رفتن به بالا
  • یکشنبه - 18 آبان 1399 - 15:21
  • کد خبر : ۸۱۷۶
  • چاپ خبر : سرشناس ترین غایبان فهرست تیم ملی فوتبال ایران چه کسانی هستند؟!
پس از اعلام لیست دعوت شدگان؛

سرشناس ترین غایبان فهرست تیم ملی فوتبال ایران چه کسانی هستند؟!

کدام بازیکنان سرشناس تا امروز نتوانسته‌اند نظر مساعد دراگان اسکوچیچ برای حضور در تیم ملی فوتبال ایران را جلب کنند؟ به گزارش یاریزان و به نقل از فوتبالی، اگر چه وحید هاشمیان مربی تیم ملی اعلام کرده که اسکوچیچ هیچ بازیکنی را به طور کامل از تیم ملی خط نزده منتهی در دو فهرست اسکوچیچ، یکسری نفرات شانسی برای ملی‌پوش شدن پیدا نکرده‌اند.

کدام بازیکنان سرشناس تا امروز نتوانسته‌اند نظر مساعد دراگان اسکوچیچ برای حضور در تیم ملی فوتبال ایران را جلب کنند؟

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

کدام بازیکنان سرشناس تا امروز نتوانسته‌اند نظر مساعد دراگان اسکوچیچ برای حضور در تیم ملی فوتبال ایران را جلب کنند؟

به گزارش یاریزان و به نقل از فوتبالی، اگر چه وحید هاشمیان مربی تیم ملی اعلام کرده که اسکوچیچ هیچ بازیکنی را به طور کامل از تیم ملی خط نزده منتهی در دو فهرست اسکوچیچ، یکسری نفرات شانسی برای ملی‌پوش شدن پیدا نکرده‌اند.

 

------------------------------------

 

دروازه

دیروز این خبر مطرح شد که بیرانوند تا زمانی که نتواند برای آنتورپ بازی کند جایی در فهرست تیم ملی نخواهد داشت منتهی مصاحبه اسکوچیچ نشان می‌دهد که بیرانوند در لیست او قرار داشته منتهی برخی مشکلات باعث شده که در اردوی جدید جایی نداشته باشد. داستان حامد لک، اما متفاوت است و او علیرغم درخشش در لیگ قهرمانان آسیا هنوز نتوانسته خودش را به اسکوچیچ تحمیل کند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

خط دفاع

به مانند بازی با ازبکستان، رامین رضاییان و وریا غفوری باز هم جایی در فهرست تیم ملی ندارند. رضاییان بازیکن مهمی در تیم الدحیل محسوب می‌شود و نمی‌توان منکر آمادگی بالای او شد. وریا هم جلوی مس رفسنجان نشان داد که انگیزه زیادی برای درخشش در این فصل دارد منتهی هنوز معلوم نیست اسکوچیچ به چه دلیل اعتقادی به این دو بازیکن ندارد. بر اساس اخبار غیررسمی، دعوت این دو بازیکن به خاطر مسائل غیرفنی است و شاید توضیحات اسکوچیچ بتواند به ابهامات موجود پاسخ دهد.

خبرورزشی دیروز اشاره‌ای به این ماجرا داشت و در گزارشی نوشت: ” در مورد عدم دعوت وریا به تیم ملی حرف و حدیث زیاد است. برخی گفته‌اند او به خاطر انتقاداتی که در فضای مجازی مطرح می‌کند وارد لیست سیاه شده و مادامی که این روند ادامه داشته باشد به اردوی تیم ملی دعوت نمی‌شود! البته هیچ‌ کس در این باره اظهار نظری نداشته و در حال حاضر این خبر نه مورد تأیید است و نه تکذیب. ”

 

خط میانی

شاید خیلی‌ها بگویند دوران مسعود شجاعی ۳۶ ساله تمام شده و بهتر است او با خداحافظی از تیم ملی همه را خوشحال کند اما کاپیتان تراکتور، طرفدارانی هم دارد. طرفدارانی که معتقدند مسعود در صورتی که از کار اضافه با توپ خودداری کند و البته بر اعصابش مسلط باشد، شایستگی دعوت به اردوی تیم ملی را دارد.مهمتر از شجاعی، اما اشکان دژاگه است که در ۳۴ سالگی کماکان کیفیت بالایش را به بهترین شکل ممکن حفظ کرده اما به نظر می‌رسد اسکوچیچ اعتقادی به او ندارد.

در خط میانی می‌توان به چند بازیکن دیگر هم اشاره کرد. مسعود ریگی در فصل گذشته بازیکن باثباتی نشان داد و در بازی دیروز مقابل مس رفسنجان هم نمایش خوبی داشت. میلاد سرلک هم در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد کاملا مناسبی داشت و این سوال مطرح می‌شود که وقتی اکبر ایمانی شانس حضور در تیم ملی را پیدا می‌کند، هافبک‌های دفاعی استقلال و پرسپولیس هم می‌توانند جایی در تفکرات اسکوچیچ داشته باشند.

یک خط جلوتر و در بخش هافبک هجومی، نمایش احسان پهلوان با پیراهن پرسپولیس او را کاندیدای حضور در تیم ملی کرده است اما اسکوچیچ فعلا توجهی به این بازیکن نکرده است.

 

خط حمله

درست است که در حضور بازیکنانی مثل سردار آزمون و مهدی طارمی و کاوه رضایی، سایر مهاجمان شانس زیادی برای بازی کردن نخواهند داشت اما وقتی ساسان انصاری دعوت می‌شود، ارسلان مطهری و مهرداد محمدی هم می‌توانند شانسشان در اردو را امتحان کنند. ارسلان بازیکن تاثیرگذاری در استقلال نشان داده و مهرداد محمدی بعد از یک فصل بازی در لیگ پرتغال، آمار بسیار خوبی در العربی دارد منتهی اسکوچیچ فعلا برنامه‌ای برای دعوت از این دو بازیکن نداشته است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی