رفتن به بالا
  • یکشنبه - 1 فروردین 1400 - 12:15
  • کد خبر : ۹۸۴۷
  • چاپ خبر : سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ایران: خستگی از تن‌مان خارج شد
بعد از المپیکی شدن نیما عالمیان؛

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ایران: خستگی از تن‌مان خارج شد

جمیل لطف الله نسبی سرمربی سنندجی تیم ملی تنیس روی میز گفت: دغدغه اصلی ما حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک است و چون دو بازیکن اصلی ما برای حضور در این مسابقات خارج از کشور هستند، فعلاً برنامه‌ای برای برگزاری اردو نداریم.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با ابراز رضایت از عملکرد نیما عالمیان در مسابقات گزینشی المپیک که با کسب سهمیه او همراه بود، گفت: با این سهمیه مسیر حرکت‌مان برای سال جدید مشخص شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با ابراز رضایت از عملکرد نیما عالمیان در مسابقات گزینشی المپیک که با کسب سهمیه او همراه بود، گفت: با این سهمیه مسیر حرکت‌مان برای سال جدید مشخص شد.

به گزارش یاریزان و به نقل از خبرگزاری مهر، نیما عالمیان امروز شنبه در دیدار نهایی مسابقات تنیس روی میز انتخابی المپیک در منطقه آسیای میانه (قطر) مقابل حریف ازبکستانی خود پیروز شد و برای دومین دور متوالی سهمیه حضور در بازی های المپیک را به دست آورد.

 

------------------------------------

جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز که از نزدیک شاهد رقابت نیما عالمیان با «زوخید کنجایف» ازبکستانی بود با ابراز رضایت از عملکرد وی در این دیدار گفت: خدا را شاکرم که در دقایق پایانی سال ۹۹ توانستیم عیدی خوبی به ملت ایران بدهیم و کام آنها را شیرین کنیم.

وی با یادآوری شکست نیما در دو گیم ابتدایی دیدار امروز خاطرنشان کرد: بازی استرس زیادی داشت به خصوص که فقط نفر برنده از آسیای میانه صاحب سهمیه می شد. این شرایط روی عملکرد نیما تاثیر گذاشته بود طوریکه نتوانست در گیم های اول و دوم بازی روانی داشته باشد و به همین دلیل نتیجه این دو گیم را واگذار کرد. نیما اما از گیم سوم کاملا مسلط بر بازی و عملکرد رقیب خود شد و توانست با پیروزی در چهار گیم متوالی برنده مسابقه شود.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز تاکید کرد: با سهمیه ای که نیما به دست آورد، خستگی واقعا از تن‌مان خارج شد. یک سال با شرایط استثنایی که کرونا ایجاد کرده بود تمرینات‌مان را دنبال کردیم. این شرایط وضعیت حضورمان در مسابقات گزینشی المپیک و نتیجه گیری از آن را مبهم کرده بود. به توانایی و آمادگی بازیکنان‌مان ایمان داشتیم اما از طرفی شرایط را هم متفاوت از همیشه ‌دیدیم. در هر صورت خوشحالم در این شرایط هم کسب سهمیه کردیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

لطف الله نسبی همچنین اشاره ای به دیدار روز گذشته نوشاد و نیما عالمیان که در مرحله نیمه نهایی مسابقات گزینشی المپیک انجام شد و با حذف نوشاد همراه شد، داشت و گفت: نوشاد و نیما هر دو آماده بودند اما به هر حال این دو نفر سال هاست که با هم تمرین می کنند و مسابقه می دهند. به همین دلیل شناخت زیادی از وضعیت یکدیگر دارند. رقابت آنها در دیدار روز گذشته هم نزدیک بود اما نیما توانست از فرصت ها بهتر استفاده کند.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با ابراز امیدواری از اینکه نوشاد عالمیان هم بتواند برای المپیک توکیو کسب سهمیه کند، گفت: این فرصت وجود دارد که نوشاد از طریق رنکینگ جهانی به سهمیه دست یابد. البته تصمیمات فدراسیون جهانی هم تعیین کننده است. در هر صورت امیدوارم از طریق رنکینگ هم به سهمیه برسیم تا مانند ریو با دو بازیکن به المپیک توکیو برویم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی