رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 12 آذر 1399 - 16:26
  • کد خبر : ۸۷۰۵
  • چاپ خبر : سرمربی تیم ملی تنیس روی میز : از نرفتن به قهرمانی جهان متاسفم
پس از تصمیم فدراسیون جهانی؛

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز : از نرفتن به قهرمانی جهان متاسفم

فدراسیون تنیس روی میز ایران بصورت رسمی با پیشنهاد جمیل لطف الله نسبی سرمربی کردستانی تیم‌ ملی بزرگسالان این رشته موافقت کرد.

  سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: حضور در مسابقات تیمی قهرمانی جهان فرصت خوبی بود و نرفتن به این رقابت ها لطمه بزرگی به ما وارد می کند. به گزارش یاریزان؛ جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز  ایران در گفتگو با خبرگزاری ایسنا درباره اینکه طبق تصمیم فدراسیون جهانی، […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: حضور در مسابقات تیمی قهرمانی جهان فرصت خوبی بود و نرفتن به این رقابت ها لطمه بزرگی به ما وارد می کند.

به گزارش یاریزان؛ جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز  ایران در گفتگو با خبرگزاری ایسنا درباره اینکه طبق تصمیم فدراسیون جهانی، ایران نمی تواند در مسابقات تیمی قهرمانی جهان شرکت کند، بیان کرد: سیستم برگزاری مسابقات قهرمانی جهان از سال آینده تغییر می کند و تیم ها باید در قاره خود کسب سهمیه کنند بنابراین بهترین فرصت بود تا بدون اینکه نگران سقوط باشیم، بافضای رقابت در دسته یک جهان آشنا باشیم. بنابراین نرفتن به این رقابت ها لطمه بزرگی به ما وارد می کند. فرصت خوبی بود که از دست رفت و همه بازیکنان از اینکه نمی توانیم در مسابقات حضور داشته باشیم، متاسف هستند.

 

------------------------------------

لطف الله نسبی در پاسخ به این پرسش که با توجه به وقفه زیادی که در برگزاری مسابقات کسب سهمیه المپیک ایجاد شده، برادران عالمیان همچنان انگیزه گرفتن سهمیه را حفظ کرده اند یا خیر، تصریح کرد: نیما و نوشاد در حال حاضر در لیگ فرانسه مشغول بازی هستند و نتایج خوبی هم گرفته اند، مخصوصا نیما که پیروزهای خوبی داشته است. آنها روحیه و انگیزه برای کسب سهمیه المپیک را هنوز دارند و چون خارج از ایران هستند و در فضای رقابتی هم قرار گرفته اند، قطعا امیدوارانه به کسب سهمیه المپیک نگاه می کنند. هر چند شرایط کسب سهمیه متفاوت از دوره های قبل است اما نیما و نوشاد با تمام توان در مسابقات حاضر می شوند و من به توانمندی این دو بازیکن کاملا ایمان دارم.

او ادامه داد: مسابقه کسب سهمیه اهمیت زیادی برایشان دارد. نوشاد اگر بتواند سهمیه بگیرد برای سومین مرتبه حضور در المپیک را تجربه می کند که رکوردی محسوب می شود و این مسائل به آنها انگیزه می دهد که تلاش بیشتری داشته باشند.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در پاسخ به این پرسش که به فکر حضور در مسابقات برای ارتقاء رنکینگ برادران عالمیان هم است تا شانس گرفتن سهمیه از طریق رنکینگ را هم داشته باشند، تصریح کرد: بله. با توجه به اینکه از طریق رنکینگ هم سهمیه المپیک توزیع می شود بنابراین به این قضیه هم فکر می کنیم و قطعا به فکر ارتقاء رنکینگ بازیکنان هستیم. مسابقات شروع شود باید در آنها شرکت کنیم تا هم رنکینگ ارتقاء یابد و هم آمادگی بازیکنان برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک بیشتر شود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی