اعتلای فوتبال و فوتسال زنان است. تمام توانمان را می‌گذاریم و هر جوری که نیاز باشد تا به این عرصه برای رسیدن به اهداف مدنظر فدراسیون و تیم‌های ملی همکاری می‌کنیم اما نیاز به بازنگری خیلی خوب داریم.

وی تصریح کرد: ابتدا باید مشکلات را بررسی و اولویت‌بندی کنیم و راه حل‌ها را با کمک پیشکسوتان و نایب رییس فدراسیون ارایه دهیم تا با یک جمع‌بندی مناسب و اتاق فکر خوب به اهداف خود برسیم.

سرمربی تیم ملی با اشاره به اینکه به عنوان یک قدرت در آسیا محسوب می‌شویم، گفت: قطعا باید از این قهرمانی دفاع کنیم و برنامه و راهکار مناسبی برای آن در نظر بگیریم. حتما باید فوتبال ما به رنکینگ جهانی بازگردد و در کنار هم می‌توانیم روزهای خوبی را دوباره برای فوتبال و فوتسال رقم بزنیم اما مشارکت همگان را می‌طلبد تا بهترین تصمیم گیری را داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: فعلا درگیر لیگ هستیم و فکر می‌کنم تا اواسط تیر ماه مسابقات لیگ برتر ادامه یابد و بعد از پایان آن برنامه‌های لازم ارایه می‌شود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی