رفتن به بالا
  • سه شنبه - 16 بهمن 1397 - 11:56
  • کد خبر : ۳۷۸۵
  • چاپ خبر : پس از مارتون دو ساعته آوالان در خاتم النبیاء مغلوب سردار شد

پس از مارتون دو ساعته آوالان در خاتم النبیاء مغلوب سردار شد

هفته نوزدهم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور با برگزاری دیدارهای در شهرهای مختلف و انجام حساس ترین دیدار بین تیم های سردار بوکان و آوالان کامیاران و اخراج حمید امامی به پایان رسید.

  هفته نوزدهم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور با برگزاری دیدارهای در شهرهای مختلف و انجام حساس ترین دیدار بین تیم های سردار بوکان و آوالان کامیاران به پایان رسید.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ دیدار تیم‌ های سردار بوکان و آوالان کامیاران از هفته نوزدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور در ورزشگاه خاتم الانبیا […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

هفته نوزدهم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور با برگزاری دیدارهای در شهرهای مختلف و انجام حساس ترین دیدار بین تیم های سردار بوکان و آوالان کامیاران به پایان رسید.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ دیدار تیم‌ های سردار بوکان و آوالان کامیاران از هفته نوزدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور در ورزشگاه خاتم الانبیا بوکان با نتیجه دو بر یک به سود سردار به پایان رسید.

نیمه اول این دیدار با تک گل دقیقه ۴۱ صابر محمدی به سود آولان تمام شد تا آغازی باشد برای شروع حاشیه ها در نیمه دوم این دیدار اما پس از تاخیر نیم ساعته برای آغاز نیمه دوم توسط کامیارانی ها در دقیقه ۵۴، موسی شهبازی بازی کن تیم سردار توانست گل مساوی را به ثمر برساند. در ادامه بازی میزبان توانست در دقیقه ۸۵ گل برتری را به ثمر برساند و بازی با نتیجه ۲ بر ۱ به سود تیم سردار بوکان به پایان برسد.

با تصمیم داور و پس از اعتراض به گل دوم سردار حمید امامی سرمربی تیم آوالان کامیاران از بازی اخراج شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

هم اکنون تیم آوالان کامیاران با ۲۷ امتیاز در رتبه ششم جدول ایستاده و سردار بوکان نیز با ۲۰ امتیاز در رتبه نهم جدول رده بندی این رقابت ها قرار دارد.

در گروه الف این رقابت ها تیم های راه آهن تهران، داماش گیلانیان، کاسپین قزوین، شهرداری همدان، فولاد نوین اهواز، خوشه طلایی ساوه، مقاومت تهران، شهرداری بم، ایرانجوان بوشهر، مس نوین کرمان، استقلال اهواز، سردار بوکان، آوالان کامیاران و چوکای تالش حضور دارند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی